ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

افسران - توصیه های جدی مقام معظم رهبری به دولت / فتنه خط قرمز است؛ وزرا بر فاصله‎گذاری با آن پایبند باشند

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، همه دولتمردان را به حفظ و تقویت جهت گیری و روحیه انقلابی، تکیه بر ظرفیت ها و تولید داخلی، اجرای دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در روستاها، جدی گرفتن ادامه رشد علمی و تقویت شرکتهای دانش بنیان، موضع گیری صریح در قبال مسائل منطقه و جهانی بویژه دخالتهای امریکا، حفظ انسجام درونی دولت، رعایت خطوط قرمز و فاصله گذاریها بویژه در موضوع فتنه سال 88، و سعه صدر و آرامش در قبال انتقادهای منصفانه، توصیه کردند.
 

  • یاران دولت
افسران - چرا خوشبین نیستیم، اما حامی مذاکره‌ هستیم؟

این مذاکره‌ای که در موضوع هسته‌ای طی یک سال اخیر با آمریکا در حال انجام است، یک تجربه‌ی «دو سر برد» برای کشور ما خواهد بود. اگر این مذاکره‌ با رعایت خطوط قرمز موفق شود و به نفع ما پایان یابد، در مسیر افول آمریکا و مُهری خواهد بود بر پایان دوران سلطه. اگر دیپلماسی ایرانی‌ بر سر «منافع ملی» و «سرمایه‌ی ملی» خود بایستد و توافقی صورت بگیرد، معنی‌اش این است که آمریکایی‌ها از خطوط قرمز خودشان عدول کرده‌اند و این نشانه‌ای است بر آغاز دوران و اتفاق نوینی در نظم جهانی.../

  • یاران دولت

با وجود همه هشدارهای کارشناسان و دلسوزان درباره لزوم نظارت جدی بر مساله ارائه فناوری‌های نوین در جامعه و همچنین تاکید شخص رهبر انقلاب بر این موضوع در سیاست‌های کلی ابلاغ شده در بخش ارتباطات و فناوری، وزیر ارتباطات در روزهای اخیر از تسریع در انجام این فرآیند بدون درنظر گرفتن بایسته‌های فرهنگی و عوارض جانبی آن خبر داده است.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از رجا نیوز ، این اقدام با واکنش گسترده و جدی افکار عمومی و همچنین علما و کارشناسان فرهنگی و مذهبی روبرو شده است؛ چرا که تجربه نشان داده است که ورود فناوری‌های نوین به جامعه ایرانی بدون درنظر گرفتن پیوست‌های فرهنگی و دینی آن می‌تواند ضربه‌های سنگینی را به بافت اجتماعی ایران به ویژه جوانان وارد کند.

  • یاران دولت
افسران - یادت بخیر
  • یاران دولت
افسران - شهیدمحمد سلیمانی

عجیب با چشمهایش حرف میزند:

"من تمام هستی ام را برای چادرت دادم..!"

عکس شهید روی دیوار را میگویم.

  • یاران دولت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از بازگشت از سفر به مقر سازمان ملل در نیویورک در سال ۶۶، در اولین نماز جمعه ضمن تبیین مواضع جمهوری اسلامی، به دیدارشان با امام -ساعتی پیش از آغاز نماز- اشاره کردند و فرمودند «[امام خمینی] به من امر کردند که من به شما پیغام ایشان را برسانم... فرمودند به مردم بگو که بدانند هیچگونه سازشى ما با استکبار جهانى نخواهیم داشت». پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR فیلم این بخش از بیانات رهبر انقلاب را به مناسبت دیدار دیروز مسئولان وزارت امور خارجه با ایشان، منتشر می‌کند.
 

  • یاران دولت

  • یاران دولت
افسران - کلیپ صوتی بسیار زیبا از علامه مصباح یزدی : اطاعت از ولی‌فقیه؛ اطاعت از امام حسین(ع) است / ما مکلف به اطاعت از ولی فقیه هستیم
افسران - کلیپ صوتی بسیار زیبا از علامه مصباح یزدی : اطاعت از ولی‌فقیه؛ اطاعت از امام حسین(ع) است / ما مکلف به اطاعت از ولی فقیه هستیم

کلیپ صوتی بسیار زیبا از علامه مصباح یزدی : اطاعت از ولی‌فقیه؛ اطاعت از امام حسین(ع) است / ما مکلف به اطاعت از ولی فقیه هستیم

اطاعت از ولی فقیه، اطاعت از امام حسین علیه السلام است . معتقدیم نسبت ولی فقیه در این عصر مانند نسبت حضرت مسلم و سید الشهداء علیه السلام است ... ما مکلف به اطاعت از ولی فقیه هستیم ! ... کلیپ صوتی بصیرت بخش و شنیدنی از بیانات گهربارحضرت آیت الله مصباح یزدی .

  • یاران دولت
افسران - آزادی بیان!!!
  • یاران دولت
افسران - پدر شهید احمدی روشن: صد رییس جمهور دیگر هم بیاید، هیچکدام احمدی نژاد نمی شود

پدر شهید احمدی روشن با حضور در غرفه پایگاه اطلاع رسانی میدان 72 در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: این را همه جای دنیا هم می گویم که حتی اگر صد رییس جمهور دیگر نیز بیاید هیچ کدام مانند این مرد بزرگ یعنی احمدی نژاد نمی شود.

وی با اشاره به نبود وقت کافی برای بازدید از نمایشگاه گفت: اما زمانی که عکس احمدی نژاد را در غرفه تان دیدم به خودم گفتم که حتما باید در غرفه شما حضور پیدا کنم و بگویم خدمات این مرد بزرگ را مردم فراموش نخواهند کرد.

احمدی روشن با اشاره به تصویر بوسه دکتر احمدی نژاد بر شانه رهبر معظم انقلاب گفت: علت همه دشمنی ها و اختلاف عقیده ها با این مرد پرکار، خدوم و بی آلایش همین بوسه است.

  • یاران دولت

مجموعه کلیپ شاخص های دولت اسلامی


برگرفته از بیانات امام خامنه ای در دیدار با اعضای هیئت دولت یازدهم

  • یاران دولت

 

Crescent

After a long stretch and bend in the Crescent case BBC News recently announced that court records Crescent announced the judgment the Court, the contract for both sides, known as the Crescent and the prestigious knows binding.

Bijan Zangane then Oil Minister Hague to answer the question of whether international arbitration cases Crescent announced, said yes, but I can not currently think about the information. Yes, Mr. Minister, it was confirmed that the rumors Crescent these days.

Earlier, in an article entitled " Is the "Crescent" will break the back of economy? "find the hidden corners of the vast corruption

  • یاران دولت
برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:
 
رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام در ماه مبارک رمضان ایجاد ترس و تهدید و همچنین فریب دادن و تطمیع را دو تاکتیک شیطان برای تحمیل سلطه خود بر انسان‌ها دانستند. تاکتیکی که دنیای استکبار نیز برای مقابله با ملت ایران از آن استفاده می‌کند. در همین راستا پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR کلیپی صوتی را با عنوان «سلاح شیطان» منتشر می‌کند.
  • یاران دولت

رابطه با آمریکا؛ بی‌نفع و باضرر

رابطه با آمریکا و مذاکره با این کشور به جز در موارد خاصی برای جمهوری اسلامی نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضرر هم دارد و کدام عاقلی است که دنبال کار بی‌منفعت برود!؟
رهبر انقلاب ۹۳/۵/۲۲

  • یاران دولت
 
برخلاف خواسته و شعارهای آقای روحانی؛ 10 پست کلیدی در سیطره "فامیل نزدیک" آقای رئیس جمهور
 

یکی از شعارهای خوب آقای روحانی در انتخابات 92 شایسته سالاری بود که نشان میداد ایشان نیز میخواهد در مسیر انقلاب قدم بردارد، اما پس از چندی خبرهای ناخوشایندی در زمینه انتصابات دولت به گوش رسید. در این گزارش به این انتصابات "فامیلی" به صورت گذرا پرداخته ایم/ برادر، خواهر زاده، پسرعمه، خواهرزاده، پسرعمه و پسرعموهای آقای روحانی به چه سمت هایی منصوب شده اند؟

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»؛ انتصابات خانوادگی در پست های دولتی یکی از صفات به جا مانده از حکومت های گذشته در ایران است. حکومت قاجار در تمامی رفتار های خود سعی در قدرتمند نمودن طایفه قجر می کرد به همین دلیل تمامی پست های حکومتی را در اختیار آنها میگذاشت؛ این روند در حکومت پهلوی نیز ادامه کرد تا بساط کشور هزار فامیل گسترده تر شود.

  • یاران دولت