ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها
به گزارش گروه اجتماعی"ره به ری" : اولین اشارات جدی دولت به آغاز گرانی ها را می توان در سخنان هفته گذشته نوبخت در شبکه 2 صدا و سیما دریافت ، همان جا که در پاسخ به مجری با ناراحتی گفت : نگویید ، گرانی ها ، بگویید قیمت های جدید؟؟!!حالا من قصد نقد صحبت های نوبخت را ندارم ، که چرا همه به گرانی 75 درصدی بنزین ، گرانی گفته  و شما به آن گرانی که نه ! بلکه "قیمت جدید" می گویید!!موضوع مورد بحث ما اینجاست که این گرانی ها چگونه و با کدام برنامه صورت می گیرد ؟ شیب گرانی قرار است ملایم باشد و  یا ؟؟!!اگر قرار بر این است که ملت صبح از خواب بیدار شوند و ببینند قیمت بنزین 400 تومانی به 700 تومان یعنی چیزی در حدود 75 درصد افزایش قیمت پیداکرده !! راهی جز این دارم که بگوییم: این گرانی دقیقا ما را به یاد گرانی های پایان دوران سازندگی می اندازد ، گرانی هایی که برای پابرهنگان سنگین تمام شد...آقایان به ما هم بگویند ، کجای این شیب ملایم است؟ در کجای دنیا به گرانی ناگهای بنزین از 400 به 700 و از 700 به 1000 تومان گرانی با شیبی ملایم می گویند؟البته از انجا که ما فرض را بر آن گذاشته ایم که این دولت ! دولت "تدبیر و امید" است ، یقین داریم واژه "شیب ملایم" تدبیریست از سوی دولت ، برای امید دادن به ملت(تدبیر و امید است و دیگر...)جالب آنجاست که به قول یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس ، در همین گرانی بنزین هم جانب اعتدال رعایت نشده است.بله ، کوچک زاده درست می گوید ، دولت در این گرانی خواسته یا ناخواسته ، بیشتر به نفع پر مصرف ها کار کرده است.خوب ، وقتی شما بنزین آزاد را فقط 45 درصد گران کرده و به قیمت 1000 تومان ارتقا می دهید ! اما بنزین 400 تومانی را که قشر کم مصرف جامعه به آن امید بسته اند 75 درصد گران کرده ای !!این خود هم تبلیغی برای مصرف گرایی است و هم کمکی به آنها که تب مصرف دارند ...حالا من دیگر بحثی در این مورد ندارم که گرانی 75 درصدی بنزین سهمیه ای و  45 درصدی بنزین آزاد به نفع پابرهنگان است یا مرفهین بی درد؟!

امیدواریم این شیب ملایم ، به داستان سبد کالا و ثبت نام یارانه منجر نشود که البته از همین الان بوی این هم ، همانند آن به مشام می رسد.

ما البته ،  به کوری چشم ، جبهه استکبار و در صدر انها "کدخدا" ، از خداوند متعال برای دولت "تدبیر و امید " آرزوی عاقبت به خیری داریم و امیدواریم دولت مبتنی بر تدبیر سخن بگوید و در شیپور امید بدمد.

دولت باید درک کند که وقتی می گویید: شیب گرانی ملایم خواهد بود ! ملت به این حرف امید می بندند و انتظار ندارند شب را به صبح برسانند در حالی که قرار است ، فردا خبر از گرانی 75 درصدی و 45 درصدی بشنوند.

خواهش ما از دولت این است : اگر قرار بر این است که این گرانی ها ادامه پیدا کند ، هواسمان را جمع کنیم.

بالاغیرتاً چند روزی  فیسبوک بازی را تعطیل کرده و برای ملایم شدن شیب گرانی ، ببخشید منظورم این است ، برای ملایم ماندن شیب گرانی تدبیری بیندیشیم ، باشد که تدبیر دولت ، امیدی باشد بر دل ملت.


*************
 

اخبار مرتبط:
بی شرح ترین تصویر سال 93
عملیات روانی سنگین دولت علیه یارانه بگیران / کاری کردند که مردم شرمشان بیاید بگویند ثبت نام کردیم
برای ثبت نام یارانه اینجا کلیک کنید

پیامک های طنز یارانه ای / یارانه شما قطع خواهد شد ، شما مشغول خوردن کباب دیده شده اید
اندر حکایت تدبیر آقایان اعتدال گرا/ملت ایران باز هم مورد تمسخر غرب قرار میگیرد+تصاویر
اگر شما هم در ورود به سایت رفاهی با مشکل مواجه شده اید،از لینک زیر به آسانی وارد مراحل ثبت نام شوید
تصاویر ثبت نام مردم برای دریافت یارانه
تا لحظه ای که بر" نیازمند بودن" خود اقرار نکنید سایت "رفاهی" شما را ثبت نام نخواهد کرد+تصاویر
ضدانقلاب در حلقه مشاورین دولت؟/سبدکالا در روز اول دهه فجر،ثبت نام یارانه در روز انرژی هسته ای؟
واکنش کاربران شبکات اجتماعی به انصراف از یارانه /"کرم انصراف با عصاره الانتویین"به بازار آمد+تصاویر

اگر به گفته وزیر،دولت می داند که ده میلیون ثروتمند داریم،ثبت نام مرحله دوم با کدام هدف اجر شد؟

پیر ترین عضو کابینه برای درمان یک ماه به آلمان رفت / پیرمرد همسایه ما برای درمان "آئورت" کجا برود؟
 

  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی