ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۳۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

گروه سیاسی- رجانیوز: نزدیک به 4 ماه از آغاز اجرای توافق ژنو می گذرد و همچنان هیچ تغییر قابل قابل توجهی در وضعیت اقتصاد داخلی بوجود نیامده است، طی روزهای آینده نیز مسئولان تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان برای توافق نهایی، مذاکرات خود با 1+5 را شروع خواهند کرد اما همچنان نه نخبگان و نه مردم از جزییات این توافق آگاه نیستند.

  • یاران دولت

 

 

بی شک به جوانانی که دلواپس عزت و آزادگی کشورشان هستند
میشود برای پارکاب بودن آنها برای ظهور امامشان دل بست.

  • یاران دولت

سخنان آقای دکتر روحانی در سازمان انرژی اتمی بیش از آنکه فرح بخش باشد، تاسف آور بود؛ نه به این دلیل که آنچه روحانی گفت سخنان نادرستی است بل از این رو که نخستین کسی که نیازمند شنیدن این سخنان و لحاظ کردن آن در سخنان و رفتارهای خویش است، خود حسن روحانی است.
درست این بود که آقای روحانی قبل از 3 آذر 92 یعنی قبل از انعقاد توافق ژنو آقای ظریف را صدا می کرد و همین منبر را برای او می رفت. مخاطب بسیاری از آنچه روحانی گفت قبل از هر کس محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده اوست و سنجه ای که باید با آن میزان راستی این سخنان را سنجید توافق ژنو است.
امروز که سخنان آقای روحانی را می شنیدم، ناخودآگاه، آنچه از پیش چشمم می گذشت سطور توافق ژنو بود و سوالی که از خود می پرسیدم این بود که اگر واقعا آقای روحانی به این چیزهایی که می گوید معتقد است پس توافق ژنو را در چه چارچوبی باید تحلیل کرد؟

  • یاران دولت

سال ۸۲ تیم مذاکره کننده هسته ای به سرپرستی آقای روحانی با سران کشورهای غربی در کاخ سعدآباد به مذکره پرداختند دانشجویان در اعتراض به این مذاکرات اطراف کاخ سعدآباد به تجمع پرداختند. برنامه ثریا مستندی از کارهای دانشجویی سال ۸۲ با عنوان جبهه دفاع از استقلال ایران پخش نمود. در این مستند به مصاحبه با فعالان دانشجویی آن زمان پرداخته است. در زمانی که یوشکا فیشر وزیر خارجه آلمان بر روی میز می کوبد دانشجویان جلوی ماشین سفیر فرانسه را می گیرند و … کاری از پایگاه اینترنتی www.1-20.ir

دانلود مستند

  • یاران دولت

تطهیر نقش هاشمی در فتنه ۸۸

در طول تاریخ بشریت هرجا قدرت‌های بزرگ، استکبار و طاغوت خواستند بر ملت‌ها مسلط شوند و هویت‌شان را از بین ببرند، آنها را تحقیر کردند و یکی از ابزارهای آنان برای این کار این بود که مردم از افتخارات فاصله بگیرند و گسستی بین مردم و افتخارات ایجاد کنند.

  • یاران دولت

 

درسی از تاریخ: آثار و تبعات تحمیل گری انقلابیون مادی گرا یا خودعمارپندار بر ولیّ حکومت

تبلیغات کذب و مسموم و شایعات بی اساس، به امام رسید. مامورهای اطلاعاتی آن حضرت نیز تحت تاثیر برنامه های تبلیغی قرار گرفته و به ایشان همچون اطرافیان فشار می آوردند. لیکن با وجود این عزل تاریخ اثبات کرد که چه کسی در دوران غربت با ولی همراه است.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» به نقل از میدان ۷۲/ «قیس» پس از ورود به مصر به عنوان استاندار امیر مؤمنان علیه السلام، سیاست مدارا و مماشات با هواداران عثمان و مخالفان امام را در پیش گرفت، درحالی که نظر امام این بود که پس از دعوت آنان به بیعت و اتمام حجت، در صورت مخالفت با آنان برخورد قاطع شود; زیرا ممکن است آنان با استفاده از این فرصت، دست به توطئه بزنند . «قیس » نامه ای در توجیه نظر خود به محضر امام فرستاد.

  • یاران دولت

 

افسران - چرا کسی پاسخی به این یاوه گویی نمی دهد؟؟!!
 
 
  • یاران دولت

انگلیس و آمریکاباید بودجه صد سال ایران راغرامت بدهند

 

حسن عباسی گفت:دولت انگلیس باید 14 تریلیون دلار بابت اقداماتی که از دوره مشروطه به این سو انجام داده است به ایران بپردازد.کشور آمریکا نیز بابت اشغال ایران و نابود کردن زیرساخت‌های اقتصادی در دوره جنگ جهانی دوم، کودتای 28 مرداد، غارت منابع زیرمینی و زیرزمینی در دوره پهلوی، و بعد از آن هم در این 34 سال با حمایت از جنگ و ضربه به ساختار اجتماعی و اقتصادی ایران با محاصره اقتصادی و تحریم باید 11 تریلیون دلار به ایران بپردازد.

  • یاران دولت

رکوردی که در دولت احمدی‌نژاد به ثبت رسید و به تاریخ پیوست

جنگ دکتر احمد ن‍ژاد در پایین نگه داشتن نرخ تسهیلات بانکی با مخالفان جریان عدالت را می‌توان به یک مسابقه زورآزمایی تشبیه کرد که در یک سوی آن جریان هاشمی، اصولگرا و اصلاح‌طلب و غولهای رسانه‌ای آنها با همکاری رسانه ملی و شبکه‌های خارجی، قرار داشتند و طرف دیگر آن فقط یک نفر بود و آن کسی نبود جز دکتر احمد نژاد.

 

  • یاران دولت

می خواهند این فناوری را از ما بگیرند

برای دیدن اندازه اصلی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

  • یاران دولت

دانلود کامل فیلم مستند «من روحانی هستم»

دانلود کامل فیلم مستند «من روحانی هستم»

 

مستند جنجالی من روحانی هستم شاید این روزها یکی از خبرسازترین ساخته های منتقدان دولت روحانی باشد. مستندی که توسط گروه چند رسانه‌ ای شفق مدیا ساخته شده و موسسه سفیر فیلم نیز مسئولیت اکران در دانشگاه‌ها را به عهده گرفته است.

  • یاران دولت
پیروزی حسن روحانی در انتخابات ۹۲، آغازگز فضای جدیدی در مسیر پرونده هسته ای ایران بود. اتفاقی که در نود و نهمین روز دولت یازدعم منجر به توافقنامه ژنو شد؛ توافقنامه ای که از همان ابتدا با موافقت ها و مخالفت های متفاوتی مواجه شد و این سوال را به وجود آورد که “گام نهایی” این توافقنامه به دنبال چه چیزی خواهد بود؟
 
 
  • یاران دولت

رسانه ها و مطبوعاتی که به روال قبل سعی در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و اطلاع رسانی شفاف و ترویج فرهنگ ناب اسلام انقلابی دارند به برچسب هائی با عنوان " افراطی " و ... کنار زده می شوند یا شدیدا تحت فشار هستند .

  • یاران دولت

 

افسران -  روزی که رئیس جمهور به کاخ نشینی توجه بکند روز انحطاط او و اطرافیانش است

تذکر و هشدار نسبت به رفتارهایی که خلاف روح انقلاب اسلامی است و خطر انحراف و درون تهی شدن را متوجه جمهوری اسلامی می کند امری لازم و واجب است. امام خمینی (ره) که خود بنیانگذار این نظام بوده اند، همیشه در صدر هشدار دهندگان نسبت به این خطرات بوده و با صراحتی مثال زدنی این خطرات را گوش زد می کردند. مذمت خوی کاخ نشینی و اشرافی گری یکی از این تهدیدات بوده که سخنان امام پر است از هشدار نسبت به آن. حال که برخی اتفاقات و رفتارهای وابستگان دولتی خبرساز شده ، لازم است یکبار دیگر گوش های از آن سخنان گوهر بار باز خوانی شود تا یادمان نرود بلای اشرافیت و کاخ نشینی چه تهدیداتی را متوجه این ملت و کشور می کند.

متن کامل مطلب را در این شماره هفته نامه رمز عبور مطالعه فرمایید.
ramzeobour.ir
 

 

  • یاران دولت

مرور دیدار مردم آذربایجان با امام خامنه ای/2

افسران - مرور دیدار مردم آذربایجان با امام خامنه ای/2

مرور_دیدار مردم آذربایجان /2
امام خامنه ای:
نظام سلطه یعنی اینکه چند قدرت دست یافته‌ی به توانایی مادی و سلاح و پول و امثال اینها بخواهند بر دنیا حکومت کنند؛ مظهر نظام سلطه هم امروز آمریکا است.

ملت ایران در انقلاب گفت، در حوادث بعدی گفت، در جنگ تحمیلی گفت، در این بیست‌ودوم بهمن گفت: ما تسلیم زورگویی و باج‌خواهی آمریکا نخواهیم شد. یک عده سعی نکنند چهره‌ی آمریکا را بزک کنند، آرایش کنند، زشتی‌ها و وحشت‌آفرینی‌ها و خشونتها را از چهره‌ی آمریکا بزدایند در مقابل ملت ما، به‌عنوان یک دولت علاقه‌مند، انسانْ‌دوست معرفی کنند؛ اگر سعی هم بکنند، سعی‌شان بی‌فایده است. ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

farsi.khamenei.ir/sp 
 

  • یاران دولت