ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۳۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

نمایش تمام تصاویر]|[دریافت تمام تصاویر (Zip)]|تصویر1

عده‌ای سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند!

رهبر انقلاب: یک عدّه سعی نکنند چهرهی آمریکا را بزک کنند، آرایش کنند، زشتیها و وحشتآفرینیها و خشونتها را از چهرهی آمریکا بزدایند در مقابل ملّت ما، بهعنوان یک دولت علاقهمند، انسانْدوست معرّفی کنند؛ اگر سعی هم بکنند، سعیشان بیفایده است
  • یاران دولت

نمایش تمام تصاویر]|[دریافت تمام تصاویر (Zip)]|تصویر1

عده‌ای سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند!

رهبر انقلاب: یک عدّه سعی نکنند چهرهی آمریکا را بزک کنند، آرایش کنند، زشتیها و وحشتآفرینیها و خشونتها را از چهرهی آمریکا بزدایند در مقابل ملّت ما، بهعنوان یک دولت علاقهمند، انسانْدوست معرّفی کنند؛ اگر سعی هم بکنند، سعیشان بیفایده است
  • یاران دولت

 

در«دشت سبز»دیمونا چه می‌گذرد
در آزمایش هایی که اسرائیل تحت عنوان «دشت سبز» انجام داده، از 20 بمب انفجاری استفاده کرده که وزن هریک از آنها بین 250 گرم تا 25 کیلوگرم بوده و دارای ماده رادیو اکتیو تکنسیوم M99 بوده که از آن در صنایع پزشکی استفاده می شود.
ارتباط آزمایش هسته‌ای اسرائیل و مذاکرات ایران و 5+1/ در «دشت سبز» دیمونا چه می‌گذرد/‌آماده انتشار
گروه بین‌الملل مشرق - به نظر می رسد، هم جهان عرب و هم جهان غرب تصمیم گرفته اند، در برابر آزمایش های هسته ای که رژیم صهیونیستی برای بررسی قدرت تخریبی و آثار و زیان های بمب رادیولوژی انجام می دهد، سکوت اختیار کنند.
این موضوعی است که روزنامه صهیونیستی و چپگرای «هاآرتص» در گزارشی به آن اشاره می کند و می نویسد: تل آویو در چارچوب طرح موسوم به «دشت سبز» که چهار سال است، به اجرا گذاشته می شود، در حال انجام سلسله آزمایش‌هایی است تا آثار و پیامدهای بمب رادیولوژی بررسی کند.
هاآرتص می افزاید: این آزمایش‌ها توسط پژوهشگران رآکتور هسته‌ای «دیمونا» در جنوب سرزمین های اشغالی در حال انجام است و کشورهای غربی به دقت و وسواس بسیار نتایج این آزمایش‌ها را دنبال می کنند، به ویژه آنکه این آزمایش‌ها هم اکنون با گفتگوهای هسته‌ای گروه 1+5 با ایران هم زمان شده است. هشدار هسته‌ای به نوشته این روزنامه صهیونیستی، تل آویو در قبال این خبرها هیچ واکنشی از خود نشان نداده و نه آن را تایید و نه نفی کرده است. اما سکوت در قبال افشای این امر باب سناریوهای دیگر درباره ماهیت و واقعیت نهفته در پس این تحقیقات را گشوده است. در این بین کارشناسان امور بین‌الملل آزمایش‌های اسرائیل در زمینه بمب رادیولوژی طی چهار سال گذشته را هشدار هسته ای تل آویو به همسایگانش در منطقه و به نوعی نمایش قدرت این رژیم و امکان استفاده از آن در صورت مقابله با خطری دانسته اند که ممکن است، در آینده موجودیت این رژیم را در منطقه تهدید کند. هاآرتص به نقل از دانشمندانی که در این آزمایش های هسته ای مشارکت داشتند، نوشت که آزمایش ها در راستای اهداف دفاعی!! بوده اند.
 
  • یاران دولت

امام به چه کسانی تذکر داد؟

برگرفته از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز در همایش «امام خمینی و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) »

یکشنبه, 07 تیر 1394

  • یاران دولت

سه جور بازرسی داریم.یکی بازرسی عمومیست.نباید اگه یچیزی شنیدید بگویید به ما ربط ندارد.همه ما کارمند وزارت اطلاعاتیم.هر کجا دیدیم یکاری خلاف بهداشته.مامور شهرداری هستیم.من یجا رد میشدم.کله پاچه ای داشت استخوان های اضافی را میریخت در جوب.به او گفتم چرا اینکار را میکنی ؟به من گفت مگه کارمند شهرداری هستی؟ من گفتم بله.
نوع دوم مامورانی هستند که پول میگیرند تا کار کنند و نوع سوم بازرس های ویژه بر باقی بازرس ها بازرس است.

  • یاران دولت

موشن گرافیک «صداقت آمریکایی4»

به نام خدا خانه طراحان این بار در ادامه مجموعه گرافیک متحرک صداقت آمریکایی ؛صداقت آمریکایی4 را منتشر کرد. این اثر 8دقیقه و23 ثانیه ای به بازرسی های خاص آژانس انرژی اتمی و جاسوسی هایی که به بهانه این بازرسی ها صورت می گیرد پرداخته است این گرافیک متحرک به تاریخچه این  شیوه خاص بازرسی اشاره می کند ونتیجه این بازرسی ها را در کشور عراق و بعد از حمله آمریکا مورد تحقیق قرار می دهد.

  • یاران دولت

فساد و رانتهای دولت روحانی در کمتر از دوسال

افسران - فساد و رانتهای دولت روحانی در کمتر از دوسال
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 این مقدار در این مدت کم در تاریخ ایران بی سابقه است
1.فساد در شرکت پخش فراورده های نفتی به ارزش 5 میلیارد تومان 2.رانت 12 میلیاردی در سازمان میراث فرهنگی 3.اختلاس 20 میلیاردی در شرکت زیر مجموعه وزارت شهرسازی 4.فساد در وزارت ورزش و برداشت از حساب وزارت خانه بدون مجوز جهت سفرهای خارجی وزیر 5.فساد در چاپخانه وزارت ارشاد با دستور مستقیم جنتی وزیر ارشاد 6.اختلاس در بانک مرکزی به مقدار 60 میلیارد تومان 7.رانت در شرکت هواپیمایی هما 8.فروش زمینهای دولتی با دستور نوبخت به چند حزب سیاسی اصلاح طلب با قیمت بسیار پایین 9.اختلاس در منطقه ازاد اروند 10.مجوز واردات خودرو به پسر خاله اکبر ترکان 11.دزدی اقای سیاسی مدیر پرسپولیس و دستگیری ان 12.برداشت بدون مجوز از ذخیره ارزی 13.اختلاس در پروژه مسکن مهر توسط پیمانکاران دولت تدبیر و امید 14.انتصاب 6 بدهکار بانکی در وزارت اقتصاد 15.واگذاری ارازی دولتی بصورت رایگان به دانشگاه ازاد 16.اختلاس در ایران خودرو و واردات قطعات بی کیفیت چینی 17.ناپدید شدن پول یارانه های ملت . دولت مدتی است یارانه پرداخت نکرده است.
  • یاران دولت
افسران - قول صد روزه
fshojaeian
  • یاران دولت
افسران - روایتی از تهدید روحانی به استعفا در صورت پذیرش پروتکل‌ الحاقی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
حسن روحانی در کتاب خاطرات خود درباره پرونده هسته‌ای و همچنین پذیرش پروتکل الحاقی توسط مجلس شورای اسلامی به نکاتی اشاره می‌کند که با موضع فعلی رییس جمهور تناقضاتی دارد. روایتی از تهدید روحانی به استعفا در صورت پذیرش پروتکل‌الحاقی// آماده انتشار گروه سیاسی مشرق - حسن روحانی در کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای به خاطره جالبی از الزام مجلس ششم برای قبول پروتکل الحاقی اشاره می‌کند و می‌نویسد: مسئله این بود که تعدادی از نمایندگان مجلس، طرح سه فوریت برای الزام دولت به پذیرش پروتکل الحاقی را امضاء کرده و در پی آن بودند تا آن را تقدیم مجلس کنند.
به رئیس‌جمهور گفتم اگر طرح سه فوریت در مجلس مطرح شود، من استعفا می‌دهم. گفتم ظاهراً مجلس از آغاز کار، کارشکنی را شروع کرده است.
در این زمینه من و نیز آقای خاتمی با آقای کروبی (رئیس مجلس) صحبت کردیم تا این طرح متوقف شود و در مجلس مطرح نشود. خوشبختانه ایشان مانع شد و طرح در صحن علنی مجلس مطرح نشد، ولی متأسفانه سفرای اروپایی از تهیه این طرح در مجلس باخبر شده بودند.[1]
[1] - حسن روحانی، امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای، تهران، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص، 1390. ص 174
  • یاران دولت
افسران - جناب روحانی، قوچانی لعنت الله علیه که به ساحت مقدس پیامبر(ص) توهین کرده در ضیافت رمضان شماپه میکند
  • یاران دولت

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون پیشنهاد جالبی را در صفحه شخصی اش مطرح کرد.

وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی ایسنتاگرامش نوشت:

پیشنهاد بازیگر زن سینما برای شب‌های قدر +عکس

اینهمه شور و اشتیاق براى دفاع از میهن و آرمانها و ناموس ایران،به پاکى گل لاله و اینقدر مقید به بیت المال و حق الناس که وقتى میخواستن داوطلبانه روى مین برن پوتین ها رو در میاوردن و تحویل میدادند که دین بیت المال گردنشون نباشه،یعنى دقیقا برعکس اختلاسیها که خودخواهانه به ملت و دولت و اقتصادمون ضررمیزنن... یه پیشنهاد براى همه شما عزیزانم دارم باهراعتقادى بیایم وثواب روضه وعبادتهاى شبهاى احیا رو به جانبازان و شهداى گل مون هدیه کنیم.حتى اگه فقط یه لحظه با خداى خودمون صحبت میکنیم ،حتى اگه عبادت کوتاهى تو اون شبا داریم،ثوابش رو هدیه کنیم بهشون که به لطفشون ایرانمون الان سرپاست، ممنون از شما که قدرشناس زحمتاشون هستین، قبول باشه

  • یاران دولت
افسران - امام خمینی:  عزاداری کردن برای شهدا یک مسئله سیاسی است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
امام خمینی: عزاداری کردن برای شهیدی که همه چیز را در راه اسلام داده یک مسئله سیاسی است؛ یک مسئله‌ای است که در پیشبرد انقلاب اثر بسزا دارد.
  • یاران دولت

درپی بیانات مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام درباره مذاکرات هسته‌ای، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه خطوط قرمزی را که رهبر انقلاب در دور جدید مذاکرات برای دستیابی به توافق خوب ترسیم کرده‌اند، منتشر می‌کند.

 
  • یاران دولت
افسران - حمایت مفسد اقتصادی از مفسد سیاسی در ضیافت‌ روحانی!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کرباسچی را بیشتر بشناسید: www.ammarname.ir/nod در ضیافت افطار رئیس‌جمهور با احزاب، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی که سابقه فساد اقتصادی را در پرونده خود دارد از سران فتنه حمایت کرده و سخنان ساختارشکنانه وی باعث بروز تشنج در جلسه شد.
  • یاران دولت

گفتگو با مدیر ارشد برکنار شده صنعت هسته ای کشور:

تیم هسته‌ای ما واقعا نمی‌داند چه خبر است یا موضوع دیگری است؟/ ناگفته‌های فنی مذاکرات و نتایج آن

مهندس حسین آبنیکی، رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی و معاون برنامه ریزی سایت هسته ای نظنز و فردو، از مدیران ارشد صنعت هسته ای است که مانند بسیاری از مدیرانی که به توسعه فناوری هسته ای اعتقاد اساسی داشتند در دولت جدید کنار گذاشته شده است.

ایشان که از همکاران شهید مصطفی احمدی روشن بود در گفتگو با ۹دی کاربردهای غیرنظامی فناوری هسته ای مانند کاربرد در تولید برق هسته ای، حوزه پزشکی، کشاورزی و صنعت را به تفصیل شرح داد. در ادامه تاریخچه ای از وابستگی صنعت در قبل از انقلاب ارائه کرد و روال توسعه این صنعت در دهه گذشته را توضیح داد در پایان نیز به تاثیرات منفی رویکرد دوساله اخیر دولت و مذاکرات بر صنعت هسته ای و آینده پیشرفت کشور اشاره داشت، این گفتگوی جذاب را با هم می خوانیم.
متأسفانه رویکرد دولت یازدهم در بی ارزش نشان دادن دست آوردهای هسته ای کشور منجر به بی توجهی دولت به حفظ این دست آوردها شده است یکی از مهمترین پرونده های دیپلماتیک بین المللی در دنیا، پرونده هسته ای ایران است که ابعاد مختلف سیاسی، فنی، اقتصادی و حتی نظامی دارد. در این گفتگو بنا داریم تا با توجه به سابقه و تخصص حضرتعالی با ابعاد فنی فناوری هسته ای بیشتر آشنا شویم. برای شروع با یکی از مهمترین سوالاتی که بسیاری از مردم درباره آن ابهام دارند و دشمن خارجی و بعضی جریانات داخلی نیز از همین کمبود اطلاعات استفاده می کنند آغاز می کنیم. آیا فناوری هسته ای کاربردهای غیر نظامی یا همان صلح آمیز دارد؟ آیا با این شرایط بهتر نیست از اساس این فناوری کنار بگذاریم؟

  • یاران دولت