ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

پروژه نفوذ دشمن

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ

مهم: ادعای جدید و قابل تأمل کاخ سفید: حسن روحانی به نامه باراک اوباما پاسخ داده است!

بن رودز (معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید) ادعا کرد بعد از روی کار آمدن حسن روحانی در سال 92، اوباما به او نامه فرستاده و برای اولین بار اوباما پاسخی سازنده دریافت کرده است؛ نکته قابل توجه این که متن نامه درباره تمرکز بر مذاکرات هسته ای بوده است!

منتشرشده در سیاسی

برنامه ثریا با موضوع بررسی مدل های نفوذ آمریکا برای استحاله انقلاب اسلامی با حضور دکتر شهریار زرشناس، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و منتقد و پژوهشگر غرب و مدرنیته، پرده از نفوذ برنامه ریزی شده عناصر غرب در حوزه فرهنگ، اقتصاد و سیاست ایران پس از انقلاب اسلامی آن هم با کمک عوامل نفوذی در دولتهای مختلف پس از انقلاب برداشت. زرشناس در ثریا گفت: کار از روزنه های نفوذ گذشته است، امروز باید از اتوبان های نفوذ سخن گفت، اتوبانهایی که با کمک دستگاه های مختلف دولتی برای نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن ساخته و آماده شده است.

منتشرشده در صوت و فیلم

گزیده ای از برنامه ثریا با موضوع «امام خمینی؛ احیاگر نهضت عدالتخواهی(جنگ فقر و غنا)»/ با توجه به ایجاد فاصله‌ طبقاتی در جامعه و فاش شدن فیش های حقوقی برخی از مدیران، در این برنامه، نقش نفوذ جریان فکری، فرهنگی و اقتصادی نئولیبرال در رواج مصرف زدگی، رفاه طلبی و اشرافیت و فاصله‌های طبقاتی مورد بررسی قرار گرفت.

منتشرشده در صوت و فیلم

افراطی خواندن امام خمینی(ره)، از جانب مدعیانی صورت میگیرد که با ادعای عقلانیت و تدبیر، با مطرح کردن اصول امام و وصیت ها و جملات امام خمینی(ره) و بدون ذکر نام ایشان، گوینده این جملات را افراطی میخوانند و به بازگوکنندگان این جملات برچسب افراطی و افراطی گری میزنند! در این سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی با پرداختن به بحث خروج از خط امام، ضمن ضرورت بازخوانی وصیتنامه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، هدف استکبار را، جمع آوری افرادی ازگروه های مختلف به نام «عقلا» که از جمهوری اسلامی موجودی خنثی بسازد، عنوان نموده و تأکید می نماید: باید به مفاهیم نفوذ توجه کرد و اسناد موجود لانه جاسوسی را به شیوه علمی مطالعه کنیم.»

منتشرشده در صوت و فیلم

مقام معظم رهبری با اشاره به سخنان برخی مسئولان مبنی بر تعامل با همه‌ی دنیا: "باید با همه‌ی دنیا البته به‌جز آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشیم اما باید بدانیم که دنیا منحصرِ در غرب و اروپا نیست/ رفت و آمد با غربی‌ها تاکنون هیچ اثر مثبتی نداشته و باید در عمل مشخص شود وگرنه صرفاً تفاهم بر روی کاغذ فایده‌ای ندارد/ افرادی که به شورای نگهبان هجمه می‌کنند، ناخواسته از دشمن تبعیت میکنند/ شورای نگهبان اگر نتواند شرایط قانونی را در فردی احراز کند، نمی‌تواند وی را تأیید کند و این عمل به قانون است/ هرگونه تخریب شورای نگهبان، اقدامی غیراسلامی، غیرقانونی، غیرشرعی و غیرانقلابی است."

مقام معظم رهبری: "اهداف اصلی استکبار در راهبرد نفوذ عبارتست از:«تأثیرگذاری در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر»، «تغییر باورها» و «تغییر محاسبات و مواضع مسئولان»/ تنها راه بقا و پیشرفت نظام و انقلاب، اقتدار حقیقی و جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن است/اگر مسئولان و دستگاهها به وظایفشان عمل نکنند، حتی دولتهای ضعیف هم طلبکار ملت ایران میشوند/دوستان عزیز ما میگویند در مذاکرات هسته ای امتیاز گرفتیم و طرف مقابل صنعت هسته ای ایران را پذیرفت/این مسئله بعد از عینی شدن اقتدار ایران یعنی غنی سازی ۲۰درصد حاصل شد/در واقع این امتیاز را امریکا نداد بلکه ما در پرتو قدرت خود گرفتیم"

هدف روشنگری این است که جامعه را هوشیار کند و پرده از راز نفوذ و واسطه‌های آن بیندازد. وقتی در مقابل خط نفوذ، روشنگری محکم و مستدل صورت گیرد و آن خط شکسته ‌شود، نظام سلطه مجبور می‌شود از پشت پرده بیرون ‌بیاید؛ و این است راز صراحت و تأکید این روزهای رهبر معظم انقلاب بر تبیین اصول انقلاب و امام و جلوگیری از تحریف و تعرض به این اصول. و مگرنه اینکه نفوذ و برنامه‌ی دشمن برای تغییر سیرت جمهوری اسلامی از همین مسیر شیطانی می‌گذرد.

منتشرشده در نکته خوانی
پنج شنبه, 16 اردیبهشت 1395 ساعت 22:44

انقلاب اسلامی در مصاف نفوذ نئولیبرالیسم

انقلاب اسلامی در دل جهان به‌هم‌پیوسته‌ای رخ داد که ذیل غرب مدرن قرار داشت و غرب مدرن کاملاً بر آن مسلط بود. این جهان به‌قدری به‌هم‌پیوسته بود که هر گوشه‌ای از آن را که به هم می‌زدید، کل سیستم به هم می‌خورد. بنابراین کل سیستم در مقابل ما قرار داشت. انقلاب اسلامی در خود ایران هم در دل فرماسیون غرب‌زدگی شبه‌مدرن شکل گرفت. بنابراین انقلاب از لحظه‌ی اول، در هر دو مقیاس جهانی و داخلی، توسط یک جهان متخاصم احاطه شده بود. این جهان به‌درستی درک کرده بود که انقلاب قصد دارد همه‌ی امور را تغییر دهد.

منتشرشده در یادداشت و مقاله

امام خامنه ای - ۱۳۷۶/۶/۲۱: "ما به کسانی که اهل کار فرهنگی اند، دائم میگوییم، به بعضی تکرار میکنیم، به بعضی التماس میکنیم، بعضی را در این‌جا جمع میکنیم و به بعضی پیغام میدهیم که «آقا! کار فرهنگی بکنید.»؛ جواب کار فرهنگیِ باطل، کار فرهنگی حقّ است"دشمن میخواهد باورها را تغییر بدهد؛ باور به اسلام را، باور به کارآمدی نظام اسلامی را، باور به کارآمدی را، باور به امکان تداوم نظام اسلامی را. برخلاف بدیهیّات هم دشمن کار میکند و تبلیغات میکند؛ گاهی علیه یک چیز واضح هم اقدام میکنند و کأنّه با خدعه و با فریب و با چشم‌بندی میخواهند ثابت کنند. دشمن دارد روی باورهای جوانهای ما اثر میگذارد: «آقا چه فایده دارد، نمیشود، فایده‌ای ندارد». اینها آن میدانهایی است که جنگ روانی دشمن در این میدانها است"مقام معظم رهبری - ۱۳۹۵/۱/۱۱

منتشرشده در نکته خوانی
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اسفندماه اعضای مجلس خبرگان به ده راه نفوذ دشمن اشاره کردند و حدود دو هفته پیش بود که در حرم رضوی نیز از یکی از سیاست های آمریکا در چارچوب «پروژه نفوذ» پرده برداشتند. «در این مقطع زمانی، سیاست‌های آمریکا اقتضا می‌کند که یک تفکری تزریق بشود در میان ملّت ما... که وانمود کنند ملّت ایران بر سر یک دوراهی قرار دارد و چاره‌ای ندارد جز اینکه یکی از این دو راه را انتخاب کند. آن دوراهی عبارت است از اینکه یا باید با آمریکا کنار بیایند، یا باید به‌طور دائم فشارهای آمریکا و مشکلات ناشی از آن را تحمّل کنند... و کنار آمدن با او به‌معنای صرف‌نظر کردن از برخی از چیزهایی است که انسان بر آنها پای می‌فشرد.»
منتشرشده در نکته خوانی
صفحه1 از11
  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی