ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافر بری ایران

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ب.ظ

متن زیر را که توسط آقای #حسن_شمشادی منتشرشده است را بخوانید ... برای درک عمق فاجعه ***اجساد اکثـرا به دلیـل مانـدن در آب،بـاد کرده بودنـد. شلیک موشـک دوم هم باعث شده بـود تا پـوست سـر و بـدن آنها کنـده شـود و مسافـران از داخل هواپیـما به بیـرون پرتـاب شـده و در هوا متـلاشی و به کف دریـا ریختـه شونـد.


دل و روده‌ ایـن اجسـاد بـر روی آب شنـاور بـود و ما مجبـور بودیـم گاهی ۴۰-۵۰ متـر این بقایـا را جمع‌ کنیـم. نهایتا توانستیم جسـد ۱۷۸ نفر از۲۹۰ مسافـر را جمع‌آوری کنیـم.
حین عملیـات ، برای غواصـان مسابقـه شنـا می‌گذاشتـم و می‌گفتم که ۱۰ نفـر اولی که بتواننـد مسافـت ۵ کیلومتـری را شنـا کننـد، تقدیـر می‌شونـد.
البتـه از ایـن موضـوع، هدف دیـگری را دنبـال می‌کردیـم. می‌خواستـم به وسیـله شنـا کـردن، بقایـای اجسـادی که
روی دسـت و بـدن آنها چسبیـده بـود،در آب شـور دریـا پـاک شود!
بعدها شنیـدم پیش‌نماز اهالی روستـا، ماهی‌گیـری در ایـن منطقـه را برای ۲ ماه ممنـوع کـرده است. می‌گفت ماهـی‌های ایـن منطقه گوشت انسـان خوردنـد و باید مدتی بگـذرد تا پاک شونـد. جمع‌آوری اجسـاد، صحنـه‌های تکان‌دهنـده زیادی داشت طوری که وقتی تصویـربـردار صدا‌و‌سیـما از صحنه فیلمبـرداری می‌کرد، دچـار مشکل شـد و نتوانست وضعیـت را تحمل کنـد،دوربیـن را گذاشـت و رفت.
پی نوشت :
یک : راوی این مطلب دریادار سرنوشت، فرمانده عملیات جمع‌آوری اجساد قربانیان موشک امریکایی است . .
د‌و :١٢ تیر، سالروز حمله وحشیانه امریکا، به هواپیمای مسافربری ایران ‌است . ‌
سه : امریکایی ها هیچگاه بابت این جنایت از ملت ایران عذرخواهی نکردند و این فاجعه را خطا در تشخیص هواپیمای مسافربری با جنگی ! اعلام کردند، خطایی که باعث شد به فرمانده این ناو، مدال افتخار بدهند . .
چهار : این هم نمونه ای دیگر از حقوق بشر امریکایی است

  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی