ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها
روحانی همچنین گفت: درس اباعبدالله‌الحسین [علیه السلام] به ما درس برادری، وحدت، گذشت و قبول توبه از یکدیگر بوده است.

سخنان رئیس جمهور از آنجا قابل تامل است که شیوه ی بیان و لحن ایشان به صورتی بود که به شنونده اینطور القا می شود که گویی گناهکاران توبه کرده اند ولی همچنان بخشیده نشده اند!!!

درموضوع توبه حر و بخشش ابا عبدالله نکته مشخص و روشن این است که ابتدا حر از کرده خود پشیمان شد و با سر فرود آوردن در برابر امام حسین علیه السلام و ابراز ندامت و پشیمانی تقاضای عفو و بخشش نمود و در پی جبران گناه خود برآمد و امام حسین نیز طلب بخشش او را کریمانه پذیرفت. حضرت حربن ریاحی ضمن بازگشت و ابراز ندامت و پشیمانی و طلب عفو و بخشش و توبه واقعی برای جبران گناه و خطای خود، جان خود را در راه حفاظت از حریم ولایت فدا کرد و به دفاع از ولایت قیام کرد و شهید شد.

واضح ترین مصداقی که برای صحبت های روحانی میتوان تصور کرد ماجران فتنه 88 و گناهکاران این آشوب و خیانت و فتنه بزرگ است که البته بارها از طرف مسئولان نظام اسلامی اعلام شده که راه برای توبه و بازگشت مسببان آن از جمله سران فتنه همچنان باز است اما برای بازگشت باید ابراز پشیمانی و توبه کرده و با دشمنان خائنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام اسلامی مرزبندی مشخصی اعلام کنند و درصدد جبران خسارت های وارد شده به حیثیت و آبروی نظام و مردم باشند.

اما همچنان با لجبازی و پافشاری بر مسیر گناه و سراسر خائنانه و خطای خود از توبه کردن خودداری کرده اند.

حال چگونه است که رئیس جمهور بارها از ضرورت دوری از اختلاف و لزوم وحدت سخن میگویند اما از لزوم توبه و بازگشت فتنه گران و تلاش برای جبران گناهان بزرگشان سخنی به میان نمی آورند یا حداقل با اهمیت خیلی کمتری به آن اشاره میکنند؟!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی