ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

جهل  خیانت

ولت موقت و ماجرای لغو قرارداد اف۱۴‌ها

دوگانه جهل-خیانت؛ از ۵۸ تا ۹۵

روزهای نوفل لوشاتو و مصاحبه‌های داغ و پرشور امام خمینی رحمه‌الله، کلیدواژه‌ها و عبارت‌های به‌یادماندنی زیادی برای ادبیات سیاسی انقلاب برجای گذاشته است. یکی از این عبارت‌ها که بعداً به یکی از مبانی انقلاب اسلامی و نقدهای مهم آن به اندیشه‌ی پادشاهی بدل شد، «نفی روابط سلطه‌آمیز» با کشورهای دیگر و «الغای قراردادهای دولت پهلوی» با دولت‌های استکباری بود. امام رحمه‌الله معتقد بود که «تمام قراردادهایی که تا حالا بسته شده است در ایران -اگر از صدر مشروطه نگوییم، در زمان این دو تا سلطان، که عبارت از رضا شاه و محمدرضا شاه باشد- تمام قراردادها برخلاف قانون است و قراردادها همه باطل است، برای اینکه مجلسْ مجلس قانونی نیست تا تصویب کند؛ سلطان سلطان قانونی نیست تا مثلًا عرضه بدارد به مجلس، تا نخست‌وزیر تعیین کند، تا امر به فتحِ مجلس بکند.»[۱]
  • یاران دولت

به پیشنهاد یکی از دوستان عزیز مسجدی مون طرح دعای ماه مبارک رجب رو در اندازه 90 در 120 آماده کردیم. عزیزان می تونن فایل با کیفیت طرح رو در ادامه مطلب دریافت و بصورت بنر یا پلات چاپ و استفاده کنن.

  • یاران دولت

دوستان ما در مسجد امام رضا(علیه السلام) بجنورد(استان خراسان شمالی)با توجه به نزدیک شدن میلاد آقا امیرالمومنین امام علی (ع) بروشوری  را با محتوای شناخت دشمن از دیگاه امام علی (ع) منتشر کرده اند.طراحی زیبا و متحوای بروز این بروشور با توجه به تذکرات رهبری نسبت به نفوذ دشمنان در جامعه و سهل انگاری های برخی از دلتمردان جمهوری اسلامی از نقاط قوت کتابچه است

کتابچه مورد نظر به صورت کلی بر روی یک برگه A3چاپ شده است که با برش ساده آن به چهار قسمت تقسیم می شود که دو قسمت ان مربوط به جلد کتابچه است و دو قسمت دیگر آن مربوط به محتوا است .در کل از هر برگه A3 دو بروشور به وجود می آید. برای دریافت آن بر روی تصاویر تلیک کنید

---

  • یاران دولت

فاده «پروژه اسرائیل» از انیمیشن ایرانی «راشل کوری 2» + فیلم و تصاویر

حال اما جالب‌تر آن است که این سازمان با همه ادعایی که در سازمان‌دهی رسانه‌ای دارد آنقدر مخاطبان خود را ساده‌لوح فرض کرده است که از یک انیمیشن ایرانی که در آن یک بمب هسته‌ای منفجر می‌شود استفاده کرده تا نشان دهد که ایرانیان به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای هستند؛ البته ناگفته نماند که از کامنت‌هایی که پای این مطلب رفته است، می‌توان فهمید که تقریبا هیچ کدام از مخاطبان این صفحه فارسی بلد نیستند وگرنه می‌فهمیدند که در این انیمیشن، گروه‌های دفاعی در حال خنثی کردن حملات هسته‌ای رژیم صهیونیستی هستند.

  • یاران دولت

  • یاران دولت
یاده‌خواهی موشکی غرب با پیام هاشمی رفسنجانی کلید خورد
پس از توئیت جنجالی هاشمی رفسنجانی و نظر منفی درباره ساخت موشک بود که کشورهای غربی به دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای علیه توان موشکی کشورمان نوشتند و بان‌کی‌مون نیز هم راستا با این نامه از آزمایش‌های موشک‌های بالستیک توسط ایران ابراز نگرانی کرد.
  • یاران دولت

برجام

بعد از گذشت بیش از دو سال از مذاکرات هسته‌ای، توافقی به دست آمد که نامش را برجام گذاشتند. وعده دادند که مشکلات عدیده‌ی اقتصادی کشور، با تولد برجام، برطرف و همه‌ی تحریم‌های وضع شده علیه کشورمان، برداشته خواهد شد. اکنون که این مطلب، نوشته می‌شود حدود پنجاه روز از اجرای کاملِ تعهدات ایران -طبق متن برجام- می‌گذرد؛ ولی طرف مقابل، هنوز به قول‌ها و وعده‌هایش عمل نکرده است و به همین خاطر، «همچنان معاملات بانکی ما دچار مشکل است، بازگرداندن ثروت‌های ما در بانک‌های آنها دچار مشکل است، معاملات گوناگون تجاری‌ای که احتیاج به دخالت بانک‌ها دارد دچار مشکل است.»[۱] این درحالی است که رییس دولت یازدهم در موارد متعددی، تاکید کرده بود که با اجرایی‌شدن برجام، «همه‌ی تحریم‌ها» برداشته خواهد شد[۲] اما به تعبیر وزیر امور خارجه، فعلا فقط روی کاغذ، تحریم‌ها برداشته شده است. البته معاون رییس‌جمهور هم در خصوص بدعهدی آمریکا، ابراز نگرانی کرده بود که با واکنش نامناسب آقای رییس‌جمهور مواجه شد![۳] حالا از این مطلب بگذریم که قرار بود و ادعا می‌شد همه‌ی خطوط قرمز نظام، رعایت شده است و جای هیچ نگرانی نیست اما «وزیر خارجه‌ی محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما اینجا را یا این خطّ قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم.»[۴]
با این حال، عده‌ای از افراد سرشناس در کشور، سخن از برجام‌های بعدی به میان می‌آورند و می‌گویند «در قضیه‌ی هسته‌ای، توافق شد و اسم این را گذاشتیم «برجام»؛ برجام دیگری در قضایای منطقه، برجام دیگری در قضایای قانون اساسی کشور؛ برجام ۲ و ۳ و ۴ و الی‌غیرذلک بایستی به‌وجود بیاید تا ما بتوانیم راحت زندگی کنیم.»[۵] این تفکر نادرست که با القاهای شیطانی آمریکا صورت می‌گیرد هدفی جز تغییر تدریجی در محتوا و سیرتِ جمهوری اسلامی ندارد. حالا چرا معتقدیم که برجام‌های بعدی به چنین نتایجی خواهد رسید؟ دلیلش این است که مثل برجام یک، «طرف مقابل از اصول خود و ارزشهای خود تنازل نمی‌کند لکن اگر لازم شد، ما باید تنازل کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم!»[۶]
متاسفانه دشمنی و خباثت آمریکا دست‌کم گرفته شده و از حیله‌گری و نامردی‌های او غفلت شده است! چگونه ممکن است دشمن سرسخت و عنودی که هر کاری از دستش برآمده برای نابودی انقلاب اسلامی، انجام داده باشد ولی الان به دنبال منفعت رساندن به ما از طریق مذاکرات باشد؟ آن‌چه در اندیشه‌ی آمریکایی‌ها می‌گذرد بسیار فراتر از حل مساله‌ی هسته‌ای است و آنها قدم به قدم درصدد تحمیل خواسته‌های متکبرانه‌ی خود هستند. امروز اگر هزاران سانتریفیوژ و مقدار فراوانی اورانیوم غنی‌شده را -با اجرای برجام یک- از دست ما گرفتند، فردا و در پی برجام‌های بعدی، قصدشان حمله به اسلامیت نظام و هدف‌گرفتن نهادهایی مثل سپاه پاسداران، نیروی قدس، شورای نگهبان است «و کم‌کم کار را به اینجا می‌رسانند که اینکه شما می‌گویید دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی و قوّه‌ی قضائیه باید برطبقِ احکام اسلام و شریعت اسلامی باشد، اینها برخلاف آزادی است و لیبرالیسم اینها را قبول ندارد!»[۷]
فراموش نکنیم که اگر خدای ناکرده، کار به جایی برسد که با عناوین فریبنده‌ای مثل برجام ۲ و ۳ و ۴ و ...، بر سر اصول خود، وارد مذاکره شویم، باید منتظر نتایج وخیمی باشیم که همان تغییر سیرت جمهوری اسلامی است.

پی‌نوشت:
[۱] امام خامنه‌ای، اول فروردین۱۳۹۵
[۲] آقای روحانی در شش اسفند۹۳، ۱۲مرداد۹۳، ۱۴فروردین ۹۴ و در مجموع، بیش از ده بار از لغو «همه‌ی تحریم‌ها» در صورت اجرایی شدن برجام خبر داده بود؛ اما پس از تصویب برجام و در نشست خبری ۱۶ اسفند۹۴ گفت برای برداشته‌شدن «همه‌ی تحریم‌ها» می‌توانیم به هیأت مذاکره کننده، اجازه دهیم راجع به بقیه‌ی موضوعات هم با دنیا صحبت کنند و در آن مذاکرات هم باز به نتیجه‌ای شبیه به برجام خواهیم رسید!
[۳] واکنش روحانی به اظهارات صالحی درباره تأخیر در اجرای برجام
[۴] امام خامنه‌ای، اول فروردین۱۳۹۵
[۵] همان
[۶] همان
[۷] همان

تولیدی
  • یاران دولت

انات در دیدار جمعى از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها (۱)
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین. اللّهمّ صلّ علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها صلواتک و صلوات ملائکتک و اولیائک علیهم.

 تبریک عرض میکنم روز عید مبارک را و تشکّر میکنم از برادران عزیزی که برنامه اجرا کردند و جدّاً ما استفاده کردیم و لذّت بردیم. این سرود آخر جلسه هم هر سال حُسن ختامی است برای این جلسه که جناب آقای سازگار این سرود را هر سال انشاء میکنند؛ امسال خیلی هم خوب اجرا شد؛ مضامین خوب، مفاهیم خوب، درس، تعلیم، تذکّر.

 در این جلسه که شما برادران عزیز حضور دارید -البتّه خواهران گرامی هم هستند- خطاب من بیشتر به شما برادرانی است که به افتخار مدّاحی و ذاکری سیّدالشهداء (سلام‌الله‌علیه) و اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) مفتخرید. الحمدلله کمّیّت مدّاحان -بخصوص جوانان- در این عرصه کمّیّت بسیار مطلوب و زیاد و خوبی است، کیفیّت‌ها هم در بعضی از جاها واقعاً خوب است. این مسئله‌ی مدّاحی در کشور ما یک پدیده‌ای است؛ شبیه این را ما در هیچ جای دیگری نداریم. البتّه اختصاصات جامعه‌ی شیعه و چیزهای اختصاصی که در سایر جوامع اسلامی و غیر اسلامی نیست، متعدّد است؛ خود اصلِ عزاداری مثلاً یا اصل مصیبت‌خوانی برای اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) که معمولاً همراه است با موعظه و نصیحت و [بیان] معارف و مسائل روز و بیانات گوناگون و هرچه اقتضای هر زمانی میباشد، جزو اختصاصات شیعه است و از زمان ائمّه (علیهم‌السّلام) تا امروز ادامه داشته است؛ در جاهای دیگر نیست و خَلأاش را احساس میکنند. خلأاش را در جاهای دیگر احساس میکنند و سعی میکنند یک جوری پر کنند و نمیشود. لکن این پدیده‌ی مدّاحی و نغمه‌سرایی در باب مدح و مصیبت و مرثیه و ذکر و امثال اینها هم یکی از اختصاصات است؛ این هم جای دیگری نیست و به این شکل وجود ندارد؛ به این عمومیّت و به این وسعت -چه وسعت از لحاظ کمیّت، چه وسعت از لحاظ معانی و مفاهیم و مانند اینها- نیست. این پدیده درخورِ کار علمی است؛ یعنی واقعاً جا دارد دانشجویان ما، اساتید ما، محقّقین ما بنشینند و روی این پدیده فکر کنند، کار کنند؛ هم تفسیر و تحلیل کنند، هم راه‌های علمیِ گسترش این را به ما نشان بدهند و یاد بدهند. ما در واقع دستِ‌کم گرفتیم این پدیده را؛ خیلی پدیده‌ی مهمّی است. خب، ما بحمدالله این توفیق را داشتیم، این فرصت را داشتیم که در طول این سی‌وچند سال گذشته مثل امروز، هر سال این جلسه را با برادران مدّاح تشکیل دادیم. شاید در بین شما جمعیّت، کسانی که عمرشان از عمر این جلسه کمتر است، کم نباشند. سی‌وچند سال است که این جلسه برقرار است. پس فرصت خوبی است برای اینکه راجع به این پدیده یک مقداری صحبت کنیم.
  • یاران دولت

خط حزب الله سال نو را با "جامعه مومن انقلابی" آغاز کرد

بیست و پنجمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در یادداشتی با بازخوانی مطالبه رهبر انقلاب از جامعه مؤمن و انقلابی منتشر شد.

در این شماره همچنین گزارشی از اینکه چرا تجربه برجام خسارت محض بوده است؛ نقشه دشمن در تحمیل برجام های ۲ و ۳ و ۴ مورد بررسی قرار گرفته شده است.
همچنین تصویری از دیدار پدر شهید اهل تسنن مدافع حرم برای اولین بار در شماره بیست و پنجم خط حزب الله منتشر شده است.
سرمقاله‌ی این شماره نیز به تشریح تاکتیک جنگ روانی دشمنان برای تزریق دوراهی دروغین به ملت ایران که رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی به آن اشاره کرده اند، پرداخته است.
خط حزب‌الله، شماره‌ی بیست و پنجم خود را به روح پرفتوح سردار رشید اسلام شهید جعفر حیدریان تقدیم می‌کند.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریافت نسخه تابلو اعلاناتدریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

  • یاران دولت

حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی در اولین روز سال ۱۳۹۵، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع ده‌ها هزار نفر از زائران و مجاوران حرم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) بیانات مهمی ایراد کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود. بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی: * سال جدید را مجدداً به همه‌ی برادران و خواهران تبریک عرض می‌کنم. امسال تنها کمبودی که در این سفر و در این جلسه احساس می‌کنیم، فقدان برادر عزیزمان جناب آقای طبسی است؛ عالم مجاهد و مبارز و خدمتگزار با اخلاص این بارگاه مقدس. وجود ایشان وجود مغتنمی بود، جزو سابقین انقلاب محسوب می‌شدند و فقدان ایشان برای همه‌ی کسانی که ایشان را می‌شناختند به معنای حقیقی کلمه یک ضایعه‌ی بزرگ است. از خداوند می‌خواهیم که روح مطهر ایشان را در سایه‌ی الطاف حضرت رضا (علیه‌السلام) قرار دهد

 

  • یاران دولت

محمد باقر نوبخت که بعد از نیمه تمام ماندن سخنرانیش در محل یادمان شهدای هویزه، به معراج الشهدا (پادگان شهید محمودوند اهواز) آمد، با اعتراض یک جوان انقلابی مواجه شد. این اعتراض توسط مرتضی طاهری امیری، فعال فرهنگی و مستند ساز مازندرانی صورت گرفت. بازی برد-برد تنها مال شهدا و رزمنده ها بود، با آمریکا بازی برد-برد نداریم!

 

 

  • یاران دولت

ساخت 126 کیلومتر اتوبان قزوین رشت در دولت احمدی نژاد در مقابل تنها 900 متر در دولت حسن روحانی ...
منبع:
isna.ir/fa/news/9312 
yon.ir/900m 

  • یاران دولت

  • یاران دولت