ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۵۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

دکتر علی خلیلی

آنچه در ادامه می خوانید یک بررسی کاملا مستند و دقیق از داده و ستانده‎های طرف ها حاضر در مذاکرات لوزان است که مبتنی بر متون رسمی تنظیم شده است. به صورت کلی معیارهای ارزیابی یک توافق را می توان در دو معیار شکلی  و محتوایی خلاصه کرد.

– معیارهای شکلی

۱. ضمانت اجرا: وجود ضمانت قوی برای وادار کردن طرف مقابل به انجام تعهدات خود. ضمانت اجرای ۱+۵، تحریمها و قطعنامه های شورای امنیت است اما ایران ضمانت اجرای موثری ندارد.

۲. بازگشت پذیری: امکان بازگشت به وضعیت اولیه در صورت نقض طرف مقابل درکمترین زمان و با کمترین هزینه وجود داشته باشد که در فردو، نطنز و آب سنگین اراکاین امکان فراهم نیست. اما ۱+۵ بلافاصله می تواند تحریمهای تعلیقی را مجددا اعمال کند.

۳. تفسیر ناپذیری: جلوگیری از شانه خالی کردن طرف مقابل از عمل به تعهدات خود به خاطر ابهام کلمات. در تعهدات ۱+۵ همه واژهای «مرتبط با هسته ای»، «اقتصادی»، «مالی» و «ثانویه» به لحاظ حقوقی مبهم و قابل تفسیر هستند.

۴. وجود ناظر برای تعهدات طرفین: ناظر تعهدات ایران آژانس است اما بر تعهدات ۱+۵ نظارتی وجود ندارد. زیرا شورای امنیت در اختیار ۱+۵ است و نمی تواند ناظر تعهدات خود باشد.

  • یاران دولت

  • یاران دولت

۱۳۹۴/۰۲/۳۰

بیانات در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام

پس از برگزاری مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان و اهدای سردوشی و رژه
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱) و صلّی الله علی محمّد و ءاله الطّاهرین‌ تبریک عرض میکنم به شما جوانان عزیز و فرزندان و نور چشمان گرامی ملّت ایران؛ هم جوانانی که امروز به کسوت مقدّس پاسداری درآمدند و هم کسانی که سردوشی گرفتند و وارد این مرحله‌ی پُرافتخار شدند. تشکّر میکنم از برنامه‌های ابتکاری و زیبا و پُرمغز این میدان؛ آرایش میدان و برنامه‌های آن، هم زیبا بود، هم پُرمضمون بود و هم نو و ابتکاری بود. در همه‌ی مسائل زندگی - در دانش، در مدیریّت، در پیشبرد سبک زندگی، در حفظ ارزشهای انقلابی؛ در همه‌ی مسائل مهم - همین چند نکته، هم لازم است و هم ممکن؛ هم باید نوآوری و ابتکار را در همه‌ی کارها مورد توجّه جدّی قرار داد، هم زیبایی و چشم‌نوازی را، هم پُرمغز بودن و پُرمضمون بودن را؛ از کارهای سطحی در همه‌ی مسائل زندگی و مهمّ کشور باید صرف‌نظر کرد و به کارهای عمیق، پُرمغز و ماندگار توجّه کرد.
خدا را شکر میکنیم که این شجره‌ی طیّبه، یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز به مرحله‌ی قابل قبولی از توانایی‌ها و پیشرفتها و بلوغ فکری و عملی رسیده است. بحمدالله روزبه‌روز شما پیش رفتید؛ روزبه‌روز ظاهر و باطن را تکامل بخشیدید. خود این دانشگاه یکی از نشانه‌های تکامل حرکتِ رو به جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. جوانان عزیز، فرزندان عزیز من! توجّه داشته باشید که عقبه‌ی دانشگاه شما فتح خرّمشهر است، عملیّات فتح‌المبین است، عملیّات فاو است، عملیات کربلای پنج است؛ عقبه‌ی فراهم‌آورنده‌ی زمینه‌ی این پیشرفتها آن مجاهدتها است، آن فداکاری‌ها است، آن انوار درخشانی است که در جبهه‌ها به‌وسیله‌ی پیش‌کِسوت‌های شما درخشید، چشمها را خیره کرد، کشور را به حرکت درآورد، محیط زندگی جمهوری اسلامی ایران را و مردم عزیز این کشور را متناسب با هدفها و آرمانها کرد.
 
  • یاران دولت

بزودی همه مردم حقیقت را خواهند فهمید . . .

وقتی دولت تدبیر و امید برای رسیدن به آرای بیشتر شعار های زیبایی می دهد ولی متاسفانه شعور کدخدا اجازه نمی دهد ...

پنج شنبه, 31 اردیبهشت 1394

  • یاران دولت
افسران - توحید ما لنگ میزند که....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
توحید ما لنگ میزند که....
  • یاران دولت

مستندی کوتاه از تعلیق داوطلبانه ی راه آهن در دوره قاجار

سه شنبه, 22 اردیبهشت 1394

  • یاران دولت
افسران - مداحی فارسی عربی الموت آل سعود باصدای حاج میثم مطیعی
 
 
 
 
 
fatimam
  • یاران دولت

طنز سیاسی « دکتر سلام » قسمت هفتاد و ششم کاری از خبرگزاری دانشجو

  • یاران دولت

 

افسران - از دختر جوان و چادری پرسیدند؟
از چه نوع ارایشی استفاده میکنی؟
گفت اینها را به کار می برم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بر لبانم………راستگویی بر زبانم………ذکرالله بر چشانم………چشم پوشی از محرمات بردستانم………کمک و یاری به مستمندان بر پاهایم………ایستادن برای نماز بر قامتم………سجده کردن برای الله بر قلبم………حب الله بر عقلم………دانایی بر خودمم………ایمان به وجود الله
  • یاران دولت

کدام اظهارات مقامات آمریکایی باعث شد رهبر انقلاب بگوید:«غلط می کنید»/ سکوت دولت در قبال توهین های آمریکایی

«سراج24» گزارش می دهد؛

کدام اظهارات مقامات آمریکایی باعث شد رهبر انقلاب بگوید:«غلط می کنید»/ سکوت دولت در قبال توهین های آمریکایی

این ها بخشی از اظهارات مقامات آمریکایی در همین چند روز اخیر است. اظهاراتی که باعث شد رهبر معظم انقلاب از «مخالفت» با ادامه مذاکرات زیر «شبح تهدید» سخن بگویند و پاسخ آمریکایی ها را بدهند.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی سراج24، سکوت مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدید های مکرر آمریکا و مسئولین کاخ سفید موجب شد تا رهبر معظم انقلاب با تذکر به تیم مذاکره کننده درباره تهدید و تحقیر آمریکا بگویند: «با ادامه مذاکره زیر شبح تهدید موافق نیستم»

توهین های مکرر مسئولین کاخ سفید و ابراز این نکته که «هنوز گزینه نظامی روی میز است» باعث شد تا رهبر انقلاب نیز در دفاع از عزت ایرانی، زبان بگشایند و بگویند:«غلط می کنید»

  • یاران دولت

  • یاران دولت

توضیحات عباس عراقچی درباره مذاکرات هسته ای، برنامه گفتگوی ویژه خبری

پیدا و پنهان مذاکرات نیویورک در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب (15 اردیبهشت) با حضور "سید عباس عراقچی" عضو ارشد مذاکره کننده هسته ای ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
«انتخاب» سید عباس عراقچی عضو ارشد مذاکره کننده هسته ای ایران طی گفتگو زنده از نیویورک در پاسخ به سؤال نخست مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا این دور از مذاکرات در نیویورک به اتمام رسیده است، گفت: بله، مذاکرات در این دور به اتمام رسیده به طوری که 4 روز کاملاً فشرده با طرف مقابل درباره نگارش متن پیش‌نویس نهایی را پشت سر گذاشتیم.
دور بعدی مذاکرات هفته آینده در وین خواهد بود

  • یاران دولت

 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱) و صلّی الله علی محمّد و اله الطّاهرین‌
خیلی خوش آمدید عزیزان من! با انفاس طیّبه‌ی خودتان این فضا را، این حسینیّه را معطّر کردید. حقیقتاً نفَس معلّم نفَس طیّب است و هر فضایی که معلّمین در آن فضا حضور داشته باشند، انسان اطمینان دارد که رحمت الهی و برکات الهی ان‌شاءالله در آن فضا و در آن مکان خواهد بود. امیدواریم خداوند به شماها توفیق بدهد که این کار بزرگ را، این مسئولیّت عظیم را، هم شما معلّمین، هم شما مسئولان آموزش و پرورش بتوانید به بهترین وجهی انجام بدهید.
  • یاران دولت
افسران - مادر شهید مصطفی احمدی روشن :  حاصل تلاش های "احمدی روشن ها"در حال نابودی است/چرا مسئولان در خواب غفلت به سر میبرند؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مادر شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشورمان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه انقلاب نیوز در واکنش به روند مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت:من یقین دارم که اگر امروز پسرم و دیگر شهدای هسته ای کشورمان زنده بودند هرگز حاضر نمی شدند حاصل دسترنج خود و دوستانشان در نطنز و دیگر تاسیسات هسته ای کشور به این ارزانی فروخته شود.
مادر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد:پسر من در جهاد علمی به شهادت رسید و تلاش های فراوانی را به همراه دیگر همرزمان علمی اش برای دستآورد هایی که امروز ایران اسلامی به دست آورده است متحمل شدند که نباید به این ارزانی ها مورد معامله قرار بگیرد.
وی ادامه داد:صهیونیست ها و آمریکایی ها بشدت از اتفاقات رخ داده در طول ماههای اخیر بر سر برنامه هسته ای ایران خوشحال هستند و این خوشحالی را رسما نیز اعلام میکنند .
مادر شهید احمدی روشن در ادامه گفت: از موارد توافق شده در مذاکرات اخیر پروتکل الحاقی است که اجازه میدهد دشمنان نظام جمهوری اسلامی به راحتی به اسم بازرس و کارشناس به هرجایی از کشور که دلشان خواست سرک بکشند و بازرسی کنند کجای دنیا چنین اجازه هایی را میدهند که ایران باید متحمل چنین تحقیر هایی بشود چرا مسئولان در خواب غفلت به سر میبرند؟چرا عده ای میخواهند کشور را به عقب بازگردانند؟
مادر شهید احمدی روشن در پایان اظهار داشت:حاصل تلاش ها و مقاومت های امثال شهید احمدی روشن ها امروز ایران را در جایگاهی در دنیا قرار داده است که هر ایرانی به ایرانی بودن خودش افتخار میکند، نه خندیدن و ژست گرفتن و دست دادن با آمریکایی های خون خوار که در جهان مردم را به خاک و خون میکشند.
  • یاران دولت
افسران - stopkilling
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 از غزه تا یمن کشتار کودکان را متوقف کنید.
منبع: stopkilling.blogfa.com
  • یاران دولت