ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۴۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

نماینده مردم تهران در مجلس با طرح این پرسش که آیا وزرا حاضر هستند دارایی‌های‌شان را اعلام کنند گفت: اگر جواب خیر است، پس چرا توقع انصراف مردم از دریافت یارانه و ارائه اطلاعات اقتصادی خود را دارند؟

  • یاران دولت

آقای ظریف بابت این دروغ عذر خواهی کنید

این ویدئو از دو بخش تشکیل شده است .در بخش اول دکتر ظریف در مصاحبه با شبکه ای بی سی آمریکا تشکیک و تکذیب هولوکاست از سوی سایتاطلاع رسانی رهبری را مربوط به ترجمه بد میداند و میگوید من از رهبری سوال کرده ام و ایشان این قضیه را رد نمیکند که هولوکاست صورت گرفته است اما بخش دوم کلیپ مربوط به سخنان متفاوت رهبر انقلاب است.  آیت الله خامنه ای ،رهبر انقلاب اسلامی بارها در سخنان خود در مورد عدم وجود آزادی در کشور های غربی از عبارت هایی همچون واقعه پنداری(افسانه) هولوکاست یاد میکند که دانشمندانی که در مورد این افسانه نظر دیگری داشته اند با برخورد های شدید مواجه شده اند.

  • یاران دولت

دانشجویان ارزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان شب گذشته پس از برگزاری نماز مغرب و عشا و همزمان با حضور دکتر روحانی رییس جمهور کشور در تالار فردوسی این دانشگاه، تجمعی اعتراضی پیرامون برخی اقدامات دولت تدبیر و امید برگزار کردند.
سفر دکتر روحانی به استان سیستان و بلوچستان با حواشی زیادی همراه بوده است. امنیتی شدن فضای دانشگاه، حضور نیروهای نظامی با سلاح های سبک و نیمه سنگین، اختلال در خطوط تلفن های همراه، و حذف دانشجویان ارزشی از لیست حاضرین در جلسه از جمله دست آوردهای این جلسه بوده است.

  • یاران دولت

 

بیژن زنگنه وزیر نفت با حضور در صحن علنی مجلس به سوالات حجت‌الاسلام رسایی پاسخ داد.
  • یاران دولت

 چپ، راست، کارگزار: آقای احمدی نژاد لطفا به سیاست بازنگرد!

محمود احمدی نژاد فعلا پر رای ترین نامزد شخصیت سیاسی اصولگرا محسوب می شود. این برای اصولگرایان نقطه چالشی مهمی است . وسوسه رای آوری توسط او برای بازگشت اصولگرایان به قدرت یک مساله مهم است.به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»، خبرگزاری آریا نوشت:
محمود احمدی نژاد به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته است. تنها البته رسانه ها نیستند که احمدی نژاد را رصد می کنند؛ حالا سیاسیون از هر دوجناح نیم نگاهی هم به رییس جمهور سابق دارند. او چند ماه ساکت بود اما حالا گویا تصمیماتی در ذهن دارد. این را می شود از تحرکات حامیانش به خوبی فهمید. می گویند یک شبکه رسانه ای هم قرار است او را پوشش دهد (گزارش آریا در این مورد را اینجا بخوانید).

  • یاران دولت

 مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: نظام اسلامی مبتنی بر آرای مردم بوده و ملت با همه وجود پشت تحقیقات علمی کشور در دانشگاهها ایستاده است.به گزارش مشرق، سعید جلیلی مسئول سابق تیم مذاکره کننده کشورمان با 1+5 بعد از ظهر امروز در جشن هسته ای دانشگاه امیر کبیر

  • یاران دولت

این ویدئو کلیپ به نقد گوشه ای از توافقنامه ژنو توسط استاد نبویان می پردازد که ایشان به جزئیات یک بند از گام نهایی اشاره می کند وبه تفصیل این بند راتوضیح می دهند . این کلیپ را میتوانید در 2 نسخه ببینید و دانلود نمایید

  • یاران دولت
در نخستین روزهای سال و در حالیکه همه چشم ها به وزیر ارشاد دوخته شده بود تا اولین اقدام عملی او را در لبیک به پیام نوروزی و ابراز نگرانی های رهبری معظم انقلاب نظاره کنند، وی به دیدار سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق و یکی از فعالین فتنه۸۸ رفت. سال ۹۳ در حالی از سوی مقام معظم رهبری با محوریت فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شد که در نگاه اول، توجه تان را به حاشیه های دولتی آن جلب می کنیم.
 

روزنه 106 | دانلود فیلم
  • یاران دولت

 

- یادش رفته ...!
2-هرچی مال محمود باشه حسن اشتباه میدونه..!
3-کلا اعتقادی به هسته ای نداره..!
4-رقم سمت راست کد ملیش 2 میباشد و از صبح سخت مشغول ثبت نام بوده...

  • یاران دولت

 

 

  • یاران دولت

مهدی هاشمی در پاسخ به سؤال خبرنگار دانا در خصوص پرونده کرسنت و نقش وی در این پرونده، گفت: این مسائل مزخرف است؛ شما یک مشت دروغگو هستید.

  • یاران دولت

 به گزارش روابط عمومی حزب الله سایبر، همزمان با سالروز وفات حضرت امّ البنین(س) مادر ادب و مهربانی، اثر جدید حامد زمانی به سفارش حزب الله سایبر با عنوان " بهارم" با موضوع تقدیر و تکریم مادران و همسران شهدا، تقدیم به همه مادران صبور شهدای دفاع مقدس شده است.

  • یاران دولت

گروه اقتصادی مشرق -وقتی رئیس جمهور حسن روحانی در یک گفتگوی زنده تلویزیونی خواست تا عملکرد 100 روزه خود را برای مردم تشریح کند به یکباره از برنامه ای خبر داد "قرار است از این به بعد هر فصل یک سبد کالای رایگان میان مردم توزیع شود". اینکه برنامه چیست و چگونه اجرا خواهد شد معلوم نبود . فقط یک چیز مشخص بود ؛ دولت میخواهد هرچه زودتر این کار را انجام دهد . رئیس جمهورآن روز جزئیات توزیع سبد کالا را به روزهای بعد موکول کرد و گفت : "مدیرانم به زودی جزئیات توزیع سبد کالا را اعلام خواهند کرد  "

 

  • یاران دولت

  • یاران دولت

دکتر سلام

دانلود

دکتر سلام ، مجموعه طنزیست که با ورود خود به زمینه سیاست سبکی جدید در نقد و اطلاع رسانی تاسیس کرد. دکتر سلام را می توان معروف ترین کلیپ سیاسی فضای مجازی دانست که از صراحت بیان نقد بی طرفانه و هنرمندی دانشجویان خبرگزاری دانشجو بهره می برد. این کلیپ هر هفته در روزهای یکشنبه توسط سایت خبرگزاری دانشجوعرضه می گردد. مجموعه دکتر سلام که کار خود را پیش از انتخابات شروع کرده هم اکنون از مخاطبین و طرفداران زیادی بهره می برد، این طرفداران مایلند وقایع سیاسی روز را از از زبان طنز کلیپ محبوب خود، دکتر سلام بشنوند.دکتر سلام حقایق سیاسی روز را با زبانی طنز و عامیانه بیان می کند که همین مساله باعث افزایش محبوبیت این مجموعه شده است. این مجموعه سعی می کند با استفاده از هنر طنز پردازی و هم چنین کلیپ ها و صحنه های گلچین شده از میان فیلم های متنوع بر زیبایی و طنز گونه بودن مجموعه خود بپردازد. در ضمن جای دارد به نوبه خودمان به مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه به دلیل بازخورد موفق این مجموعه تبریک گفت که حتی بعضی از مجموعه های سیاسی سیمای جمهوری اسلامی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. از این پس می توانید با دانلود این مجموعه از سرور های پرقدرت کمیاب آنلاین همراه ما باشید

دانلود

 

  • یاران دولت