ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها
افسران -  زشتکلام: مواضع داعش در قبال شیعیان مانند موضع ما در قبال اسرائیل است!/ ژن ایرانیان مشکل دارد!
مُهمل‌بافی‌های آقای همه چیزدان در دانشگاه گلستان؛ صادق زیباکلام در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه گلستان در اظهاراتی متناقض، اقدامات وحشیانه داعش را مانند موضع ما در قبال رژیم غاصب صهیونیستی خواند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای دانشجو؛ صادق زیباکلام، شب گذشته در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجوبان دانشگاه گلستان حضور یافت و ضمن پاسخگویی به سؤالات دانشجویان مختلف،‌به تبیین مواضع خود پرداخت. وی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره‌ی داعش گفت: ما به بهانه داعش می‌خواهیم وارد خاک عراق شویم؛ در حالی که اقدام داعش علیه شیعیان همان موضعی است که ما در قبال اسرائیل داریم! این اظهار نظر در حالی صورت گرفت بسیاری از اهل سنت هم داعش را گروهکی تکفیری می‌دانند.

صادق زیباکلام در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برجام به نفع ما است یا خیر، تصریح کرد: قسمت‌هایی از برجام به نفع ما نیست؛ اما اگر کسی بخواهد به این بندهای از دست داده شده، اشاره کند و بگوید "ظریف خیانت کرده"، منصف نیست.
وی در پاسخ به پرسش دانشجوی دیگری مبنی بر اینکه آمریکا خودش دشمنی خود را با ما آشکار می‌کند اما شما منکر آن می‌شوید، در اظهاراتی متناقض بیان داشت: برخی در آمریکا به کمتر از محو جمهوری اسلامی رضایت نمی‌دهند، گروه دیگری هم می‌گویند باید سعی کنیم با ادامه تحریم‌ها توان ایران را محدود کنیم تا ضعیف شود و گروهی هم البته هستند که دشمنی آن‌ها با ما خیلی خاص نیست!
صادق زیباکلام در پاسخ به دانشجویی که گفت اکنون که برجام تصویب شده باید با تندروها چه برخوردی کنیم، گفت: پسرم ما اگر به فکر برخورد باشیم که با دیگران فرقی نداریم، ما باید بنشینیم قانون اقدام کند،آن‌ها باید آزاد باشند و حرفشان را بزنند.

در ادامه قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان پشت تریبون رفت و گفت: ما برای غنی سازی انقلاب نکردیم؛ بلکه ما برای استقلال انقلاب کردیم؛ چرا باید آمریکایی‌ها درباره حقوق صلح آمیز ما تصمیم بگیرند، تا دیروز می گفتند بمب، امروز می‌گویند غنی سازی، آیا به نظر شما فردا چیز دیگری نخواهند گفت؟
وی افزود: آیا باید تمام مشکلات اقتصادی خود را به بیرون از این مرز و بوم ربط دهیم و کلید حل مشکلاتمان را آمریکا بدانیم؟ اول می‌گفتید تحریم‌ها موجب نابسامانی اقتصادی شده؛ اما حالا که کارتان را کردید و خرتان از پل گذشته می‌گویید اقتصادمان از ریشه مشکل دارد و فاسد است! چه تضمینی دارد فردا بهانه‌های جدید دیگری نیاورید؟
سجاد فرهمند پارسا تصریح کرد: اگر اقتصاد ما کثیف است، بگردید عامل آن را پیدا کنید؛ همانی که در زندان هم سکه و ارز مبادله می‌کند و یا ببینید بابک زنجانی در دامان چه کسی بزرگ شده است؟
این فعال دانشجوی در ادامه با انتقاد از نگاه سیاسی زیباکلام به موضوعات معیشتی و اقتصادی مردم، افزود: امثال ایشان فقط یک راه بلدند و آن هم نگاه به آن سوی آب‌ها است.
وی متذکر شد: آقای زیباکلام شما که ادعای علم و منطق می‌کنید چرا منطقی و مستدل بحث نمی‌کنید چرا حاضر نیستید مناظره دانشجویی کنید چرا پاسخ هر سوالی را که نمی‌دانید آن را به تندروها حواله می‌کنید؟ با احتساب به این موارد آقای زیباکلام، این شما هستید که  رادیکال هستید.
زیباکلام در پاسخ به این بیانات، ضمن متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به فساد و مقایسه آن با کشورهای اروپایی، افزود: من نمی‌دانم ژن ما مشکل دارد یا آب و خاک ما.
  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی