ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها
افسران - پیشنهاد افسرانی برای سالروز گرامیداشت مقام پدر/ حتما بخوانید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پیشکش باد به یکرنگیت ای مردترین آخرین بیت در این دفتر باقی‌مانده
تا ابد مردترین باش و علمدار بمان با تو ام ای یل نام‌آور باقیمانده ************************** عرض سلام و خسته نباشید حضور همه دوستان و افسران بر حق ولایت مطلقه فقیه در عرصه جنگ نرم
در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(علیه السلام) و گرامیداشت مقام پدر پیشنهادی  برای دوستان داشتم که از این طریق بر آن شدم تا به دوستان منتقل کنم.
به صبح روشن فردا طلیعه از خون است  *****  به اهل خاک بگو جنس شیعه از خون است
مردان آسمانی ایران زمین همواره با مدال شهادت طلبی و ایثار در سراسر گیتی شناخته شده اند اما این شناخت جهانی بار مسئولیت یاد شهدا را از دوش ما بر نمیدارد و این مسئولیت مهم را از عهده ما ساقط نمی کند.
درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان با خون شهدای گرانقدر این سرزمین که به دست منحوسان عالم هستی بر زمین ریخته می شود، آبیاری می شود و اکنون انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان موجی از بیداری و استقامت و شهادت را طلایه داری می کند.
در آستانه روز پدر پیشنهاد می کنیم که همه دوستان و افسران جوان جنگ نرم با همتی بالا و خستگی ناپذیری بسیجی گونه، با انعکاس تصاویر پدران شهید و فرزندان شهدا آنها که پدر بودند و برای سرافرازی ایران اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت عصمت  و طهارت(علیهم السلام) جان شیرین در کف گرفتند و تقدیم این آستان نمودند و برای آنها که فرزندان شهدا هستند، در شبکه های اجتماعی (همراه با جملات و نوشتار مفهومی) تولید و بازنشر دهید.
انشاءالله شهدا شفیع روز محشرمان باشند
  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی