ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۴۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

نماهنگ ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون5
Video Player
    کانال : Admin
جمعه, 29 مرداد 1395
زمان : 07:33
بازدید : 281

این نماهنگ که قسمت دوم نماهنگ معروف «ایستاده ایم؛ تا آخرین نفس» است نظیر قسمت نخست آن، داستان گروهی جوان انقلابی است که این بار در حاشیه یک روز گرم در خلیج فارس، دست به کاری خارق العاده می زنند. این نماهنگ روایتی است از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه.


«ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» که تولید آن بیش از ۲ سال زمان برده است، از ۵۰ نمای فول سی جی و ۱۷۰ نمای ترکیبی از سی جی و رئال تشکیل شده است. جلوه های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه این نماهنگ، تماما توسط نیروهای ایرانی و در داخل کشور انجام شده است.


گفتنی است نماهنگ معروف «ایستاده ایم ۱» ۳ سال پیش منتشر شد و تقدیر رهبر انقلاب را نیز در پی داشت.


عوامل نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: محمدباقر مفیدی کیا، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، شاعر: محسن رضوانی، آهنگساز و تنظیم کننده: امید روشن بین، خواننده: حسین حقیقی، مدیر تولید: سیدحسین یعقوبی، مدیر تصویربرداری: فرشاد محمدی، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، طراح گریم: حسین صالحیان، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، صدابردار: مهدی علیپور، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای: جواد مطوری، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

  • یاران دولت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «کسی که از اینجا میرود در عراق یا در سوریه به‌عنوان دفاع از حریم اهل‌بیت در مقابل این تکفیری‌ها می‌ایستد، درواقع دارد از شهرهای خودش دفاع میکند.» ۹۵/۴/۵
«اگر اینها مبارزه نمیکردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها میجنگیدیم و جلوی اینها را میگرفتیم.» ۹۴/۱۱/۵
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR طرح «اگر در سوریه نجنگیم...» را براساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های سوریه منتشر می‌نماید.

  • یاران دولت
شماره چهل و ششم منتشر شد؛

خط حزب‌الله ۴۶ | مأموریت بچه مسجدی‌ها

اهالی مساجد در سراسر کشور وظایف و ماموریت‌های خود برای رسیدن به «مسجد تراز انقلاب اسلامی» از نگاه رهبر انقلاب را در گزارش این هفته خط حزب‌الله مطالعه کنند.
چهل و ششمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله در آستانه روز جهانی مسجد در گزارشی با عنوان «ماموریت بچه‌مسجدی‌ها» به انتظارات و مطالبات رهبر انقلاب از جامعه مومن و انقلابی درخصوص مساجد پرداخته است.
«شاه پهلوی، مأمور آمریکایی» عنوان سخن هفته این شماره خط حزب‌الله است، که به بهانه سالگرد کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ نگاشته شده است.
تصویر ویژه این شماره به عکسی کمتر دیده شده از آخرین عیادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مرحوم آیت‌الله مرعشی نجفی اختصاص یافته است.
چهل و ششمین شماره خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید اسدالله لاجوردی تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریافت نسخه تابلو اعلانات |   دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)
 
  • یاران دولت

ام تصاویر (Zip)]|تصویر1

در جنگ احزاب شما پیروزید اگر...

  • یاران دولت
انحراف آیت‌الله منتظری کار را به جایی رساند که حضرت امام که روزی را با تعابیری همچون «فقیه عالی‌قدر»، «مجاهد بزرگوار» یا «حاصل عمر من» خطاب قرار می‌دادند، در پایان عمر خویش بر «ساده‌لوح» بودن وی تصریح نمودند.
مصوبه ورود بانک‌ها به معاملات ارز، رانت‌زا است/ پای منافع برخی در میان است
گفتگو با حسین صمصامی:
دکتر حسین صمصامی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، از پشت پرده مصوبه اخیر بانک مرکزی برای ورود بانک‌ها به معاملات ارز آزاد، خبر داد.
معرفی کامل حریفان والیبال ایران در المپیک ریو؛ روسیه
باتجربه ترین حریف بلندقامتان؛
تیم والیبال روسیه که از با سابقه ترین و پرافتخارترین تیمهای المپیک به شمار می رود، قدرت سالهای اخیر را ندارد ولی همواره یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رود و در این دوره نیز می خواهد روی سکو برود.
فشارها زیاد است اما «آنتن فروشی» نمی‌کنیم
گفت وگوی با تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا»
حدود چهار سال است که هر چهارشنبه شب، برنامه «ثریا» با محور قرار دادن بحث‌های چالشی در حوزه‌های مختلف، روی آنتن می‌رود.
پلیس مذهبی داعش زیر فشار شکست‌های نظامی روز به روز دیوانه‌تر می‌شود!
داعش معلق میان شکست و توهم؛
سیگار کشیدن و موسیقی مدت هاست که ممنوع شده است و زنان تنها در پوشش کامل و با نقاب می توانند از خانه بیرون بروند، آن هم تنها به همراه یکی از محارم مرد خود. حتی داعش پوشیدن رنگ قرمز را هم برای مردم ممنوع کرده است!
الگوی این قراردادها در زمان شاه هم منسوخ بود/ آقای زنگنه چرا مرتب می‌گویید ما نمی‌توانیم؟/ نمی‌گذاریم کرسنت دیگری اتفاق بیفتد
نظر نمایندگان مجلس درباره قراردادهای نفتی:
مصوبه دولت درباره قراردادهای جدید نفتی، از آنجا که بدون اصلاح ایرادات اساسی مصوبه قبلی بود، با اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی مواجه شده است.
اصغر فرهادی برای مردانگی کدام جامعه نسخه می‌پیچد؟
سخنی با مشتری «فروشنده»؛
اگر حرمت قلم اجازه میداد کمی از این خوراک به کارگردان میخوراندیم تا ببینیم اگر او در این وضعیت قرار بگیرد واکنشش چه خواهد بود؟ کاری که گمان میکنم تمام منتقدان از انجامش شرم داشته باشند و متاسفانه کارگردان توانای ما آن را برای مردم کشور خودش تجویز می‌کند.
6,500,000,000,000 دلار در پنتاگون ناپدید شده است + سند و دانلود
گزارش وزارت دفاع آمریکا؛
مشخص نیست مبلغ نجومی 6.5 تریلیون دلار برای خرید تسلیحات به کار رفته یا در فیش مدیران آمریکایی حک شده است.
بی‌تدبیری آمریکایی‌ها دوهزار گروگان را به داعشی‌ها داد/ تروریست‌‌هایی که شهر را دو دستی تقدیم شبه‌نظامیان کُرد کردند
پشت پرده آزاد سازی منبج؛
داعش، منبج یکی از مراکز اصلی استقرار خود در مرزهای سوریه و ترکیه را از دست داد، البته این به معنای از بین رفتن تمامی مناطق مرزی برای داعش نیست.
قراردادهای جدید نفتی زیر ذره‌بین/ دفاع جانبدارانه به سبک مطهری!
متن و حاشیه جلسه مجلس؛
چرا علی‌رغم عدم اصلاح ایرادات اصلی در الگوی پیشنهادی قراردادهای جدید نفتی و تضاد آن با سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و با عدم طی شدن تشریفات قانونی و در نظر گرفتن منافع ملی وزارت نفت در پی اجرایی کردن این قراردادهاست؟
10 انفجار مرگبار در جنوب شرق آسیا/ مخالفان در فیلیپین حاضر به مذاکره شدند +تصاویر و فیلم
جبهه آزادیبخش اسلامی «مورو» از دهه 1970 میلادی در جنوب فیلیپین تشکیل شده و درگیری با آن تا کنون جان ده‌ها هزار نفر را گرفته است.
عراقچی: وقت چیدن ثمرات برجام است/ بدعهدی آمریکایی‌ها از موانع برجام است
روایت نقوی از جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس؛
رئیس ستاد اجرایی برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برجام ثمره مقاومت ملت ایران و تدابیر مدبرانه رهبر انقلاب بوده و حالا وقت چیدن ثمرات برجام است.
بیکاری دلیل عمده آسیب‌های اجتماعی در کشور است
رئیس جمهور در یاسوج:
رئیس جمهور گفت: امروز بالاترین وظیفه ملی، استانی، انقلابی و شرعی ایجاد اشتغال است.
یک روز گشت و گذار برای کشف کلید مسکن مهر پردیس/ حالا روی «دره بهشت» هم گرد و غبار تعطیلی نشسته است +عکس
گزارش مشرق از سرنوشت وعده دولت در حاشیه تهران؛
سر ظهر آنروز، بام پردیس پر بود از آدم‌هایی که آمده‌اند تا خانه‌هایشان را از دور هم که شده ببینند اما اجازه ورود و مشاهده خانه‌هایی که حق قانونی و شرعی‌شان است را ندارند!
نمایش روابط هوس‌آلود زن و مرد متأهل/ اجرای تئاترهای زننده بدون نظارت مسئولان فرهنگی +تصاویر
چشم‌روشنی «وودی آلن» به آقای مرادخانی؛
باورتان می‌شود بیخ گوشمان در یک سالن نمایش حرفه‌ای و با سه بازیگر شناخته‌شده، نمایشی روی صحنه رفته است که در آن تمایلات هوس‌آلود جنسی، همبستری زن متاهل با مردی دیگر و ... بیان می‌شود؟
جمهوریخواهان با ترامپ به کجا می‌رسند؟
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛
برخی از تحلیلگران معتقدند که حزب جمهوریخواه مجبور است که پدیده ترامپ را بپذیرد و برخی دیگر این حزب را فراتر از یک کاندیدا و حزبِ کارزارهای سخت‌تر از این می‌بینند.
دولت در موضوعاتی که قدرتش را ندارد، وعده‌ ندهد/ چرا باید چند وزیر «پیر» در کابینه باشند
احمد شیرزاد:
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما از همه وزرا می‌خواهیم که یا مسئولیت قبول نکنند یا اگر قبول می‌کنند، به‌اندازه وزرای موفق وقت بگذارند، بعضی از مسئولان تراز اول دولت، میزان وقت‌گذاری کمی دارند و به قول عوام «مدیرکلی» مدیریت می‌کنند.
سود میلیاردی مدعیان حقوق بشر از سکوت در قبال یک جنایت/ آیا پایان جنگ یمن، پایان حاکمیت سعودی‌ها است؟
جنایتی که از مرز 500 روز گذشت؛
هزینه نظامی عربستان در سال 2015 حدود 82.2 میلیارد دلار یعنی معادل 5.2 درصد از کل هزینه نظامی جهان بوده است.
پس از «رستم» طلا این بار بر سینه «سهراب» نشست/ نمره کاروان امام رضا(ع) ۲۰ شد +عکس
روزهای طلایی وزنه‌برداری؛
سهراب مرادی کار خود را در یک ضرب باید با مهارر وزنه 178 کیلوگرم آغاز می کرد که ناموفق بود اما در دومین حرکت موفق شد 178 کیلوگرم را به ثبت برساند.
حسین شریعتمداری: آقای روحانی با شیطان نمی‌توان دست داد!
جناب رئیس‌جمهور برای عبور از تلخی‌هایی که امروزه با آن روبرو هستند و ملت را نیز با آن روبرو کرده‌اند، تنها یک راه در پیش ‌روی دارند و آن اعلام صریح و بی‌پرده انزجار از آمریکا و بازگشت عزتمندانه از راهی است که تاکنون در پیش گرفته بودند.
باید ارتباط جریان فاسد سینما با سفارتخانه‌ها سوزانده شود
کوشکی:
باید ارتباط این جریان با دشمن و سفارتخانه‎‎ها مشخص و آن خط معاندِ برانداز، سوزانده شود. آنوقت فیلم‎‎هایی که درآن سینمای سالم، ساخته شود، اگر شما میلیون دلار هم به شبکه جم بدهید، دیگر آنونس آن‎‎ها را پخش نخواهد کرد.
فاطمه هاشمی: برخی اعضای لیست امید اشتباهی بودند/ پدرم از روحانی عبور نمی‎کند
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه «برخی کاندیداها اشتباهی وارد لیست امید شدند»، گفت: متأسفانه عده‌ای به لیست امید اعتقاد نداشتند و تنها به دلیل کسب رأی و ورود به مجلس خود را در لیست امید قرار دادند.
به برجام خوشبین و به آمریکا بدبین هستیم/ رشد اقتصادی امروز به 4.4 رسیده است
روحانی در اجتماع مردم یاسوج:
رئیس جمهور گفت: خوشبینی به برجام به معنای خوشبینی به ابرقدرت‌ها نیست، بلکه ما به برجام خوشبین و به آمریکا بدبین هستیم.
ما نبودیم لیست امیدی هم وجود نداشت/ هیچ سندی برای رأی به عارف امضا نکردیم
ماجرای شکل‌گیری لیست امید در گفت‌وگو با نعمتی:
عضو لیست امید در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به تشریح چگونگی شکل‌گیری این لیست و سپس جدایی او و جلالی از فراکسیون امید پرداخت.
قراردادهای جدید نفتی فاقد توجیهات قانونی و منطقی است/ نمایندگان مجلس از اجرای قراردادهای خسارت‌بار ممانعت به عمل آورند
بیانیه متخصصان صنعت نفت؛
در الگوی جدید قراردادهای نفتی به صراحت قید گردیده است که اگر درآمد میدان کفاف بازپرداخت را ندهد پیمانکار می تواند بیشتر بماند و خرج کند تا به سود خود برسد و این بدان معنی است که کارفرما حساسیتی بر روی سود حداکثری مطابق توجیه فنی اقتصادی طرح ندارد.
چرا نوبخت و جهانگیری به دنبال زمین زدن دولت روحانی هستند؟
یاران هاشمی پشت‌سر سقوط جریان اعتدال؛
اگرچه یاران هاشمی به صورت علنی در حال ضربه زدن به دولت یازدهم هستند؛ اما دراین‌بین عدم‌ حمایت هاشمی از روحانی در رسوایی حقوق‌های نجومی، حکایت از آن دارد که روحانی تک‌وتنها در میدان قرارگرفته است.
تعهد خیانت‌آمیز به FATF درباره حذف استثناء شدن گروه‌های مقاومت از مصادیق تروریسم
گزارش مشرق از علت پنهان‌کاری دولت درباره توافق FATF؛
در حالی که سازمان‌های آزادی بخش مشمول قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نیستند، وزیر اقتصاد در تفاهم‌نامه‌ با گروه ویژه اقدام مالی FATF، به طرف غربی تعهد داده که ایران قانون مذکور را اصلاح و استثنا شدن گروه‌های مقاومت و سازمان‌های آزادیبخش از مصادیق تروریسم را حذف خواهد کرد.
لایحه جدید برنامه ششم هم پر از ایراد است؛ امکان تصویب آن نیست
مرکز پژوهش‌های مجلس:
مرکز پژوهش‌های مجلس با بررسی ویرایش جدید لایحه برنامه ششم توسعه که چهارم مردادماه با امضای محمدباقر نوبخت به مجلس دهم تقدیم شد، اعلام کرد: ایرادات اساسی لایحه دولت همچنان پابرجا است و مجلس باید آن را رد کند.
این چه بلایی بود که سر خودت آوردی، احسان‌!
دیگر کسی لی‌لی به لالای او نمی‌گذارد؛
این‌چه بلایی بود که سر خودت آوردی؟ چرا این غفلت عظیم‌الجثه و صعب‌العبور زندگی‌ات را جزغاله کرد؟ مگر تو زندگی مجتبی و ناصر در حوزه فوتبال را به یاد نداشتی؟
حکام آل سعود از ایران نفرت و کینه دارند/ انگلیس در ادوار گذشته در امور ایران دست داشته است
نماینده سابق انگلیس در آژانس بین‌المللی اتمی:
نماینده سابق انگلیس در آژانس بین المللی اتمی گفت، ایران و انگلیس کماکان دیدگاه متفاوتی در اموری چون ماهیت اسرائیل و حقوق بشر دارند.
راهپیمایی عاشقان ولایت عشق
آمادگی برای برگزاری جشن‌های با شکوه میلاد امام رضا(ع)/
همزمان با میلاد ثامن‌الحجج(ع) نه‌تنها شهر مشهد بلکه تمام ایران اسلامی غرق در شادی و شعف است. بسیاری از کلانشهرهای کشور مانند تهران، قم و شیراز مدت‌هاست برای برپایی مراسم معنوی دهه کرامت برنامه‌ریزی کرده‌اند
دستکاری ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در گزارش‌های اطلاعاتی مربوط به داعش
کارگروه ویژه مجلس نمایندگان فاش کرد:
شایعات درباره «دستکاری در گزارش های اطلاعاتی» در ماه می سال گذشته شروع شد. دو تحلیل گر ارشد سنتکام یک شکایت رسمی به بازرس کل پنتاگون درباره جابه جایی و تغییرات در گزارش های تحلیل گران این قرارگاه ارایه کردند.
طعم شیرین صعود در اولین حضور/ شاگردان لوزانو در جمع 8 تیم برتر المپیک +فیلم
المپیک 2016 ریو؛
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در المپیک ریو برابر مصر به میدان رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد تا با ثبت دومین برد خود در المپیک حضورش را در جمع هشت تیم برتر مسجل کند.
نمایندگان خواستار ابطال مصوبه دولت درباره قراردادهای جدید نفتی توسط لاریجانی شدند
طی نامه‌ای به رئیس مجلس
۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به الگوی قراردادهای جدید نفتی در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار ابطال مصوبه دولت درباره این قراردادها شدند.
در زمان تحریم‌ها بیشترین پیشرفت‌ را در صنعت نفت داشتیم/ بستن قرارداد با دادن امتیازهای ویژه به خارجی‌ها ضد اقتصاد مقاومتی است
وزیر سابق نفت در دانشگاه امام حسین(ع):
رستم قاسمی گفت: می‌توانم با عدد و رقم ثابت کنم که در دوران دوسال تحریم‌ها بیشترین پیشرفت‌ها را در صنعت نفت داشتیم.
ناگفته‌هایی از نقش رهبر انقلاب در امنیت ایران
امیرعبداللهیان مطرح کرد
مرحوم هیکل می‌گفت در این منطقه که همه‌جایش ناامن است، سهم عمده‌ی امنیت شما، از نگاه من که از بیرون تحولات را دنبال می‌کنم، برمی‌گردد به نقشی که امام خامنه‌ای در هدایت و سکان‌داری این جریان دارد. این را از این جهت عرض کردم که نگاه بیرونی چیست.
  • یاران دولت
سوتی جدید بانک مرکزی / عدم توجه به تحریمهای پسابرجامی «نرخ ارز» را هوایی کرد

سیاست تک نرخی شدن ارز فعلا محکوم به شکست است. ما حصل تنها افزایش نرخ ارز است که از اول هفته شروع شده! تزریقهای مقطعی بانک مرکزی هم نمیتواند این درد را درمان کند. تنها ذخائر کشور را از بین میبرد و جیب صرافان و دلالان مطلع را پر میکند. راهکار مکمل...
آیا باید منتظر شکایت نیروهای مسلح از ظریف بود؟/ ظریف سه سال قبل: فکر کرده‌اید که آمریکا از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟!
آیا کلید خوردن شکایت از حسن عباسی باب شکایت از محمد جواد ظریف را نیز باز خواهد کرد یا سخنان سه سال گذشته ظریف به دست فراموشی سپرده خواهد شد؟ آیا بر اساس همین استدلال محمد جواد ظریف نیز متهم به «بیان سخنان ناروا درباره نیروهای مسلح» نیست؟
بررسی بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با اقشار مردم
بزک کنندگان "خسارتهای محض برجام" که به باقی ماندن تحریم‌ها اعتراف کردند/ رهبر معظم انقلاب: پس از 6 ماه هیچ تاثیری نمی بینیم در حالیکه اصلا برجام برای برداشتن تحریم ها بود
گفتنی است از این دست اظهار نظرها که به خوبی نشان دهنده "پابرجا بودن تحریم‌ها با وجود اجرای تعهدات هسته‌ای ایران است" مورد اشاره رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است
نا امیدی روزنامه های حامی دولت از صحبت های شب گذشته روحانی
آرمان: ناگفته ها ناگفته ماند/ اعتماد: از ارائه اعداد و ارقام خسته نباشید! کمی شفاف تر آقای رئیس جمهور
حسن روحانی شب گذشته به خوبی درک کرده بود که افکار عمومی منتظر شنیدن چه جملاتی است. سه سال است که دولت یازدهم با قول رفع تحریم ها و مذاکرات هسته ای تمامی راهبردها و برنامه های اقتصادی را متوقف کرده است. با این وجود امروز که شش ماه از اجرایی شدن برجام...
فیلم: تصاویر دیده نشده از شادی مردم در شب اعلام توافق «برجام»/ مردم: قرار است همه چیز ارزان شود
در این مستند کوتاه به مقایسه نظر و رفتار مردم (که عموماً از قشر مرفه هستند) در روز امضای توافق هسته ای ایران و کشور های ۵+۱ و ۶ ماه بعد از آن پرداخته می شود. شادی های زود هنگامی که نتیجه ای در پی نداشت و صرفاً یک ذوق زدگی ناشی از اعتماد به آمریکا...
حمایت دولت از خائنین به بیت المال پس از جنجال فیش های بانکی/
دهن کجی دولت یازدهم به مردم برای برخورد با صاحبان فیش های نجومی/ نوبخت: صفدر حسینی «ذخیره انقلاب» و «امانت دار» است/رهبر انقلاب: برداشت های نامتعارف «نامشروع» و «خیانت به آرمان های انقلاب» بود
در پیش گرفتن چنین رویکردی نه تنها کمکی به بهبود موقعیت اجتماعی دولت یازدهم نخواهد کرد بلکه این شیوه برخورد با فساد چالش بزرگتری برای دولت ایجاد خواهد کرد. چرا که پیش گرفتن این رویکرد توسط دولت یازدهم باعث سلب اعتماد نسبت به شعار های مقابله با فساد...
به دلیل عدم توانایی در تودیع وثیقه؛
حسن عباسی با شکایت ارتش جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد
امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ حسن عباسی با شکایت ارتش و حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد. این اتفاق، علی‌رغم عذرخواهی ایشان و نامه متقابل فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش صورت گرفت.
حجت الاسلام پژمان فر در گفتگوی اختصاصی با رجانیوز گفت:
سهم فرهنگ در بودجه کشور اندک است/سینماداران حداقل یکبار مرا در سینمای خود دیده اند/قوانین ما در حوزه فرهنگ مربوط به سه دهه پیش است/
حجت الاسلام پژمان فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از جمله نمایندگانی است که از ابتدای حضورش در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم اهتمام فراوانی به امور فرهنگی داشته است. برخلاف سایر مسئولین که به دلایل مختلفی از مدیوم های هنری فاصله دارند او هم زیاد سینما...
نگاهی به نسبت علمای نجف و مشروطه در گفتگو با موسی حقانی:
نفوذی ها با تغییر محاسبات علمای نجف عامل شهادت شیخ فضل الله شدند/ شیخ شهید بارها اعلام کرد به دنبال مشروطه‌ای هستم که علمای نجف می‌خواهند!
خرقانی در آن نامه با اشاره به تقی‌زاده و دو نماینده افراطی مجلس می‌گوید: مشروطه روی کاکل شما سه نفر می‌گردد، تا دیر نشده است هر چه فتوا می‌خواهید بگویید که برایتان از علمای نجف بگیرم! بعد هم به فتواهایی که در موارد مختلف گرفته است اشاره می‌کند که...
ریشه تناقض گویی مقامات دولتی درباره علت درز اسناد محرمانه ایران چیست؟
البته کمالوندی در ابتدا سه کشور را مسئول درز اطلاعات محرمانه ایران عنوان کرد: « تلقی ما این است که سه کشور در افشای این اطلاعات نقش دارند و ما نیز به این موضوع اعتراض کردیم که البته اگر همه این اسناد هم افشا شود، ترسی نداریم اما نباید این قدر سریع...
پشت پرده شتاب دولت برای تصویب قراردادهای نفتی
تمام تلاش ژنرال های نفتی، برای قانونی کردن مسیر رانت در وزارت نفت / در حیاط خلوت وزارت نفت چه می گذرد؟
ژنرال‌های نفتی و اقتصادی دولت اعتدال همزمان با در اختیار داشتن مسئولیت‌های مهم دولتی، اعضای اصلی باشگاه اندیشه ورزان نفت و نیرو را نیز تشکیل می‌دهند؛ تا بستر را برای نفوذ گسترده باشگاه در آینده انرژی ایران تامین کنند. از نکات جالب این ارتباط، حضور...
رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی:
آمریکا به تعهدات خود در برجام پایبند نبوده است/ شایعه کاهش حقوق کارمندان دولت بی‌اساس است/ اگر آمریکایی‌ها با حسن نیت برجام را اجرا می‌کردند، چه بسا در موضوع دیگر هم با آنها مذاکره بکنیم
روحانی گفت: امروز عزتی پیدا کرده‌ایم و هر چه می‌خواهیم نفت می‌فروشیم. در دسترسی به پول نفت و میعانات هم دست‌مان باز شده است./ طبق آماری که به من داده شده است خوشبختانه در یک سال گذشته قاچاق کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است و حدود 10 میلیارد کاهش...
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از سراسر کشور:
مگربنانبودتحریمهارفع شود؛ آیا پس از 6 ماه تاثیرملموسی درزندگی مردم دیده میشود/ درک این واقعیت که "امریکانقض عهدمیکند"برای برخی سخت بود/ بازار پراز کالاهای خارجی است؛ اینها که دیگربا ارتباط با امریکا واروپا حل نمیشود
حضرت آیت الله خامنه ای، گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از ۶ ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها...
5 درس بزرگ از نامه جلیلی به اشتون که توسط ویکی لیکس منتشر شد/ وقتی دستاوردهای 5 سال قبل در برجام به عنوان امتیاز مطرح می شود!
ادعای تیم مذاکره کننده هسته ای دولت یازدهم مبنی بر احترام 1+5 به حق غنی سازی ایران بر اساس توافق نامه برجام، دستاورد خاص و جدیدی محسوب نمی شود بلکه پیش از این حداقل 5 سال قبل در بهمن 90 این واقعیت در نامه رسمی دکتر جلیلی به کاترین اشتون منعکس شده...
روایتی از تاثیر انقلاب اسلامی در ترکیه
دغدغه اسلام در ترکیه لائیک/ اسلامگراهایی که دنبال مدل ایران در ترکیه هستند
که در همه مساجد که همگی هم اهل سنت بودند، تصاویر امام به وفور به فروش می رسید حتی تندروهای اسلامگرا هم به ایشان ابراز ارادت می کردند و فضا طوری نبود اصلا که کسی بخواهد با انقلاب مقابله کند. یادم می آید که یکبار ما عکس امام را روی دیوار محل کارمان...
گفتاری از آیت الله میرباقری پیرامون فقه اجتماعی؛
نسبت جامعه و دولت مدرن با فقه در چیست؟/ باید به سمتی برویم که برای تکامل نظام اجتماعی در جهان برنامه ریزی کنیم/ مسئله مستحدثه فقه ما نظام ولایت و مدیریت مادی است
مقابل نظام، باید نظام ایجاد کرد. نظام باید اسلامی بشود. نه اینکه نظام، تجزیه بشود. پیچ و مهره‌های یک ماشین را باز کنید، بعد ببرید یک جایی احکام پیچ و مهره‌ها را در بیاورید، بعد روی هم سوار کنید بگوئید حلال است! بانک را به روابطی تجزیه کنید ، یکی‌...
گفتگویی تفصیلی با نوه آیت‌الله نائینی
ادامه جریانی که شیخ فضل‌الله را اعدام کرد، هنوز هم وجود دارد/ شیخ شهید، علمای نجف را به وادی مشروطه‌خواهی کشاند
حجت‌الاسلام حاج شیخ مهدی انصاری قمی، نواده دختری آیت‌الله حاج میرزا حسین نائینی است، با این همه در واکاوی مشروطیت، به آیت‌الله شهید فضل‌الله نوری و مشروعه‌خواهان گرایش دارد.
تکرار/درحاشیه تاکید رهبر انقلاب بر نقش آمریکا در ناآرامی‌های منطقه
تلاش برای تغییر دشمن شماره یک ایران از آمریکا به عربستان/ موسویان: برجام ضربه آمریکا و ایران به عربستان بود!/ گفت و گوی ظریف با کری یک روز پس از شهادت شیخ نمر نتیجه پذیرش دوگانه جعلی آل‌سعود-آمریکا
همچنین، تماس تلفنی محمد جواد ظریف و جان کری نیز قابل تامل است. هرچند که مقامات دو کشور محتوای این تماس تلفنی را منتشر نکردند اما برخی اخبار تکذیب نشده نیز حکایت از آن دارد که وزیر خارجه آمریکا از ایران درخواست کرده که با اقدامات تلافی‌جویانه علیه...
دکتر حسین کچویان در یادداشتی تحلیلی بررسی کرد؛
ماجرای حقوق های نجومی و دولتی که نمی خواهد برخورد کند/ وقتی تمام تلاش‌ دولت متوجه منحرف ساختن افکار عمومی است؛ معلوم است که نتیجه چه خواهد شد
حسین کچویان در یادداشتی نسبت به رواج اشرافیگیری مدیران و عدم پیگیری جدی حقوق های نجومی در سطوح بالای مدیریتی پرداخته و راهکارهایی برای گفتمان سازی در این رابطه ارائه داده است.
سردار سلیمانی در دیدار با خانواده فرمانده شهید فاطمیون:
سردارسلیمانی: فاطمیون، خاک مظلومیت از چهره افغانستانی‌ها زدود/ پیروزی نیروهای مقاومت محدود به حفظ قداست حرم‌های مبارک نیست
حاج قاسم سلیمانی گفت: مجاهدت‌های رزمندگان فاطمیون خاک مظلومیت را از چهره‌ی افغانستانی‌ها زدود. مجاهدت‌های رزمندگان فاطمیون هم در جبهه‌های نبرد خیلی اثرگذار است هم تأثیرات فراتری داشت.فاطمیون منشا تحول در جامعه‌ی ما هم شدند.
رونمایی از جدیدترین دهن کجی «دولت روحانی» در مبارزه فساد/ علی رستگار سرخه ای مدیر "بازداشتی" پرونده "فساد بزرگ" در هیات مدیره بانک ملت ابقاء شد + سند
مقاومت جریان سرخه ای و تهدید این جریان به برکناری طیب نیا موثمر ثمر بود و دولت یازدهم در اقدامی تعجب برانگیز؛ علی رستگار را که هم اکنون به اتهام فساد گسترده بانکی در بازداشت به سر می برد را در سمت عضو هیئت مدیره ابقاء نمود و تنها اقدام به تغییر در...
در حاشیه دیدار محمود عباس با سرکرده منافقین
ماجرای دیدار جان کری با محمود عباس، پیش از دیدار منفعلانه با سرکرده منافقین / اتاق فرمان از امریکا دستورات را صادر کرد
در واقع می‌شد انتظار داشت که پس از این دیدار اتحاد مخالفان محور مقاومت بیش از پیش تقویت شود و جریان بدلی که در تلاش دائم برای به سازش کشاندن انتفاضه مقدس مردم فلسطین است همراستا و هم‌پیمان با گروهک تروریستی منافقین شود که سابقه به شهادت رساندن 17...
نقدی بر اظهارات قاضی زاده هاشمی
جناب آقای وزیر هزار میلیاردی مشکل کشور نه نگاه های سوسیالیستی که عملکرد لیبرالی است / اگر نگاه سوسیالیستی حاکم بود دولتی با 6 وزیر هزار میلیاردی بر کشور حکومت نمی کرد!
اگر نگاه سوسیالیستی وجود داشت چگونه 6 وزیر دولت یازدهم میتوانستند ثروت هایی هزار میلیاردی داشته باشند و در عین حال که در بالاترین بخش های تصمیم گیری کشور حضور دارند به صورت همزمان در بخش خصوصی فعالیت های مالی سرسام آور داشته باشند.
انتقادات صریح چهره نزدیک به خاتمی از عارف/
شکوری راد: عارف به سختی کنار رفت و حتی حاضر نشد در اعلام انصرافش از روحانی حمایت کند!/ حمایت من از عارف به خاطر شخص او نبود؛ وقتی دیدم دیگر کنار نمی رود حمایت کردم
قای عارف به سختی کنار رفت و حاضر نشد که گفت‌وگویی انجام دهد. حتی حاضر نشد در اعلام انصرافش از آقای روحانی حمایت کند...نمی‌خواهم کالبدشکافی کنم. لازم است بگویم حتی رفتار دکتر عارف هم در زمانی که انصراف داد رفتار تعاملی نبود. ایشان اخلاقا به توصیه عمل...
قراردادهای جدید نفتی برای هیچ
تکاپو برای تصویب قرارداد بدون مجوز جدید نفتی در هیأت دولت / تامین منافع شرکت های غربی از سوی وزارت نفت دولت تدبیر و امید / IPC دروازه ورود سرمایه خارجی یا اعطای مالکیت سرمایه نفتی به غرب؟
بیژن زنگنه وزیر نفت دولت تدبیر و امید در حاشیه همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلیت مدل جدید قراردادهای نفتی ایران در ستاد اقتصاد مقاومتی تأیید و قرار شد این مدل برای تصویب در جلسه هیئت دولت مطرح و بررسی...
حمایت یا مخالفت با کودتای نافرجام؛ معیار جدید ترکیه در رابطه با همسایگان/
اردوغان: با وجود خصومت شدید، اسد کودتا را محکوم کرد ولی عربستان و اروپا از پشت به ما خنجر زدند/ کارچاق کنی عضو جنبش فتح در امارات برای کودتا در ترکیه
رئیس‌جمهوری ترکیه از موضع‌گیری بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در قبال کودتای نافرجام در ترکیه تقدیر کرده و گفته است که به رغم خصومت شدیدی که بین او و همتای سوری‌اش بوده اما اسد کودتا را محکوم کرد در حالی که دیگر هم‌پیمانانش از پشت به او خنجر زدند.
بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی/
رهبر انقلاب: ما به آژانس بدبینیم؛ آژانس نشان داده که هم مستقل نیست، هم عادل نیست/ دولت یازدهم از ماجرای ترور دانشمندان ایرانی که درس نگرفت، آیا از تجربه تلخ برجام درس خواهد گرفت!؟
یک نکته‌ی اساسی دیگر این است که ما با موکول کردن هر اقدامی به گزارش آژانس مخالفیم. ما به آژانس بدبینیم؛ آژانس نشان داده که هم مستقل نیست، هم عادل نیست؛ مستقل نیست زیرا تحت تأثیر قدرتها است؛ عادل نیست [چون] بارها و بارها برخلاف عدالت حکم کرده و نظر...
تهیه کننده «خیانت ساز» در مقابل نظارت ایستاد / نظارت در سینما صدای چه کسی را در آورد؟
اگر چه نمی توان گفت این اظهار نظر نا پخته موضع کل اهالی سینما و یا مدیران سینما به حساب می آید اما هشداری را در خود دارد که غفلت از آن موجب تکرار و به وجود آمدن هزینه های سنگین فرهنگی در دراز مدت خواهد شد. برای این تهیه کننده تفاوتی نمی کند که در...
ادامه سریال انتصاب های پرحاشیه در دولت یازدهم
کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس صاحب شرکت چندهزار میلیارتومانی شد! / چند ماه مانده به انتخابات؛ "شستا" در سیطره مدیران سیاسی اصلاح طلب!
بررسی مختصات جا به جایی یک ماه اخیر در ترکیب شرکت‌های اصلی سرمایه گذاری تامین اجتماعی نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان یکی پس از دیگری به شرکت‌های شستا یا زیر مجموعه‌های آن مهاجرت کرده‌اند که تا کنون در میان این مهاجرت‌ها چهره‌های برتری چون علی عبدالعلی...
عذرخواهی و توضیح «حسن عباسی» خطاب به فرماندۀ ارتش جمهوری اسلامی
عباسی: مراتب عذرخواهی خود را تقدیم می نمایم/ فضا سازی ها برای منحرف کردن اذهان عمومی از مسائلی مانند فیش‌های نجومی و خیانت آمریکا در پسابرجام بوده است
مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است. مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به...
  • یاران دولت

افسران - اون موقعی که علیه خدا می نوشتند هنرمندی محکوم نکرد ولی یالثارات...

kavir77...

  • یاران دولت

افسران - چرا به جای دکتر عباسی این فتنه گر و فرزند فتنه گر دستگیر نمی شود که به تمام ارکان نظام توهین می کند؟
  • یاران دولت

افسران - باگذشت بیش ازچهل روزا دستور صریح رهبری هنوز هیچ مدیر عامل متخلفی به خاطر فیش های نجومی بازداشت نشده.

samavat213باگذشت بیش ازچهل روزا دستور صریح رهبری هنوز هیچ مدیر عامل متخلفی به خاطر فیش های نجومی بازداشت نشده.
چشم به راه عدالتیم.

  • یاران دولت

افسران - آری رفیق...! انقلابی بودن هزینه دارد...
forhim> به اتهامی که مرتکب آن نشده بازداشت شد اما با گذشت بیش از چهل روز از دستور صریح هنوز هیچ مدیرعامل متخلفی بخاطر فیش‌های حقوقی نجومی تاکنون بازداشت نشده است!

> عجیب است که بخاطر جمله ای تقطیع شده، باید بازداشت شود و بخاطر توهین علنی به کل نیروهای مسلح ما باید آزاد باشد!

> ملت ایران همچنان منتظر پاسخگویی روحانی درباره اسناد ارتباط وی با مسئولین رژیم صهیونیستی می باشند. همان اسنادی که توسط افشا شد و دولت محترم وی را به جرم این افشاگری به دادگاه کشید و نهایتا توسط دادگاه تبرئه شد.

> وقتی امانت دار بزرگ آقایان باشد، جای تو بهتر از کنج زندان نیست.



پی نوشت (به نقل از صفحه شخصی آقای حسن شمشادی):

یک: توهین به قوای نظامی انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور از جانب هر شخص با هر نیتی نادرست و همواره محکوم است.

دو: اینکه چنین تقطیعی پس از ۶ سال انجام و به این شکل وسیع منتشر شده، جای سوال های فراوان دارد...

سه: مراقب و هوشیار باشیم تا اگاهانه یا نااگاهانه، در سنگر دشمنان قسم خورده این نظام و این کشور و این مردم، قرار نگیریم.
خلاصه

  • یاران دولت

افسران - وقتی امانت‌دار بزرگ او باشد، جایت زندان است

sarbazeasemaniوقتی “صفدر حسینی” امانت دار بزرگ آقایان باشد، جای تو بهتر از کنج زندان نیست…

جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف می شکند بازارش

  • یاران دولت

افسران - قابل توجه اراجیف گویان،لجن پراکنان شما که این قدر پیگیر مسائل از جمله یالثارات و دکتر عباسی هستید،چه مقدار سخنان معظم له در مورد برجام را پیگیری کردید

a66666سلام علیکم

۳. تجربه برجام
با بنده زیاد صحبت شده و افرادی بوده‌اند از دوستانی که از روی عقیده و علاقه فکر می کردند

که این کار می شود، در طول این سال ها نشستیم و صحبت کردیم، امّا بعد خود آن ها اعتراف کردند

نه پیش من، بلکه‌ در غیاب و در جلسات رسمیِ تصمیم‌گیر که استدلالی که فلانی می کند جواب ندارد؛

راست هم می گویند؛ استدلالی که بنده در این زمینه می کنم جواب ندارد. در مورد ما که این‌جوری است،

در مورد خیلی از کشورهای دیگر هم آمریکایی‌ها سرِ سازگاری ندارند. این را توجّه داشته باشید و بدانید؛

سیاست اساسی آمریکا هضم قدرت ها و سیاست های دنیا در معده‌ی سیاست های آمریکایی است، این

مخصوص ما نیست‌.حالا ما از جهت دشمنی یک خصوصیّتی داریم که با ما یک دشمنی خاصّی وجود دارد

امّا حتّی نسبت به کشورهای دیگر هم همین‌جور است. در زمینه‌ی سیاسی این‌جوری است، در زمینه‌ی

اقتصادی این‌جوری است، در زمینه‌ی فرهنگی هم این‌جوری است. الان‌ کمپانی‌های فیلم‌ساز اروپایی

دادشان بلند است از تسلّط هالیوود؛ سلطه‌ی فرهنگی. فرانسه که دیگر جمهوری اسلامی نیست.

سیاست آمریکا این است. این حرف را بارها هم گفته‌اند، دائم هم می گویند، الان هم همین نامزدهای

ریاست جمهوری آمریکا، این دو نفر،با هم مسابقه گذاشته‌اند سر اینکه بگویند آمریکا آقای جهان است،

سَرور جهان است، همه‌کاره‌ی جهان است. قبل از این ها بوشِ پدر، آن‌وقتی که شوروی از بین رفته بود،

روی همان غرور و این حرف ها گفت ما امروز قدرت منحصربه‌فرد دنیا هستیم، باید خودشان را با ما

هماهنگ کنند، نظم جهانی را ما باید تعیین بکنیم؛ ببینید، سیاست این است. خب، این دشمن است دیگر،

با این چه‌جور می شود کنار آمد؟





بیانات در دیدار مسئولان نظام
۱۳۹۵/۰۳/۲۵

  • یاران دولت
  • یاران دولت
  • یاران دولت
افسران - دکتر حسن عباسی را آزاد کنید

koolebar63طراحی از خودم

  • یاران دولت