ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۲۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

در حالی که دوشنبه هفته خراسان جنوبی میزبان 8 شهید گمنام است در سایه بی‌تدبیری مسئولان خبری از ستاد استقبال شهدا نیست و شاید کسی نمی‌داند شهدا به بیرجند می‌آیند.

افسران - شهدا فقط شرمنده ایمافسران - شهدا فقط شرمنده ایمافسران - شهدا فقط شرمنده ایم
به گزارش خاورستان به نقل از فارس، دیشب بود که مسئول خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی در ستاد استقبال از رئیس جمهور از تشییع پیکر 8 شهید گمنام در بیرجند خبر داد. این خبر در حالی در جلسه داده شد که هیچ مسئولی از عالی‌ترین مسئولان استان تا مدیران کل حاضر نشدند در مورد آن سخن بگویند؛ حتی تا این لحظه هیچ مسئولی اعلام نکرده دوشنبه هفته آینده خراسان جنوبی میزبان 8 شهید گمنام است.
 
  • یاران دولت
افسران - شهدا فقط شرمنده ایم

وقتی برای حضور حاج حسن در استان خراسان جنوبی اونم واسه نصف روز حضور دولت؛
از روی در و دیوار گرفته تا تابلو و بیلبورد و داربست و پشت اتوبوس و تبلیغات تلویزیونی استفاده می شه....
وقتی هزینه های تبلیغات حضور کاروان تدبیر و امید میلیونی میشه ...
وقتی بنرهای چاپ شده به اسم ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید چاپ میشه...
وقتی برای حضور 8 شهید گمنام که دو روز زودتر از سفر حاج حسن حتی یک بنر نصب نمیشه...
وقتی ارزش شهدای ما از حضور رئیس دولت کمتر میشه....
به همت مسئولین محترم و مقتدر استان....
فقط میتونم بگم شهدا واقعا شرمنده ایم واقعا شرمنده ایم واقعا شرمنده ایم....

افسران - شهدا فقط شرمنده ایمافسران - شهدا فقط شرمنده ایمافسران - شهدا فقط شرمنده ایم
  • یاران دولت

  • یاران دولت

این اعتقاد ما است که کرانه‌‌ى باخترى هم مثل غزه باید مسلح بشود. دست قدرت [لازم است‌‌]. کسانى‌‌که علاقه‌‌مند به سرنوشت فلسطینند، اگر میتوانند کارى بکنند، کار این است؛ در آنجا هم باید مردم را مسلح کنند. تنها چیزى که ممکن است از محنت فلسطینى‌‌ها بکاهد، عبارت است از همین که دست قدرت داشته باشند، بتوانند قدرت‌‌نمایى بکنند؛ والا با برخورد رام و مطیع و سازش‌‌کارانه، هیچ کارى به نفع فلسطینى‌‌ها انجام نخواهد گرفت. ۱۳۹۳/۰۵/۰۱

  • یاران دولت

گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است. ۱۳۹۳/۰۹/۰۴ #عاشق‌ـمبارزه‌ـ‌باـ‌اسرائیل دریافت نسخه

  • یاران دولت

«اگرچه خود انقلاب اسلامی و پدیده‌هایی که انقلاب یکی پس از دیگری در طول زمان و در عرصه‌های گوناگون به‌وجود آورد، همه پدیده‌های شگفت‌آور هستند؛ اما پدیده‌ی بسیج و تشکیل این نیروی عظیمِ معجزگون، استثنایی و کم‌نظیر است. بسیج، حقیقتی شبیه افسانه‌هاست.» این جملات بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی بسیج است

  • یاران دولت

و حالا حاج حسین افتخار می‌کند که مردم او را به نام‌ پسرش می‌شناسند و می‌گویند:حاج حسین، پدر شهید احمد حجازی!

پدری که او را به نام پسرش می‎شناسند

تا شهدا - در یکی از روزهای سال 1334 در خانه‌ای قدیمی در شهر اصفهان، در منزل آقاحسین حجازی، صدای گریه‌های نوزادی طنین‌انداز شد. پدر که از چند ساعت قبل تا لحظه‌ تولد نوزاد رو به قبله، برای سلامتی زن و فرزندش دست به دعا بود، با شنیدن صدای گریه نوزاد تازه متولد شده سر به سجده گذاشت و خدا را شکر کرد. ساعتی بعد در گوش فرزند اذان و اقامه را زمزمه کرد و او را احمد نامید. تمام سال‌های زندگی احمد پر بود از خاطرات شجاعت و پایداری که از پدر و مادرش آموخته بود.

آتشی بر جشن انقلاب شاه
در سال‌هایی که احمد به مدرسه می‌رفت، رسم بود به مناسبت انقلاب شاه، جشن و آذین‌بندی در سرتاسر شهر برقرار شود. انجام این برنامه‌ در مدارس از اهمیت بیشتری برخوردار بود. و کلاس‌های هر مدرسه باید توسط دانش‌آموزان آذین‌بندی می‌شد. زمستان بود و هوای سرد کلاس و بخاری خاموش باعث اعتراض بچه‌ها شده بود. یکی از بچه‌ها بخاری را روشن کرد تا هوای کلاس گرم شود، فرصت خوبی بود. در یک چشم‌ برهم‌زدن به همراه آتش‌زنه بخاری، همه تزیینات کلاس آتش گرفت و سوخت. احمد که به عنوان یک چهره‌ مخالف با رژیم برای همه شناخته شده بود، متهم اول این ماجرا به حساب می آمد، اما مسؤولان مدرسه به دلیل حفظ حیثیت دبیرستان، از این عمل احمد چشم پوشیدند.

  • یاران دولت

با تلاشی که دولت محترم و مسئولین کشور دارند انجام میدهند، ما موافقیم. یک کاری است، یک تجربه‌ای است، احتمالاً یک اقدام مفیدی است؛ این کار را انجام بدهند، اگر نتیجه گرفتند که چه بهتر، اما اگر نتیجه نگرفتند، معنایش این باشد که برای حل مشکلات کشور بایستی کشور روی پای خودش بایستد. ۱۳۹۲/۰۸/۱۲

  • یاران دولت

بخش اول سخنان زیبای رائفی پور در مورد حوادث جهان قبل از ظهور و دسیسه های صهیونیست ایشان در این سخنرانی مطالبی را بیان می کنند که 5 سال پیش عنوان کردند و امروز آنها به وقوع پیوسته اند . . .

  • یاران دولت

به گزارش رویش نیوز دومین دوره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی (عکس، پوستر، کاریکاتور) و جانبی (مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ، نرم افزار و اپلیکیشن موبایل) هم زمان با پایان مذاکرات هسته‌ای و فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو برگزار می‌شود. این جایزه بزرگ با موضوعات : "چرا مرگ بر آمریکا؟"، "چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟"، "آمریکا و عهدشکنی"

  • یاران دولت

پس از گذشت یک سال از توافق نامه ژنو حالا براحتی میتوانید صحت کلام روزنامه های حامی دولت راستگویان را قضاوت کنید

  • یاران دولت

  • یاران دولت

رسیده مژده بیا و بکن ز ما تمجید بگو، بخند و به رقص آ به حالت تشدید! بگو چگونه تو کردی به ناگهان اعجاز؟ مذاکرات "کلید"ی چگونه شد تمدید؟ به نقد اگر چه سراسر هر آنچه شد دادیم به حُسن نیت اینجانبان مکن تردید بقیه اش "به جهنم" برو مخالف جان که زیر گوش تو می کوبم و شوی تصعید(1) حسودِ چیزِ مُزاحم که بی سواد هستی سِجِل بیاور و بعدش بکن زما تقلید(2) به اقتصاد وطن بختک رکود افتاد ببین که نکته "ظریف" است و می کنم تأکید گمان کنم نگرانی، بگو سریعاً یِس!(3)(4) که با اشاره دستم کنم تو را تبرید(5) نظر مده که سیاست لبو فروشی نیست سریعاً از جلو دیده ام بشو تبعید! پاورقی: 1) تصعید: تبدیل جامدات به بخار! 2) سِجِل: شناسنامه 3) نگران با دلواپس فرق میکنه باور کنید! 4) یِس همان yes است که می شود بله و بعضاً بعد از سومین پرسش بر زبان جاری می شود 5) تبرید: شما فرض بفرمایید معادل انجماد سریع یا همان تبدیل گاز به جامد!

  • یاران دولت

  • یاران دولت

  • یاران دولت