ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

این همان روحانیست که یک نسخه آن در سال های 82 تا 84 موجب عقب نشینی کامل از داشته ها و پیشرفت های هسته ای شد و اینبار نیز در پروژه کم کردن تحریم ها باعث شد تا دشمن حس کند پاشنه آشیل را به خوبی یافته باید فشار بیشتری در پس تحریم ها بگذارد تا مردم را روبروی نظام قرار دهد.اوباما دیروز در نشست سابان مدعی شد نقش کشورش در تغییر محاسبات مردم ایران باعث روی کار آمدن روحانی شده و در واقع روحانی ریاست جمهوری خود را مدیون اوست نه مردم ایران.این جمله تحقیر آمیز اما پس آن بیان شد که روحانی اوباما را مردی مودب و باهوش خطاب کرده بود.
 

[اما موضوع ویدئو که خاطره ای بکر و کمتر پرداخته از سوی رسانه های دخلی است به نقش روحانی در پذیرش قطعنامه میپردازد.]

  • یاران دولت

افسران - قابل توجه کلید به دستان...

مرگ بر آمریکا

  • یاران دولت

همانطور که در تصویر بالا می بینید در پلاکاردها نوشته که اسرائیل یک دولت یهودی نیست بلکه یک دولت صهیونیست است.

تصویر زیر هم مربوط به خیابان معروف وال استریت است که در اثر تجمع اعتراض آمیز یهودیان کاملا مسدود شده است.


برگرفته شده از montaseroon.blog.ir
  • یاران دولت

اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

 

 

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت بیانات رهبر انقلاب درباره نقض حقوق بشر توسط دولت ایالات متحده آمریکا مجموعه صوتی «دادگاه حقوق بشر» را تهیه و منتشر می‌کند. قسمت سوم از این مجموعه صوتی به جنایات و کشتار مردم بی‌دفاع غزه و حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه می‌پردازد.

  • یاران دولت

افسران - حاشیه مهمتر از اصل / در دیدار شاعران با امام خامنه ای

در راه خروج از حسینیه، آقا با وزیر ارشاد که از میانه‌ی جلسه به حسینیه آمده‌است هم سلام‌علیکی می‌کنند و با لحن ویژه‌ای به آقای جنتی می‌گویند:
«ما با شما خیلی حرف داریم. حرف‌های جدی داریم.»
و از کنار وزیر می‌گذرند.

  • یاران دولت
افسران - آنان که بیشتر "میکارند،صاحب ان " واقعی خاکند :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هزار مرتبه پرسیده ای که :
از کدام شهر و دیارم ؟
هزار مرتبه پرسیده ای که :
از کدام گروه آدمیانم ؟
و لهجه و زبانم ،
  • یاران دولت

 

انجام کودتا یا شبه‌کودتا علیه حکومت‌ها و دولت‌ها، امری سابقه‌دار است. وابستگی عوامل اجرایی کودتا یا شبه کودتا به دولت‌های دشمن نیز بی‌سابقه نبوده و نیست."نفس حرکت کودتاگرایانه" بدون در نظرگرفتن "فرجام شکست یا پیروزی"، قابل ملاحظه و ریشه‌یابی و بررسی است. این مسأله در ارزیابی عوامل کودتا و همدستان همراه با تئوری‌ و هدف‌های تئوریک آن، سرنوشت‌ساز می‌باشد.

اما این که دولت‌ حاکم با ابزار و امکانات و تئوری‌پردازی کودتا یا شبه‌کودتایی را تدارک دیده و با حمایت و دست‌اندرکاری دشمنان کشور و ملت به آن اقدام نماید، امری بدیع است.

  • یاران دولت

نگاهی به قانونی بودن یا غیر قانونی بودن انتخابات در کشورهای منطقه بنابر نظر مدعیان دروغین دفاع از حقوق بش

  • یاران دولت

  • یاران دولت

داستانش مفصل است

روزی مردی آمد از جنس مردم
نه کلیدی داشت و نه دنبال کلیدی بود.اعتقادش این بود یا راهی خواهیم ساخت و یا راهی خواهیم یافت.از آن زمان به بعد ،ما میتوانیم را او کلید زد.آری ما میتوانستیم مسکن مهر بسازیم برای قشر ضعیف.ما میتوانستیم یارانه ها را به بین ملت عادلانه تقسیم کنیم.ما میتوانستیم آزاد راه و بزرگراه پی در پی افتتاح کنیم .ما میتوانستیم بنزین را خودمان تولید کنیم.ما میتوانستیم سهام عدالت بدهیم.ما میتوانستیم در مقابل دنیا بایستیم .ما میتوانستیم درزمینه ای هسته ای و نانو و فضا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
ولی امروز دیگر نمیتوانیم!!!

  • یاران دولت

پناهیان:چه احساسی نسبت به رمضان داشته باشیم؟/چرا بعضی‌ها نگران قبولی اعمالشان نیستند؟

 
 پناهیان:چه احساسی نسبت به رمضان داشته باشیم؟/چرا بعضی‌ها نگران قبولی اعمالشان نیستند؟بعضی‌ها وقتی که به عبادات می‌رسند، مثلاً نماز می‌خوانند، دیگر اصلاً نگرانی ندارند که آیا این نماز مورد پسند خدا واقع خواهد شد یا نه؟‌در حالی‌ که برای بسیاری از امور دیگر زندگی این‌گونه نگرانی‌ها را دارند
  • یاران دولت

از زمین فوتبال تا آن زمینی که خدا وعده اش را داده

 

ایران آرژانتین فوتبال

باختیم… این بار اما واقعا، واقعا واقعا چیزی از ارزش های بازیکنان مان کم نشد! تا پیش از این بازی، تعارف بود هر وقت می گفتیم؛ «باختیم، اما چیزی از ارزش های بازیکنان مان کم نشد!» باختیم… اما بیش از آرژانتین، و حتی مسی، به داور کوری که پنالتی به آن واضحی را نگرفت! به داور کوری که راه به راه جلوی بازیکنان ما «سبز» می شد! به داور کوری که بیشتر از ماسکرانو، نقش هافبک دفاعی را برای آرژانتین بازی کرد! غلط نکرده باشم؛ فیفا، روی چشم داور صرب، خالکوبی کرده بود! از همان خالکوبی های معروفش! مسبوق به سابقه اش!

  • یاران دولت

به لطف حضرت زهرا(سلام الله علیها)بالاخره پس از مدت ها انتظار محصولات گروه انیمیشن فاطمه زهرا(سلام الله علیها)جهت خرید درسایت گروه قرارگرفت مدت زمان این انیمیشن حدود18دقیقه می باشد. گفتنی است انیمیشن پیام راشل کوری از شبکه دوم اسراییل پخش گردید و در اقدام های بعدی , شبکه های دیگر اسرائیل واکنش تندی را از خود نشان دادند ...
  • یاران دولت

 

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده‌های معظم شهیدان هفتم تیر و جمعی از خانواده‌های شهیدان و جانبازان شهر تهران، با تأکید بر نیاز جامعه و کشور به درک و پیگیری پیام شهیدان، ادامه وفاداری ملت به راه نورانی و پرطراوت شهیدان را زمینه‌ساز استمرار شکست توطئه‌های سلطه‌گران خواندند و با اشاره به حوادث منطقه از جمله عراق افزودند: آنچه در عراق می‌گذرد، جنگ «تروریسم و دلبستگان به غرب» با «مخالفان تروریسم و طرفداران استقلال ملتها» است.

  • یاران دولت

 

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «فتنه تغلب» را با توجه به بیانات رهبر انقلاب در بیست و پنجمین سالروز رحلت امام خمینی درباره ایستادن با قهر و غلبه مقابل رأی مردم تهیه و در آستانه سالروز برگزاری نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ منتشر می‌کند.
 

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/139303271514f6402.jpg


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gifسخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

  • یاران دولت