ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

پاسخ استاد حسن عباسی به سوال درباره نسبت انتقاد با اعتماد زدایی از دولت

استاد حسن عباسی در انتهای همایش (ایران 1414 در جهان 2035) که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد به چند پرسش دانشجویان پاسخ داد. در بخشی از این سوالات آمده است:

- نظر شما درحالی که همین مسئولین فعلی در سال 82 فعالیت های هسته ای را به حالت تعلیق درآوردند و جز 2 سال عقب ماندگی کشور هیچ سود دیگری نداشت،چرا از این تجربه درس نمیگیرند؟! - بنظر شما چرا فکت شیت را منتشر نمیکنند؟ - با توجه به فرمایشات جنابعالی درباره فاصله نتایج مذاکرات اخیر از اهداف و آرمانهای نظام،  حمایت امام خامنه ای از مذاکرات چطور با این موضوع قابل جمع است؟ - رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی و همزبانی نامیده اند که این همزبانی با نقد سازنده همراه است نه نقد تخریبی؛ شما در 25فروردین سخنرانی کاملا تخریبی و بدون سند معتبر علیه دولت انجام میدهید. اگر سند شما که دلیل بر زیرپا گذاشتن سفارش رهبری شد، روزنامه اسرائیلی است، که وای بر تنهایی علی!! شما اگر ادعای ولایت مداری دارید چرا درحالی که رهبری میفرماید به هیئت مذاکره کننده اعتماد دارد شما در دانشگاه امیرکبیر میگوئید چطور به مذاکراه کنندگان میشود اعتماد کرد! - آیا دولت تاکنون نسبت به خبری که روزنامه اسرائیلی منتشر کرده بود و شما در دانشگاه امیرکبیر مطرح کردید موضع گیری اتخاذ کرده اند یا خیر؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی