ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

نشریه‌ی جامعه‌ی حزب‌الله آغاز به کار کرد.
نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر شد.
«خط حزب‌الله» تلاش دارد تا با بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، راهبردها، رویکردها و مواضع مناسب با رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور، منطقه و جهان را به جامعه انقلابی کشور پیشنهاد کند.
«خط حزب‌الله» با اتکا به شبکه‌ی گسترده‌ی جوانان مؤمن و انقلابی کشور و بر بستر انگیزه‌ی انقلابی، پیام رهبر انقلاب اسلامی را به مخاطبان می‌رساند.
این نشریه در قطع A4 در چهار صفحه به صورت دو رنگ بر روی سایت KHAMENEI.IR منتشر و در دسترس عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.
این نشریه را از اینجا دریافت کنید: نسخه مطالعه (اندازه A4)  | نسخه چاپی (اندازه A3)
 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30358/smpf.jpg

  • یاران دولت
 
پیوندهای مرتبطصوت

 

رهبر انقلاب: اگر ملّت ایران بخواهد به آن هدفها برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصیّت امام را تحریف کنند ... هرکسی هر حرفی را که خودش می‌پسندد به امام نسبت ندهد. آنچه را به امام نسبت میدهیم، باید در منابع مربوط به امام موجود باشد، آن هم به شکل مکرّر، به شکل مستمر.
 
در این                                رابطه بخوانید :                               
  • یاران دولت

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «ایستادیم» را درباره‌ی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مسئله‌ی هسته‌ای منتشر می‌کند. رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر تأکید کردند مقاومت ملت ایران شش قدرت امروز دنیا را ناچار کرد تا ادامه‌ی صنعت هسته‌ای در کشورمان را بپذیرند. http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

* آنچه من به ملّت ایران میخواهم عرض بکنم [این است] : جمهوری اسلامی به توفیق الهی و به حول و قوّه‌ی الهی، مقتدر و قوی است، روزبه‌روز هم قوی‌تر شده است. ده سال، دوازده سال است که شش دولت بزرگ جهانى -که از لحاظ ثروت اقتصادى و غیره، جزو کشورهاى مقتدر دنیا محسوب میشوند- اینها نشسته‌اند در مقابل ایران، با هدف اینکه ایران را از پیگیرى صنعت هسته‌اى خودش باز بدارند؛ این را صریحاً گفته‌اند. هدف واقعى آنها این است که پیچ‌ومهره‌هاى صنعت هسته‌اى بکلّى باز بشود؛ این را سالها پیش هم به مسئولین ما صریحاً بیان کردند، الان هم در همین آرزو هستند. ده سال، دوازده سال کشمکش با جمهورى اسلامى، نتیجه‌[اش] این شد که این شش قدرت، امروز ناچار شدند که گردش چند هزار سانتریفیوژ را در کشور تحمّل کنند؛ ناچار شدند ادامه‌ى این صنعت را در کشور تحمّل کنند؛ ناچار شدند ادامه‌ى تحقیقات و توسعه‌ى این صنعت را تحمّل کنند. تحقیق و توسعه‌ى صنعت هسته‌اى ادامه خواهد یافت؛ گردش صنعت هسته‌اى ادامه خواهد یافت؛ این چیزى است که آنها سالها تلاش کردند، [ولى] امروز روى کاغذ آوردند و امضا دارند میکنند که حرفى ندارند. این معنایش چیست جز اقتدار ملّت ایران؟ این بر اثر ایستادگى ملّت، مقاومت ملّت، و بر اثر شهامت و ابتکار دانشمندان عزیز ما است. رحمت خدا بر شهریارى‌ها و رضائىنژادها و احمدى روشن‌ها و علیمحمّدى‌ها؛ رحمت خدا بر شهداى هسته‌اى، رحمت خدا بر خانواده‌هاى اینها، رحمت خدا بر ملّتى که پاى حرف حقّ خود و احقاق حقّ خود مى‌ایستد.

خطبه‌های نماز عید فطر ۱۳۹۴/۰۴/۲۷

  • یاران دولت