ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

 

مرجع تقلید شیعیان با واکنش تند به خلاف آشکار دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی که به دیدار یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفت تاکید کرد: اقدام او جرم و قابل تعقیب است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو حضرت ایت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود گفت: در طول تاریخ حیات منفور بهائیت، همواره دشمنان اسلام به عنوان یک ابزار از آنها استفاده کرده و می کنند و ممکن است این گونه کارها مقدمه ای برای به رسمیت شناختن آنها باشد.


آیت الله مکارم شیرازی در ابتدای درس خارجه فقه خود در مسجد اعظم قم، نسبت به کار زشتی که در این ایام واقع شده اعتراض شدید کرد و  افزود : شنیدیم دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است.


آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد : اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می کند یا نه؟ دیدم متأسفانه خبری نیست. تا اینکه امروز شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است.

  • یاران دولت

عنوان: مبارزه با صهیونیست ها

موضوع: ملت عاشق مبارزه با صهیونیست ها است / موضع جمهوری اسلامی در برابر صهیونیست ها

سخنران: حضرت آیت الله خامنه ای

تولید: تهیه شده در واحد محتوایی بچه های قلم (استودیو بچه های قلم)

 

پخش آنلاین:

کیفیت عالی

دانلود با لینک مستقیم:

.: کیفیت عالی با حجم ۳٫۲۸ مگابایت
download_icon1

 

دانلود به وسیله کد QR مخصوص تلفن همراه هوشمند:

کیفیت عالی agha-melat-asheghe-mobareza-ba-sahunisthast



  • یاران دولت

اطلاعات جدید از چگونگی ساخت داعش توسط آمریکا

اطلاعات جدید از چگونگی ساخت داعش توسط آمریکا

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttp://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌مناسبت روز جانباز در مجتمع امام مجتبی علیه‌السلام ضمن تبریک مناسبت‌های شعبانیه و روز نیمه شعبان، ‌گروهک تروریستی داعش را ابزاری آمریکایی - صهیونیستی برای تخریب منطقه دانست که از سوی برخی رژیم‌های منطقه‌ای حمایت مالی می‌شود. وی همچنین در ادامه به نقش آمریکا در تشکیل داعش و توطئه‌های جدید آن در منطقه پرداخت. گزیده‌ای از این سخنرانی به گزینش KHAMENEI.IR  تقدیم مخاطبین محترم می‌شود:
 
در این روزها طبعاً با توجه به شرایط مراسمی که ما برگزار کردیم، مجروحانی در نیروهای مقاومت و برادران مبارز وجود دارد که با پروژه‌های صهیونیستی در طول ده‌ها سال گذشته مبارزه کرده‌اند. امروز نیز مبارزانی وجود دارند که کاملاً مانند گذشته در برابر پروژه‌های صهیونیستی ایستادگی کرده و شهدا و جانبازانی را تقدیم می‌کنند. آنها صبر و تحمل زیادی در این رابطه از خود نشان می‌دهند.

در چنین روزهایی لازم است که موضوع روز نکبت را یادآوری نماییم، چرا که طبعا به‌نظر می‌رسد این موضوع نیز مانند تمام مسائلی که مرتبط با فلسطین و روند درگیری با دشمن اسرائیلی است، دارد به فراموشی سپرده می‌شود. البته در جهان عرب و دنیای اسلام برخی دولت‌ها وجود دارد که در این رابطه تحرکاتی از خود نشان می‌دهند.
  • یاران دولت

میثاق طلبگی | روایتی از زندگی طلبگی آیت‌الله خامنه‌ای

رهبر انقلاب اسلامی در یکی از دیدارها با مسئولان وزارت علوم در پاسخ به پیشنهاد اعطای دکتری افتخاری به ایشان گفتند: «مسئله‌ی دکتری افتخاری؛ خوب، البته این یک افتخار است که این دانشگاه این اظهار محبت را به ما بکند؛ لیکن من اهل دکتری نیستم؛ همان طلبگی ما کافی است. اگر بتوانیم به میثاق طلبگی متعهد و پایبند بمانیم -که قولاً و فعلاً این میثاق را از دوران نوجوانی و جوانی با خدای متعال بستیم- اگر خداوند کمک کند و ما بتوانیم این میثاق را حفظ کنیم و در همین عالم طلبگی پیش برویم، من این را ترجیح میدهم. شما لطف کردید و این برای ما هم مایه‌ی مباهات است، لیکن من پیشنهاد شما را قبول نمیکنم.»
به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از زندگی علمی و طلبگی آیت‌الله خامنه‌ای از سال ۱۳۳۰ تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را در تصویر زیر مرور می‌کند.
 
 
  • برای دریافت این تصویر با اندازه 3000 در 5000 پیکسل فایل زیپ را دانلود کنید
  • یاران دولت
با انتشار سی‌ودومین شماره نشریه؛

خط حزب‌الله با دو عاشقانه ماه شعبان به روز شد

سی‌و‌دومین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ماه مبارک شعبان و فرصت به‌خصوص این ماه برای جوانان منتشر شد.
سخن هفته این شماره خط حزب‌الله نیز با عنوان «زمانه اصلاح حکمرانان» به مخاطب شناسی تاکیدها و تذکرهای اخیر رهبر انقلاب در حوزه سبک زندگی جامعه پرداخته است.
سی‌و‌دومین شماره خط حزب الله نیز به شهیدان مظلوم مدافع حرم در خان‌طومان تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
  • یاران دولت

  • یاران دولت

گزیده سخنرانی پرشور استاد حسن عباسی در دانشگاه مازندران(بابلسر) با موضوع مهندسی سیاسی و دار و دسته نیویورکی ها | بیست اردیبهشت نود و پنج | شماره یک(۱) استاد عباسی: ما اجازه نخواهیم داد جامعه بیفتد دست لیبرال ها

  • یاران دولت

,

وزیر کشور انگلیس از آژانس ملی جرم و جنایت خواسته است تا تحقیقاتی را درباره ادعاهای مطرح شده در زمینه فروش کودکان نپالی به خانواده‌های ثروتمند انگلیسی به عنوان برده و خدمتکار، انجام دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ترزا می وزیر کشور انگلیس از آژانس ملی جرم و جنایت خواسته است تا تحقیقاتی را درباره یافته های یک روزنامه انگلیسی انجام دهد. تحقیقات انجام شده توسط روزنامه سان نشان می دهد که کودکان بازمانده از زلزله شدید نپال، توسط باندهای تبهکار به خانواده های ثروتمند انگلیسی به عنوان برده و خدمتکار فروخته می شوند.

تحقیقات این روزنامه حاکی است که تبهکاران بازار سیاه که در ایالت پنجاب هند فعال هستند، پسران و دخترانی را که تنها 10 سال سن دارند به قیمت 5250 پوند معادل 7476 دلار می فروشند. این روزنامه به نقل از یکی از تاجران بزرگ برده در هند نوشته است که تبهکاران تعداد زیادی از کودکان نپالی را به خانواده های ثروتمند انگلیسی می فروشند.

ترزا می امروز دوشنبه در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت: قاچاق کودکان یک جرم هولناک و بزرگ است. ما از روزنامه سان می خواهیم تا یافته های خود را با پلیس و آژانس ملی جرم و جنایت به اشتراک بگذارد تا بتوان اقداماتی را علیه مجرمان و تبهکارانی که از این تجارت سود می برند، انجام داد.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل بود که ما سال گذشته قانون برده داری مدرن را معرفی کردیم که شامل حمایت های گسترده از کودکان قربانی احتمالی است و مجرمانی را که در این زمینه فعالیت می کنند، به زندان های طولانی مدت محکوم می کند.

25 آوریل 2015 میلادی زلزله 7.8 ریشتری نپال را به شدت لرزاند و بر اثر این زمین لرزه بزرگ حداقل 8700 نفر کشته و هزاران نفر دیگر نیز زخمی شدند.

  • یاران دولت
گزارشی از پشت پرده‌ی «خانه‌ی ملی یهودیان در فلسطین»

خانه‌ای برای ترور و جنایت

یکی از مفاهیم کلیدی در بیانات رهبر انقلاب پیرامون مسائل بین‌المللی کلیدواژه‌ی «تروریسم دولتی» است که این اشارات و بیانات در بخش جستار سایت KHAMENEI.IR قابل ملاحظه است. رهبر انقلاب مهمترین مصداق این کلیدواژه را دولت جعلی اسرائیل دانسته و در ضمن سخنان خود به فهرستی از جنایات و اعمال تروریستی این رژیم اشغالگر اشاره کرده‌اند. ایشان دیروز نیز در دیدار با دانشجویان، به این مسأله اشاره کرده و تولد این رژیم نامشروع را از ابتدا بر پایه‌ی قتل و جنایت و استفاده از سیاست «مشت آهنین» برشمردند.

از اوایل قرن بیستم که به تعبیر رهبر انقلاب دولت انگلیس بنا بر یک طرح استعماری، پایه‌های اولیه‌ی رژیم جعلی اسرائیل را در این منطقه ایجاد کرد تا به امروز، شاهد صدها نمونه قتل و غارت و تخریب، توسط این رژیم در مناطق مختلف هستیم که تنها آخرین مورد آن جنگ و محاصره‌ی نوار غزه و کشتار صدها زن و کودک و بی‌پناه ساکن در آن است. اما در طول این سالیان، ده‌ها هزار تن از مردم بی‌گناه توسط این رژیم کشته شدند و هزاران هزار نفر نیز آواره و بی‌خانمان شدند. همه‌ی این‌ها در حالی صورت گرفته و می‌گیرد که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی، نه‌تنها چشم‌های خود را بر روی این جنایات بسته‌اند بلکه حتی به این رژیم تروریستی، کمک‌های مادی و تسلیحاتی و رسانه‌ای هم می‌کنند.
در خلال جنگ جهانی اول، کشور استعمارگر انگلیس توانست بخش‌هایی از امپراتوری عثمانی از جمله فلسطین را تصرف کند. سپس در سال ۱۹۱۷ «آرتور جیمز بالفور»، وزیر امورخارجه‌ی انگلیس، اعلامیه‌ای را موسوم به «اعلامیه‌ی  بالفور» که مصوبه‌ی دولت انگلیس بود صادر کرد که در آن آمده بود: «انگلیس از تأسیس خانه‌ای ملی برای یهودیان در فلسطین حمایت می‌کند.»
  • یاران دولت

کتاب سال «خط حزب‌الله» روانه نمایشگاه کتاب شد

کتاب سال نشریه خط حزب‌الله شامل گزیده‌ای از مطالب ۳۹ شماره و ۶ ویژه‌نامه که به‌صورت مرتب و هفتگی در سال هزار و سیصد و نود و چهار بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرارگرفته است، توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
کتاب ۹۰ صفحه‌ای خط حزب‌الله شامل تمام سرمقاله‌های هفتگی خط حزب‌الله (سخن هفته)، گزارش‌های ویژه به همراه تصاویر اختصاصی و کمتر دیده شده از رهبر انقلاب اسلامی است.
برای خرید این کتاب می‌توانید به غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب و یا به پایگاه انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) مراجعه کنید.
«خط حزب‌الله» هفته‌نامه‌ی جامعه‌ی مؤمن و انقلابی از مجموعه‌ی رسانه‌ای KHAMENEI.IR حرکتی است برای بازخوانی، تبیین و دقت در اندیشه‌ها و مواضع حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ویژه‌ی مساجد، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و دانشگاه‌های سراسر کشور، که از تیرماه ۹۴ تاکنون به‌صورت هفتگی پنج‌شنبه‌ها منتشر می‌شود.
این هفته‌نامه پس از تولید ۱۳ پیش‌شماره (که البته از این تعداد ۱۰ پیش‌شماره به‌صورت عمومی منتشر شد) پا به عرصه‌ی رسانه‌ای کشور گذاشت و تا پایان سال ۹۴، بیست‌وچهار شماره نیز به‌صورت هفتگی منتشر کرد. ۵ ویژه‌نامه مخصوص دهه‌ی اول محرم و یک ویژه‌نامه به مناسبت پیاده‌روی اربعین حسینی را نیز می‌توان به این کارنامه افزود.
  • یاران دولت

پیوندهای مرتبطعکسعکس
۱۳۹۵/۰۱/۰۸
در حرم مطهر رضوی برگزار شد؛

دیدار خانواده شهدای افغانستانی مدافع حرم لشکر فاطمیون

جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون در هشتمین روز از سال ۱۳۹۵ با حضور در حرم مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصاویر و فیلم این دیدار را منتشر می‌کند.


فیلم کامل دیدار: دیدار خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
  • یاران دولت

 

دیدار مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه‌ی تهران، «هدایت فکری و دینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت‌افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه‌ی خدمات اجتماعی» را سه وظیفه‌ی عمده‌ی روحانیت برشمردند و تأکید کردند: طلاب باید با کسب صلاحیت‌ها و آگاهی‌های لازم، در دنیای متفاوت امروز، خود را برای ایفای مسئولیت‌های تعیین‌کننده در جامعه آماده کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با توصیه به طلاب برای قدر دانستن ارزش‌ها و مسئولیت‌های طلبگی افزودند: اگر همه‌ی تخصص‌های مورد نیاز یک جامعه به بهترین شکل وجود داشته باشد اما جامعه، دینی نباشد، آن ملت در دنیا و آخرت دچار خسران و مشکلات واقعی خواهد بود و این مسئولیت عظیم یعنی تبدیل جامعه به جامعه‌ای دینی، بر عهده‌ی علما، روحانیت و طلاب است.
ایشان مفهوم هدایت دینی را «تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی» خواندند و با اشاره به تأثیر فضای مجازی بر افزایش شبهات دینی و وجود انگیزه‌های سیاسی برای تزریق افکار منحرف و غلط در ذهن جوانان تأکید کردند: این میدان، میدان واقعی جنگ است و روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده، وارد عرصه‌ی مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی شوند.
 
  • یاران دولت