ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۷۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

افسران - چه غوغایی بشه امشب ...!!!
  • یاران دولت

 

افسران - امنیت تامین نخواهد شد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ماعاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم                      
,
ادامه ...
  • یاران دولت
حتماً شما هم بیانات تقریباً منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب در روز 30 اردیبهشت در دانشگاه افسری امام حسین(ع) را دیدید و از لحن بی سابقه ایشان، نسبت به مسائل بیان شده حساس شده اید:
در همین مذاکرات باز حرفهای تازه‌ای میزنند. [مثلا] بازرسی‌ها، گفتیم که اجازه نمیدهیم از هیچ‌یک از مراکز نظامی هیچ بازرسی‌ای از سوی بیگانگان صورت بگیرد.
میگویند بایستی ما بیاییم با دانشمندان شما مصاحبه کنیم یعنی در واقع بازجویی کنیم.
ما اجازه نمیدهیم به حریم دانشمندان هسته‌ای ما و دانشمندان در هر رشته‌ی حسّاس و مهمّی، اندک‌اهانتی بشود.
من اجازه نمیدهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما، با فرزندان برجسته و عزیز ملّت ایران که این دانش گسترده را به اینجا رسانده‌اند، بخواهند بنشینند حرف بزنند.
در دنیا هیچ عاقلی اجازه نمیدهد، هیچ دولتی اجازه نمیدهد؛ دانشمندانشان را مخفی میکنند، نمیگذارند اسمهایشان را هم کسی بفهمد. دشمن پُررو و وقیح توقّع دارد اجازه بدهند راه را باز کنند و بیایند با دانشمندان ما، با اساتید ما، با محقّقین ما گفتگو کنند، مذاکره کنند. درباره‌ی چه؟ درباره‌ی یک پیشرفت اساسی بومی علمی در کشور.
این اجازه مطلقاً داده نخواهد شد؛ این را هم دشمنان بدانند، هم کسانی که منتظرند ببینند تصمیم نظام جمهوری اسلامی چه میشود، بدانند.[...]
همه خدمتگزاریم؛ این حقیر هم خدمتگزار همه‌ی شما هستم. همه‌ی ما وظیفه داریم در مقابل زورگویی دشمن، در مقابل وقاحت دشمن، در مقابل توقّعات بیجای دشمن و در مقابل توطئه‌های دشمن با کمال قدرت و استقامت بِایستیم!

من اجازه نمیدهم

 

  • یاران دولت

برخی می پرسیدند باید چه کار کرد؟ باید راهپیمایی به راه انداخت؟ باید کمپین تشکیل داد؟ چه کار کنیم تا حمایت خودمان از رهبری را اعلام کنیم؟

به نظر می رسد آنچه مورد نیاز است، نه کمپین است و نه راهپیمایی؛ نه لازم است کسی به زور مذاکرات را تعطیل کند؛ نه لازم است این قبیل کارها رخ بدهد!

"همه باید بدانند چه اتفاقی دارد می افتد"

همانطور که در مطالب قبل اشاره شد، جمله بالا، اصلی ترین و واضح ترین تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب بر دوش ما گذاشته اند!

اما چرا فقط این مورد را به عنوان اصلی ترین مأموریت، نشان کرده ایم؟ و چرا تأکید می شود که سایر کارها نیاز نیست؟

برای پاسخ به این مسئله، لازم است مسئله را اول به طور دقیق مشخص کنیم؛ آنگاه پاسخ به خوبی مشخص خواهد شد.

حدود یک ماه قبل از امضای توافقنامه ژنو، رهبر معظم انقلاب درباره ی مذاکرات فرمودند:

بنده همچنان که گفتم خوشبین نیستم؛ من فکر نمیکنم [از] این مذاکرات آن نتیجه‌ای را که ملّت ایران انتظار دارد، به‌دست بیاید. لکن تجربه‌ای است و پشتوانه‌ی تجربی ملّت ایران را افزایش خواهد داد و تقویت خواهد کرد؛ ایرادی ندارد امّا لازم است ملّت بیدار باشد.

ملّت باید بیدار باشد، بداند چه اتّفاقی دارد میافتد [تا] بعضی از تبلیغاتچیهای مواجب‌بگیر دشمن و بعضی از تبلیغاتچیهای بیمزد و مواجب - از روی ساده‌لوحی - نتوانند افکار عمومی را گمراه کنند

Mozakerat-tajrobe

 

  • یاران دولت

در فرایند بیداری مردم و آگاهی بخشی به عموم جامعه، ضروری است که چندین مورد را حتما مورد توجه قرار دهیم:

  1. آنچه در این فرایند، مورد نیاز است، ایجاد آگاهی توسط تک تک آحاد مردم است؛ یکی از مواردی که این فرایند را تهدید میکند، تصور این مسئله است که "کسی جز خود ما مسئول بیدار ساختن بقیه است"؛ به این معنی که نباید منتظر هیچ شخص و نهاد و گروه خاصی برای این ایجاد آگاهی باشیم؛ بلکه این تکلیف بر عهده ی همه ی ماست و آگاهی بخشی چهره به چهره، مورد نیاز است.در این میان، قشر مذهبی و مسجدی که حساسیت بیشتری به انجام دقیق تکالیف دینی خود دارند، در این زمینه هم تکلیف سنگین تری خواهند داشت. عمل به دستور ولی امر مسلمین، بر عهده ی همه ی آحاد مردم است و البته به طریق اولی، از کسانی که ادعای تبعیت از خط امام و رهبری را دارند توقع بیشتری می رود؛ چنانکه همه خوانده ایم " وقتی شیپور جنگ نواخته شود فرق بین مرد و نامرد، تشخیص داده میشود" و حاشا که ارادت قلبی به امام جامعه، در کلام و حرف منحصر شود.
  2. لازم است حتماً با زبان خود مردم با آنها صحبت کنیم؛ باید توجه داشته باشیم که دغدغه های مردم در این اتفاقات چیست؟ و تلاش کنیم تا در این موارد، آگاهی های لازم به افراد داده شود. حفظ امنیت کشور و استقلال ملی، بهبود وضعیت اقتصادی، غیرت ملی، حفظ دستاوردهای مهم کشور و... از جمله مواردی است که بحمدالله مردم کشور ما نسبت به آنها اهمیت زیادی قائل هستند و برخلاف مردم برخی کشورهای دیگر، هیچ وقت نسبت به این موارد بی تفاوت نبوده اند! از این نظر، لازم است تا آگاهی بخشی های ما ناظر به چنین مواردی باشد.
  3. این رسالت(آگاهی بخشی عمومی)، محدود به هیچ شخص، مکان و یا زمانی نمی شود و همه ی افراد جامعه در هر مکان و زمانی در این زمینه باید مطلع شوند؛ برای مثال، در زمان حضور در تاکسی، اتوبوس واحد، دانشگاه، مسجد، صف نانوایی، خرید لوازم از مغازه ها و...، کسانی که در این مکان ها حضور دارند، مخاطب ما هستند و نباید نسبت به آگاه کردن آنها، تبعیض قائل شویم و یا خدای نکرده به خاطر ظاهر و یا پوشش یک فرد، او را از دایره کسانی که باید مطلع شوند خارج کنیم! بلکه همه ی مردم باید اگاه شوند و این از ویژگی های یک جامعه اسلامی است که بر اساس آگاهی عمومی، امور کشور به پیش برود و نه بر اساس مخفی کاری و بی اطلاعی مردم.
  4. همانطور که رهبر انقلاب بارها اعلام کرده اند، "هیچ‌کس نباید این مجموعه‌ی مذاکره‌کنندگان ما را با مجموعه‌ی شامل آمریکا - همان شش دولت، به‌اصطلاح پنج بعلاوه‌ی یک - سازش‌کار بداند؛ این غلط است؛ بنابراین نباید مأموری را که مشغول یک کاری است و مسئول یک فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی که گاهی شنیده میشود - که اینها سازش‌کارند، و مانند اینها - قرار داد؛ نه، این حرفها نیست."( ۱۳۹۲/۰۸/۱۲) لذا باید به این نکته توجه داشته باشیم و هر گونه توهین و یا سوءظن و ایجاد بی اعتمادی نسبت به تیم مذاکرات هسته ای، بپرهیزیم؛ به عبارت دیگر جنبش "همه باید بدانند" در جهت تقویت تیم مذاکرات بوده و نباید نقض غرض شود.

لذا همانطور که در مطالب گذشته ذکر شد، اهالی مساجد و دانشجویان و قشر فرهیخته و متعهد در پایگاه ها و سنگرهای فرهنگی(که امام فرمود مساجد سنگر است)، باید بیش از هر فرد دیگری در این زمینه وارد عمل شده و نسبت به انجام تکلیف خود، حرص و طمع بیشتری داشته باشند و از دیگران سبقت گیرند ان شاءالله(واستقبوا الخیرات)

  • یاران دولت

روزی که از به یاد ماندنی ترین حوادث انقلاب شد...

تصاویری از حماسه باشکوه تشییع پیکر 175 شهید غواص و 95 شهید گمنام در تهران با ترانه زیبا به زبان محلی ویژه شهدای غواص

متن شعر حامد عسگرى درخصوص غواصان شهید

  • یاران دولت

 

     

بیانیه جنبش مردمی "همه باید بدانند"

«از مذاکراتی هم که امروز در جریان است، ما ضرری نخواهیم کرد بإذن الله. البتّه بنده همچنان که گفتم خوشبین نیستم؛ من فکر نمیکنم [از] این مذاکرات آن نتیجه‌ای را که ملّت ایران انتظار دارد، به‌دست بیاید، لکن تجربه‌ای است و پشتوانه‌ی تجربی ملّت ایران را افزایش خواهد داد و تقویت خواهد کرد؛ ایرادی ندارد امّا لازم است ملّت بیدار باشد. ما از مسئولین خودمان که دارند در جبهه‌ی دیپلماسی فعّالیّت میکنند، کار میکنند، قرص و محکم حمایت میکنیم، امّا ملّت باید بیدار باشد، بداند چه اتّفاقی دارد میافتد [تا] بعضی از تبلیغاتچیهای مواجب‌بگیر دشمن و بعضی از تبلیغاتچیهای بیمزد و مواجب - از روی ساده‌لوحی - نتوانند افکار عمومی را گمراه کنند.»

رهبر معظم انقلاب (12 آبان 1392)

  • یاران دولت

  • یاران دولت
افسران - توضیحات سرتیپ باقرزاده در خصوص حواشی تشییع شهدا؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گفتنی است پیش از این سعید حدادیان و حجت الاسلام زائری با الفاظی خارج از شان روحانیت و مادحین اهل بین نسبت به حضور دکتر احمدی نژاد در جایگاه مراسم و استقبال مردم از ایشان انتقاد کرده بودند که این انتقادها با واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد. 72sq.com/60667/نه- 
  • یاران دولت
افسران - پرونده تخلف میلیاردی اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی در دیوان محاسبات
 
 
 
 
 
 
 
 از دیوان محاسبات و دفتر معاون اول رئیس‌جمهور انتظار می‌رود سرنوشت رسیدگی به این تخلف را اعلام کنند، زیرا اگر تخلف 60 میلیارد ریالی جهانگیری اثبات شده باشد، آنگاه این سؤال پیش می‌آید که آیا فردی با سابقه تخلف، برای تصدی ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شایستگی دارد؟  www.rahkarnews.ir/fa 
  • یاران دولت

حساس نشو!

افسران - حساس نشو!
  • یاران دولت
۲۰

 
افسران - فراموشی چیست؟! با ذکر مثال . . .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.fetan.ir/home/86                        
,
ادامه ...
  • یاران دولت

  

آیا روحانی انتقادهایش به احمدی‌ نژاد را برای خود تکرار می کند؟

وقتی روحانی یک احمدی نژاد تمام عیار می شود!

شدت انتقاد حسن روحانی از محمود احمدی نژاد و عملکرد دولتش این تصور را به ذهن القا می کرد که با انتخاب روحانی دیگر خبری از ضعف های احمدی نژاد نخواهد بود. برای نمونه رئیس دولت یازدهم به گونه‌ای از کرامت مردم و یا مقابله با فساد سخن می‌گفت که احساس می‌شد وی هیچ‌گاه اجازه ورود چنین مسائلی در دولتش را ندهد اما در همین مدت گذشته شاهد رانت‌ها و فسادهای اقتصادی در دولت یازدهم بوده‌ایم.

وقتی روحانی یک احمدی نژاد تمام عیار می شود!

دیدبان: در جریان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، یکی از وجوه تبلیغاتی کاندیداهای مختلف انتقاد گسترده از عملکرد دولت وقت بود، که البته این انتقادها در مواردی به قدری شدید می‌شد که دیگر شباهتی با انتقاد نداشت و بیشتر به تخریب می‌ماند، در این کارزار حسن روحانی به شدت گوی سبقت را از رقبا ربوده بود.

  • یاران دولت

  • یاران دولت

حاج سعید قاسمی در خلال مراسم تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهدای غواص رو به روی ساختمان وزارت امور خارجه به ایراد سخنرانی درباره مذاکرات پرداخت. حاج سعید قاسمی با بیان این مطلب که «عده‌ای اتهام می زنند که اینها شهدا را مخفی کرده بودند تا الان از تشییع شهدا سوءاستفاده سیاسی می شود» گفت: هروقت کارمان گره خورد هر وقت مشکلی برای ما پیش آمد شهدا کرور کرور از آسمان نازل شدند. این فعال جبهه فرهنگی انقلاب با اشاره به خیانت آمریکا در لو رفتن عملیات کربلای ۴ افزود:

 

 

  • یاران دولت