ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

دومینوی اعتراضات مردمی به روند مذاکرات

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ

هفته‌ی پرشور اعتراضات مردمی به روند فعلی مذاکرات و توافق هسته ای

www.1-20.ir- گروه های مختلف مردمی در شهرهای مختلف کشور در هفته منتهی به ۱۴ خرداد (۷ الی ۱۳ خرداد)، اجتماعات مردمی پرشوری را برای اعتراض به روند فعلی مذاکرات هسته ای و توافق بی نفع و پرضرر و ذلت بار تدارک دیده اند. برخی از این اجتماعات که تا کنون بنر تبلیغاتی آنها برای ما ارسال شده است، در ادامه آمده اند.

گفتنی است به جز برنامه های زیر، خبر برگزاری برنامه های اعتراضی مردمی دیگری نیز در شهرهای تهران، اصفهان، قم، شاهرود، فسا، گرگان، و… به سایت یک بیست اعلام گردیده است.

ETERAZ-TAVAFOGH

با مشخص شدن بیش از پیش برخی مفاد توافقات هسته‌ای، امروز نگرانی‌های دلسوزان کشور در زمینه‌ی اجرای راهبرد «توافق به هر قیمتی» افزایش یافته است. حقیقتاً سؤال اینجاست که وقتی قرار نیست هیچ‌کدام از تحریم‌های اصلی کشور برداشته شود، و در عین حال از صنعت هسته‌ای کشور باید به کلی چشم‌پوشی کنیم و حتی توان دفاعی خود را در معرض جاسوسی، و دانشمندان خود را در معرض بازجویی قرار دهیم، چرا باید به چنین مسیری ادامه بدهیم؟ با معلوم شدن سرانجام این بیراهه، چرا باید به چشم‌پوشی گسترده از شرافت کشور و منافع ملت راضی شویم؟ چرا باید اجرای مو به موی خواسته‌های آمریکایی‌ها را بپذیریم؟ و چرا باید مذاکرات را زیر شبح تهدید و توهین و تحقیر و تحمیل ادامه دهیم؟

پس از مدت‌ها روشنگری مستدل منتقدان درباره وضعیت مذاکرات هسته‌ای (که متأسفانه با بی‌اعتنایی مطلق تیم مذاکره‌کننده و حتی فحاشی و پرخاش‌گری آنان مواجه شد) و اعلام هشدارهای مکرر نسبت به پذیرش توافقاتی یک‌جانبه و خطرناک، امروز شاهد این هستیم که پذیرفتن آن موارد فاجعه‌بار، یک به یک از طرف تیم مذاکره‌کننده اعلام می‌گردد. هفته‌ی گذشته نیز مسئله‌ی بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ای -به عنوان تنها یکی از امتیازات واگذار شده- در صدر اخبار قرار گرفت و تا حدی برای عموم مردم روشن گردید که چه موارد مهمی در معرض حاتم‌بخشی تیم مذاکره‌کننده است.

ملت ایران مانند رهبر خود معتقد است: «توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، بهتر است. توافق نکردن شرف دارد بر یک چنین توافق کردنی».

در این راستا، کمیته صیانت از منافع ایران از عموم مردم دغدغه‌مند دعوت می‌کند تا در روز جمعه ۸ خرداد، و در آستانه‌ی اجتماع عظیم مردمی سالگرد ارتحال امام (رضوان الله علیه)، با برگزاری راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» پس از نمازهای جمعه‌ی شهرهای مختلف کشور، پیام عزت و قدرت ملت ایران و اعتراض خود به سیاست «توافق به هر قیمت» را بار دیگر به مسئولین کشور و نیز به دشمنان خارجی مخابره کرده و اعلام نمایند که زیر بار هر توافقی نمی‌روند، و اجازه‌ی انعقاد توافقی بی‌فایده و ذلت‌بار را نخواهند داد.

.

.

Jomeh_Har_Gheymati (1)

.


اجتماع بزرگ “اجازه نمی‌دهیم” در مشهدمقدس برگزار می‌شود

در ادامه روند مذاکرات هسته‌ای و با مطرح شدن خواسته‌های زورگویانه جدید توسط کشورهای غربی، اجتماع بزرگ مردمی ” اجازه نمی‌دهیم” در لبیک به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، در مشهد برگزار می شود.

بنابر این گزارش، این تجمع قرار است با هدف اعتراض به زیاده خواهی ها و تحقیر ملت ایران توسط گروه ۱+۵،  روز پنجشنبه ۷خرداد ساعت ۱۷ در محل عرصه میدان شهدا برگزار شود.

قرار است در اجتماع بزرگ “اجازه نمی دهیم”، حاج سعید قاسمی،حاج احمد واعظی، حاج رحیم احمدی روشن(پدر شهید احمدی روشن)، آرمیتا رضایی نژاد و دیگر میهمانی حاضر شوند.

اجازه نمی‌دهیم، تجمع مردم مشهد


کاروان روایت مقاومت؛ محور فردو

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با همکاری موسسات فرهنگی و تشکل های دانشجویی کاروان روایت مقاومت با محوریت فردو و ارتفاعات این منطقه را برگزار می نماید .

اولین کاروان کویرنوردی و کوه پیمایی روایت مقاومت، محور فردو، با هدف حمایت از خطوط قرمز امام خامنه‌ای در مذاکرات هسته‌ای و با حضور فعالین فرهنگی و تمامی دغدغه مندان به روند نگران کننده و تحقیرآمیز مذاکرات هسته ای و با شعار “اجازه نمی‌دهیم” در پایان این هفته برگزار می‌شود.

زیارت حرم کریمه‌ی اهل بیت علیهم السلام، حضور در مسجد مقدس جمکران، صعود به ارتفاعات یوسف و قرائت دعای عهد ، توجیه ارتفاعات فردو، روایت‌ هسته‌ای بر ارتفاع فدات، و دیدار با علماء از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان است.

اولین کاروان کویرنوردی و کوه پیمایی روایت مقاومت، محور فردو، محصول طراحی مفهومی حلقه‌ی پویه‌ی مدرسه‌ی شیعی وتر و اجرای میدانی باشگاه مخاطبان مؤسسه‌ی فرهنگی طلوع حق است که ذیل برنامه‌ی یادمان مقاومت هسته‌یی در ارتفاعات فردو انجام می‌شود.

شروع حرکت پنج شنبه ساعت ۱۷ از تهران (چهارراه ولیعصر) و بازگشت ظهر جمعه از قم خواهد بود. هماهنگی های لازم جهت ایاب و ذهاب، غذا و اسکان شب انجام شده و جزئیات برنامه به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.

محل اسکان شب حوالی مسجد جمکران بوده و حاج حسین یکتا، آقا مرتضی آقاتهرانی، سعید قاسمی و تنی چند از شخصیت های انقلابی در جمع کوه پیمایان و مدافعین دستاوردهای هسته ای و معترضین به روند مذاکرات صحبت خواهند کرد .

119-ford


photo_2015-05-27_16-16-03


Baner

نشریه ی مردمی، اصفهان برای تجمع روز جمعه

Image (7)

Image (6)

گ..گگ


photo_2015-05-27_16-06-20


photo_2015-05-29_18-51-56


تجمع عظیم مردم قم در فیضیه

photo_2015-05-29_18-52-04

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی