ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

نگرانیم چون خاطرات “جک استراو” را خوانده‌ایم

 

در طول یک سال ریاست جمهوری و مذاکره دولت تدبیر و امید با آمریکا کم تحقیر نشدیم که بر خود نلرزیم. هم تحقیر شدیم و هم بیشتر تحریم شدیم! این جمله ای است که بارها ما را به خاطر بیان آن مورد توهین قرار دادید اما چند روز قبل از زبان رهبر معظم انقلاب نیز شنیدید: مذاکره با آمریکا نه تنها سودی نداشت بلکه تحریم ها و توهین ها را بیشتر هم کرد. این جمله رهبر معظم انقلاب یعنی: آقای روحانی بیدار شوید هیچ تحریمی ترک برنداشته!

 
  • یاران دولت

سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر داخلی در برابر قتل سیاه پوست آمریکایی /اگر ماجرای فرگوسن در ایران رخ می‌داد وزارت خارجه آمریکا چه می‌کرد /سکوت ظریف !

افسران - سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر  داخلی در برابر  قتل سیاه پوست آمریکایی /اگر ماجرای فرگوسن در ایران رخ می‌داد وزارت خارجه آمریکا چه می‌کرد /سکوت ظریف !
  • یاران دولت

غیرت ملی دولت تدبیر کولاک میکند!!! پرداخت غرامت و بازگشایی سفارت انگلیس در سالگرد کودتای 28 مرداد!!

 

بازگشایی سفارت انگلیس در ایام کودتای ۲۸ مرداد

 

وزارت خارجه در مورد بازگشایی سفارت انگلیس در آستانه کودتای آمریکایی- انگلیسی ۲۸ مرداد و ترور رییس جمهور و نخست وزیر ایران توسط عناصر انگلیس و آمریکا مسوولین وزارت خارجه هنوز توضیحی ارایه نکرده اند.
 


به گزارش سرّنیوز به نقل از پارس، سفارت دولت انگلیس در آستانه کودتای 28 مرداد و هفته دولت گشایش خواهد یافت به طوری که در روزهای اخیر رنگ آبی درب سفارتخانه این کشور پررنگتر و تابلوی سفارت سوئد که در این سه سال حافظ منافع انگلیس بود نیز از دیوار اصلی سفارت انگلیس برداشته شده است.

  • یاران دولت

تاریخ تولد: 15/1/1348     -            محل تولد: روستای آسیابان
تاریخ شهادت: 22/12/1363
          محل شهادت: جزیره مجنون
شرح کوتاه از زندگی شهید:شهید جلال فطرتی در سال 1348 در خانواده ای متدین و سخت کوش ولی کم بضاعت به دنیا آمد. دوره ابتدایی را همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به اتمام رسانید و وارد دوره راهنمایی شد که تا پایه دوم راهنمایی در زادگاهش تحصیل نمود و ناگهان حال و هوای جبهه او را به دانشگاهی فراتر از دوره تحصیلاتش کشاند بگونه ای که سال سوم راهنمایی را در حین رزمندگی و حضور در جبهه به پایان رساند. او که از همان دوران نوجوانی نسبت به مسائل دینی و احکام اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مقید و حساس بود بزودی وارد عرصه دفاع مقدس گردید و با شهامت و شجاعت وصف ناپذیر تا جایی به پیش رفت که عروس زیبای شهادت را انتخاب و به تمنای خویش در محضر خداوند منان نائل شد. وی قبل از اینکه به جبهه اعزام شود در حین مشغولیت به تحصیل از اوقات فراغت خود بیشترین استفاده را می نمود و جهت کمک کردن به خانواده که از بضاعت مالی خوبی برخوردار نبودند در امر نقاشی ساختمان به همراه برادرش محمدرضا که او نیز یکسال بعد از وی به درجه رفیع شهادت رسید همکاری داشت و هرگز وقت خود را به بیکاری و بی توجهی به امور خانواده نمی گذراند.

  • یاران دولت

این بزدل‎های بی‌سواد که باید به جهنم بروند؛

 

 

«یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.» این جدیدترین اظهار نظر آقای روحانی در قبال منتقدان سیاست‎های دولتش بود، ادبیاتی که البته انتقادات دوستان روحانی را نیز به دنبال داشت.

 

  • یاران دولت
مهم : حتما بخوانید => وزارت ارشاد حکم به حذف «اسرار» آیت داده است!
 

شهید آیت معتقد بر این است که هر موقع انقلابی اتفاق می‌افتد جریان‌هایی در این انقلاب نفوذ می‌کنند، رهبری انقلاب را به دست می‌گیرند و می‌توانند انقلاب را به انحراف بکشانند. نگاه شهید آیت به آقای موسوی این‌گونه است.

 

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»؛ شهید دکتر سید حسن آیت، از انقلابیونی است که در تاریخ انقلاب کمتر به وی پرداخته‌شده است. شخصیتی انقلابی که تیزبینی، اعتقادش به اسلام و پافشاری‌اش بر آرمان‌های انقلاب موجب برانگیخته شدن برخی حسادت‌ها و کینه‌ها نسبت به او شده است. به همین منظور خبرنگار فرهنگ نیوز در گفتگو با جواد موگویی، پژوهشگر و نویسنده کتاب «اسرار آیت» به گفتگو نشسته است.

  • یاران دولت

بازخوانی یک پرونده:“احترام به منتقد” قولی انتخاباتی که رئیس دولت تدبیر و امید آن را فراموش کرد

 

بازخوانی یک پرونده:“احترام به منتقد” قولی انتخاباتی که رئیس دولت تدبیر و امید آن را فراموش کرد

 

محسن رضایی: شما ببینید سؤال من چقدر مؤدبانه است، آقای روحانی اگر بخواهد با این عصبانیت و این داد و بیدادی که کردند سکان کشور را به دست بگیرند، خداوند رحم کند به این کشور!

علی رغم تمامی قول های انتخاباتی روحانی در خصوص احترام به منتقدین و تکریم آن ها، پس از توافقنامه ژنو شاهد ادبیات تندمزاجانه از سوی شخص روحانی در برابر منتقدین هستیم.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»؛ سخنان روحانی در دیدار با روسای نمایندگی های خارج از کشور آنچنان تعجب برانگیز بود که صدای انتقادها نه تنها از میان منتقدین شخص روحانی شنیده می شود، بلکه در میان طرفداران وی نیز این انتقاد به کرات مشاهده شده است.

آنچه که در میان این نقدها به صورت متعدد دیده می شود، انتقاد به عدم پایبندی روحانی به قول های خود چه در دوران قبل از انتخابات و چه در سخنرانی های پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران است.

  • یاران دولت

 میرکاظمی: به نام اعتدال افراطی‌ترین افراد را منصوب کردند

 

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه فرجی‌دانا «خانه احزاب» در دانشگاه‌ها درست کرده و امروز می خواهد با چوب بورسیه‌های غیرقانونی اقداماتش را توجیه کند، گفت: آنچه امروز در دانشگاه‌ها در حال رخ دادن است، حذف بخشی از توانمندی دانشگاه‌ها به عنوان اصولگرا و صرفاً بکارگیری افرادی که همراه فتنه بودند یا در حزب فتنه‌گران حضور داشتند یا در آن گروه شرکت می‌کردند، نشان می‌دهد که بخش عظیمی از توانمندی‌های دانشگاه‌‌ها را که اعضای هیئت علمی و بزرگترین سرمایه کشور هستند، به این ترتیب حذف کردند.

  • یاران دولت

انیمیشنی پیرامون یک شامورتی باز با رنگ بنفش است که با زیرکی کلاه برداری میکند

  • یاران دولت

تحریم شرکت‌های مختلف تولیدی یا خدماتی که به نحوی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارن و بخشی از منافع مالی آن‌ها در خدمت جنایات اسرائیل قرار می‌گیرد، یک جنبش جهانی است که مدت‌هاست در کشورهای مختلف پیگیری می‌شود؛ تا جایی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و برندهای بین‌المللی هم نگران مواجه شدن با این تحریم هستند.


  • یاران دولت
مهم: آیا واقعاً روحانی ادامه‌ راه بازرگان است؟/ بررسی بازرگانیزه کردن پروژه‌ اعتدال
 

سخن درباره‌ی تلاش برای ساختن یک خط فکری-اجرایی فرضی از مشروطه به این سو است که پس از دگردیسی جناح چپ جریان اسلام‌گرایی انقلابی و تغییر ماهیت آنان به جناح اصلاح‌طلب، رخ داده است؛ سر برآوردن دوباره‌ی طیف رده‌ دوم سازندگان این خط فکری-اجرایی در دوره‌ی حاضر و تلاش ایشان برای افزودن دولت آقای روحانی به انتهای این خط فکری-اجرایی است.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»؛ ماهنامه‌ی مهرنامه در شماره‌ی ۳۳خود، گفت‌وگو با ابراهیم یزدی را با عنوان «اشتباه استراتژیک بازرگان» تیتر روی جلد خود کرد. همین ماهنامه در شماره‌ی ۳۵خود، تیتر روی جلد و نگاه ماه خود را اختصاص داد به شهید مطهری و البته با سوتیتر «فرقه‌ی فرقان علیه ائتلاف مطهری-بازرگان.»

از سویی دیگر، روزنامه‌ی «آسمان» که به گفته‌ی خود اعتدالی است، در گزارشی با عنوان «گام‌به‌گام پس از ۳۵سال به مقصد رسید» عنوان داشت که این اندیشه‌ی بازرگان بود که در ۲۴خرداد ۹۲رأی آورد. ماشاءالله شمس‌الواعظین می‌گوید آموزه‌های بازرگان پشتوانه‌ی سیاست‌های اعتدالی است. محمد توسلی و هاشم صباغیان، دو عضو سالخورده‌ی طیف ملی‌مذهبی‌ها، از شباهت‌های مرحوم بازرگان و آقای روحانی سخن می‌گویند و… همه‌ی این موارد نشان از این دارد که در میان برخی اصلاح‌طلبان، بازرگان به‌عنوان یک الگو مطرح است و لذا در همین روند، پروژه‌ی بازرگانیزه کردن جریان اعتدال نیز از این باب دنبال می‌شود. حال سؤال اینجا است که:
آیا واقعاً روحانی ادامه‌ی راه بازرگان است؟

  • یاران دولت

 

افسران - رفیق بد ...
خاتمی با بدان بنشست و هاشمی و روحانی رو از راه بدر کرد ...
  • یاران دولت
  • یاران دولت

افسران - امروز در تاریخ؛ ارسال نامه (صدام حسین) حاکم عراق به حجت‌الاسلام والمسلمین (هاشمی رفسنجانی) رئیس جمهور ایران (23 مرداد 1369)
پس از قبول قطعنامه 598 توسط ایران و شروع آتش‌بس، صدام حسین رییس جمهور منفور عراق پس از آن که کشور کویت را به اشغال خود درآورد و خود را در برابر تهدیدات جدیدی از سوی قدرت‌های غربی حس می‌کرد، در تاریخ 23 مرداد 14 ( 1369 آوریل 1990)، ششمین نامه‌اش را برای حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی رییس وقت جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد و بر پذیرش کامل و بدون قید و شرط مفاد قرارداد 1975 الجزایر تأکید نمود. پس از پنج روز، نیروهای عراقی به مرزهای بین‌المللی عقب نشینی کردند. به دنبال عقب‌نشینی نیروهای عراق از اراضی ایران، هیئتی تحت عنوان "هیأت نظارت بر عقب‌نشینی و نصب علایم مرزی" تشکیل شد. وظیفه این هیئت، نظارت بر عقب‌نشینی کامل نیروهای عراقی، پاک‌سازی میادین مین، تعیین محل و نصب میله‌های مرزی جدید بر اساس عهدنامه 1975م بود. بدین ترتیب، پس از تماس‌ها و مذاکرات و تبادل ده نامه بین رؤسای جمهوری دو طرف در طی چهار ماه، مقدمات و تسهیلات لازم جهت ورود به مرحله جدید، یعنی عادی سازی روابط دو طرف، به نحو کاملاً مساعدی فراهم شد.
  • یاران دولت
افسران - راستی ما جه کرده ایم ؟؟؟؟؟
نور از دست رفته چشمانت

چراغ سرزمین من شد

ای از همه تنهاتر
  • یاران دولت