ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

کلیپ تصویری

اظهارات حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی درباره همصدا شدن دلواپسان با نتانیاهو

پاسخ قاطع رسایی در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی

انتشار صوت به اصطلاح محرمانه توسط سایت ضد انقلاب سحام نیوز !

فایل صوتی که پیش تر توسط مبارزکلیپ منتشر شده بود +

سحام نیوز : همصدایی نبویان با نتانیاهو

سایت ضد انقلاب سحام نیوز از سایت های منتسب به یکی از سران فتنه، اخیرا خبری در خروجی قرار داده و مدعی شده فایل صوتی محرمانه ای را در اختیار گرفته که در آن یکی از نمایندگان مجلس با حمله به تیم مذاکره کننده هسته ای، با نتانیاهو هم صدا شده است. این سایت ضد انقلاب تلاش کرد تا با انتشار این فایل صوتی به اصطلاح محرمانه با فضاسازی رسانه ای، مواضع جبهه پایداری را همگام و همصدا با مواضع لابی صهیونیستی بداند. این فایل صوتی که سایت ضدانقلاب سحام نیوز با ذوق زدگی منتشر کرده است،اولین بار، چندی پیش، توسط مبارزکلیپ + منتشر شده بود و در معرض عموم قرار گرفته بود.

سایت بهار نیوز  که مدتی قبل به خاطر انتشار اخبار مربوط به یکی از سران فتنه، فیلتر شده بود، در اقدامی تامل برانگیز، با انتخاب عنوان «افشای نوار سخنان یک دلواپس علیه مذاکرات» ضمن ویرایش و تغییر جزئی خبر منتشر شده در سایت ضد انقلاب سحام نیوز،  نبویان و جبهه پایداری را همصدا با نتانیاهو دانست ولی از انتشار فایل صوتی خوددداری کرد.

حامد حاجی حیدری در جدیدترین مقاله خود در واکنش به همصدا شدن با نتانیاهو نوشته است :

«در حالی که لحن دلواپسان، منطقی، آرام، متین و پرسشگر است، و همه این خصال در انتخاب عنوان ملیح و معتدل «دلواپس» به جای «مخالف» و «مبارز» و «منتقد» و «به جهنم»، و …، نمود یافته است، آقای اکبر هاشمی بهرمانی رفسنجانی، در سخنانی تند، دلواپسان را هم‌نوا با بنیامین نتانیاهو تلقی فرمودند..

مرد انقلابی دیروز، که به خفقان حکومت ستم‌شاهی پیشین، سخت می تاخت، به جوانان امروز حق نمی‌دهد تا در مورد مهم‌ترین مذاکرات صد سال اخیر که از قضا، به قرینه سخنان وزیر محترم خارجه در شورای روابط خارجی آمریکا، بوی امتیازات قجری هم می‌دهد، پرسش کنند. … فقط پرسش کنند … فقط پرسش کنند … فقط پرسش کنند..

مرد انقلابی دیروز، در مقابل شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران»، ابداً نگران همصدایی با نتانیاهو نبود، و اکنون، نگران است..؛نگران دلواپس‌هایی که آن زمان پشت انقلاب را در مقابل آتشفشان خالی نکردند و پای انقلاب ایستادند؛ درست وقتی که امثال او، پشت انقلاب را در مقابل شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران»، خالی کردند؛ و حتی از فعل فرزندی دفاع کردند که برای خوردن ساندویچ به خیابان پهلوی (خیابان ولی عصر (عج) فعلی) رفته بود تا در گرما گرم گاز زدن ساندویچ، با دهان پر، برای سبزپوشان هم سخنرانی کند و آنها را علیه نظام تشویق و تحریض‌ نماید..»

احمد جعفری، فرزند شهید جعفری در بخشی از نامه خود خطاب به حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی نوشت :

«آیا به خاطر دارید که منافقین.ضدانقلاب.سلطنت طلبان واسراییل از اغتشاشات۸۸ و بانیان آنان حمایت کرده وتبریک گفتند.جناب آقای هاشمی در فتنه۸۸کدام خانم محترمی به میان اغتشاش گران خیابان ولیعصر آمده و آنان را تحریک کرده که مورد تشویق دشمنان قسم خورده انقلاب قرارگرفت..جناب آقای هاشمی کسانی با نتانیاهو همصدا شدند که کشور عزیزمان را درسال۸۸ تا لبه پرتگاه برده که با درایت و تیزبینی ولی امر مسلمین که سکان کشتی انقلاب توسط سکانداراصلی اش به مسیر اصلی اش برگشت که نمی توان لطف امام زمان را در این امر نادیده گرفت.. جناب آقای هاشمی آنان که دلواپس نامیده میشوند جز دلسوزی برای انقلاب نیتی دیگرندارند و دوسندارندکه خدای ناکرده در پرونده هسته ای و غیره ذره ای از خون پدرم و پدران و جوانانیکه خونشان در شلمچه.هویزه.جزیره مجنون. و . . ریخته شد پایمال شود که این برای ما یادگاران شهدا قابل حضم نخواهد بود..»

  • یاران دولت

هاشمی رفسنجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی