ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۸۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

افسران - با دیدن این عکس باید خون گریست
  • یاران دولت

  • یاران دولت

مستند «فریب» روایتهایی از عهدشکنی های متعدد آمریکا در تعهدات جهانی

مستند فریب یک تحلیل یا تفسیر سیاسی نیست و صرفا روایت تاریخ است!

این مستند با استفاده از اسناد تاریخی در 16 روایت عهدشکنی های متعدد آمریکایی ها در معاهدات بین المللی را نشان میدهد که اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست.

  • یاران دولت

  • یاران دولت

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با شبکه یورونیوز، گفت: ما از حذف مرحله‌ای تحریم‌ها صحبت نمی‌کنیم. متأسفانه ایالات متحده شروع به صحبت از این و استفاده از عبارت تحریم‌های مرحله‌ای کرده، اما اگر به بیانیه مشترک مراجعه کنید، شما حتی یک کلمه تعلیق یا کلمه مرحله نمی‌بینید.

  • یاران دولت

Download brochure PDF]  به مناسبت بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مسئله هسته‌ای در روز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها ، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به یازده پرسش درباره مسئله‌ی هسته‌ای با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در چندماه اخیر پاسخ می‌دهد. Important statement about the nuclear issue on the occasion of the birth anniversary of Hazrat Zahra Slamallhlyha Leader, website KHAMENEI.IR to eleven questions about the nuclear issue with the statement of the Supreme Leader in the last few months to respond.

پرسش‌ها Questions
۱ 1 چرا رهبر انقلاب با انجام «مذاکرات هسته‌ای» موافقت کرده‌اند؟ Why do the Leader "nuclear talks" have agreed?
۲ 2 رهبر انقلاب موافق «توافق هسته‌ای» هستند یا مخالف آن؟ Leader agrees "nuclear agreement" or against it?
۳ 3 نظر رهبر انقلاب درباره تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌ای ایران چیست؟ What is the supreme leader of Iran's nuclear negotiating team?
۴ 4 علت نگرانی رهبر انقلاب نسبت به مذاکره با آمریکا چیست و چرا به آن خوشبین نیستند؟ Leader of concern to negotiate with America is and why it is not optimistic?
۵ 5 آیا ایران با آمریکا بر سر موضوعات غیرهسته‌ای هم مذاکره می‌کند؟ Is America on the latest non-nuclear Iran would negotiate?
۶ 6 سرانجام تحریم‌ها در توافق هسته‌ای چگونه باید باشد؟ The nuclear agreement sanctions should be like?
۷ 7 ضرورت حفظ و صنعتی‌کردن فناوری هسته‌ای‌چیست؟ The need to preserve and industrialize Hsthaychyst technology?
۸ 8 حدود و شیوه نظارتها بر فعالیتهای هسته‌ای ایران باید چگونه باشد؟ Limits and methods of monitoring Iran's nuclear activities should be?
۹ 9 موضع رهبر انقلاب درباره مذاکرات لوزان چیست؟ What is the position of Leader of Lausanne negotiations?
۱۰ 10 آیا جزئیّات مذاکرات هسته‌ای تحت نظر رهبری است؟ The details of the nuclear negotiations under the leadership?
۱۱ 11 دولت با منتقدین هسته‌ای چگونه باید رفتار کند؟ Government critics Nuclear how to behave?
  • یاران دولت

[دریافت جزوه PDF]به مناسبت بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مسئله هسته‌ای در روز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به یازده پرسش درباره مسئله‌ی هسته‌ای با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در چندماه اخیر پاسخ می‌دهد.

  • یاران دولت
فرهنگ نیوز : من با مذاکره مخالف نیستم ؛ مذاکره کنند؛ تا هر وقت می خواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطه های امید بخش حقیقی سپرد، نه به نقطه های خیالی ، آنچه لازم است این است.(مقام معظم رهبری 1393/11/9)

برای دریافت پوستر با کیفیت روی تصویر کلیک کنید

  • یاران دولت

فرهنگ نیوز: مطالبه‌ی ما از مسئولین این بوده است که گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد ــ وعده‌ی نقد، نه عمل نقد ــ اعتماد نکنید، چون وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما میخندد! اینقدر اینها وقیحند. (مقام معظم رهبری 1394/01/20)

... برای مشاهده پوستر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید ...

  • یاران دولت

مصداق همدلی

کاریکاتور / مردم در انتظار همدلی دولتی ها

فرهنگ نیوز: در حالی که برخی شعار سال 1394 ، «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» را به مفهوم دوری منتقدین از ابراز انتقاد به دولت تفسیر می کردند، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مصداق همدلی دولت با ملت» را در جریانِ محتوایِ مذاکرات قرار دادنِ مردم دانستند و تصریح کردند، ما چیز مخفی از مردم نداریم و دولتمردان باید برای مردم و منتقدان شفاف سازی نمایند و آنها را جریان جزئیات مذاکرات قرار دهند.

انتهای پیام
  • یاران دولت

نگارخانه انقلاب /28فروردین

حمله به ناوگان ایران در خلیج فارس / حضور در ائتلاف ضد کمونیسم

نگارخانه انقلاب اسلامی، قابی است که مهمترین وقایع انقلاب را نمایش خواهد داد.

گروه تاریخ فرهنگ نیوز، مهمترین وقایع مرتبط با انقلاب اسلامی و وقایع تاریخی-سیاسی پس از انقلاب در قاب «نگارخانه انقلاب» در برابر دیدگان شما قرار می گیرد.

**جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک نمایید**

 
حمله به ناوگان ایران در خلیج فارس / حضور در ائتلاف ضد کمونیسم
  • یاران دولت
افسران - پدر شهید احمدی روشن: نامه ای برای تشکر از وزیر امور خارجه ننوشتیم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
درسخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه www.ammarname.ir/nod پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه موضع ما نسبت به مذاکرات هسته‌ای همان مواضع مقام معظم رهبری است، گفت: ما در خصوص مذاکرات هسته‌ای نامه تشکر به وزیر امور خارجه ننوشتیم.
  • یاران دولت
افسران - «روزهای خرداد» در راه است
 
 
 
 
 
 
پخش مستند «روزهای خرداد» پیرامون فتنه ۸۸ تولید مرکز فیلم مستند سوره به مرکز سفیرفیلم واگذار شد.
«روزهای خرداد» اثری به کارگردانی سید مهدی دزفولی و تهیه کنندگی محسن یزدی است و یکی از تولیدات مرکز فیلم مستند سوره حوزه هنری محسوب می شود که سفیرفیلم مسئولیت انتشار و اکران آن را بعد از تجربه موفق پخش مستند «چشم در برابر چشم» برعهده گرفته است.
این مستند که با موضوع فتنه ۸۸ تولید شده است، از منظری متفاوت به بررسی بخشی از حوادث سال ۸۸ می پردازد که در نوع خود نگاهی نو دارد. این مستند وقایعی را از قبل از انتخابات سال ۸۸ را به نمایش می کشد و در انتها به انتخابات سال ۹۲ و پیروزی دکتر حسن روحانی می رسد. «روزهای خرداد» آخرین مستند بلند با موضوع فتنه ۸۸ است که در آن برای نخستین بار با شخصیت هایی نظیر فائزه هاشمی، ابراهیم یزدی، عباس عبدی، الهه کولایی و … مصاحبه شده است.
  • یاران دولت

مستند، از هیروشیما تا لوزان، کاری از برنامه ثریا

این مستند اولین قسمت از مجموعه مستندهای پنج‌گانه هسته‌ای ثریا با نام «سال‌های هسته‌ای» است و سایر قسمت‌های این مجموعه مستند نیز در آینده نزدیک پخش خواهد شد.مستند «از هیروشیما تا لوزان» روایت متفاوتی از تلاش‌های آمریکا و غرب برای ایجاد انحصار در فناوری هسته‌ای و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران است.نیمی از این مستند خارج از ایران تصویربرداری شده است و به گفت‌وگو با اساتید دانشگاه و دانشجویان کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران و فشارهای غرب و همچنین استفاده‌های دو گانه از فناوری هسته‌ای در جهان می‌پردازد.همچنین در این مستند با شخصیت‌هایی مانند دکتر اکبر اعتماد اولین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیش از انقلاب در رابطه با این روزهای صنعت هسته‌ای کشور گفت‌و‌گو صورت گرفته است.رخی اساتید مطرح دانشگاه در ایران نیز در این مستند به واکاوی سیاست‌های غرب در مذاکرات هسته‌ای پرداخته‌اند، «از هیروشیما تا لوزان»، ضمن به تصویر کشیدن جنایات هسته‌ای آمریکا در سال‌های گذشته به مذاکرات اخیر در لوزان و بدعهدی‌های آمریکا نیز اشاره خواهد کرد.یش از این قرار بود این مستند هفته گذشته و در روز فناوری هسته‌ای پخش شود که بنابر مصالحی پخش آن به تعویق افتاد.

  • یاران دولت
افسران - پشت پرده تعلل وزارت خارجه از انتشار فکت شیت ایرانی / با یک "توافق‌نامه‌ ‌ " مخفی رو به رو هستیم! + صوت سخنرانی
 
 
 
 
سخنان صریح سعید زیباکلام در جمع طلاب مدرسه معصومیه: www.ammarname.ir/nod دکتر زیباکلام در ادامه به تبیین شواهد ادعای خود پرداخت و افزود: در فراز دیگر که در مورد گستره تحقیق و توسعه بحث میکند، می گوید «گستره و بازه زمانیِ توافق شده برای تحقیق و توسعه» در حالی که این بازه زمانی در متن موجود نیست و شاهد دیگری است برای وجود توافق نامه ای مخفی.
  • یاران دولت