ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

امام جمعه مشهد گفت: رئیس‌ جمهور آمریکا در سالگرد تصویب برجام سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور ایران تصویب کرد و ایران را از معاملات دلار حذف کرد. دنبال دشمنان خدا رفتن عاقبتش این است؛ حالا شما می‌خواهید یک مشت اقلیت لاییک بی‌دین را راضی و قاطبه علما، بزرگان و متدینین را ناراضی کنید؟ آقایان! این دولت تدبیر و امید است اما امید چه کسانی؟ امید بی‌دین‌ها؟

به گزارش فتن، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد با اشاره به سالگرد جانگداز قیام گوهرشاد با قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی عفاف و حجاب، گفت: لبه تیز تیغ دشمن بر پیکره دین و اسلام از نقطه عفاف و حجاب آغاز شد؛ مجموعه تهاجم به ارزش‌های دینی نیز در گذشته از همین طریق صورت می‌گرفته است و امروز نیز صف مقدم تهاجم دشمن، مسئله حجاب و عفاف است.

وی ادامه داد: بی‌حجابی یک منکر شرعی و یک ناهنجاری است که باید از همه ظرفیت‌های نظام و ایمان و عقیده مردم در مقابله با آن استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جریان فساد فرهنگی و اخلاقی در این نظام و جامعه انقلابی ما آنقدر تأسف‌بار است که مقام معظم رهبری فرمودند یک ولنگاری فرهنگی همه ابعاد جامعه را فراگرفته است، این یعنی اینکه حوزه نخبگان، عرصه مدیریت‌ها، مسئولیت‌ها و متولیان فرهنگی دچار ولنگاری هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: در عرصه فرهیختگان و نخبگان اگر ولنگاری فرهنگی باشد و نخبگان در مقابلش حساس نشوند، فساد همه چیز را از بین می‌برد.

امام‌ جمعه مشهد اضافه کرد: مسئولان فرهنگی ما متأسفانه وحشتی از بازخواست الهی ندارند و اجازه می‌دهند در حوزه مسئولیت آن‌ها این‌قدر لاابالی‌گری صورت بگیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: من آدم دولت‌ستیزی نیستم، وزرای دولت از کسانی تشکیل شدند که ولایت را قبول دارند و اکثرشان مقلد رهبر معظم انقلاب و متدین هستند، اما این دولت باید در هیئت دولت طرحی را تصویب کند و بگوید نیروی انتظامی دیگر حق ندارد در منع کنسرت‌ها دخالت کند؟


نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی تشریح کرد: اگر در حاشیه یک برنامه فساد، فحشا، فسق و فجور به وجود می‌آید چرا نیروی انتظامی نباید دخالت کند؟

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به وزیر ارشاد گفت: آقای وزیر، شما که وزیر شدید، با یک خودکار 10 تومانی وزیر نشدید؛ وزارت شما نتیجه خون هزاران شهید است. حالا باید چنین قانونی را تصویب کنید؟

وی افزود: بر فرض هم اگر دولت می‌خواهد جلوی نیروی انتظامی را بگیرد، اما خوشبختانه ما از یک قوه قضائیه قاطعی برخوردار هستیم و دادستان‌های جوان و غیرتمند ما اجازه نمی‌دهند سرزمین شهدا کانون توسعه فساد و فحشا شود.

امام‌ جمعه مشهد توضیح داد: برخی‌ها انگار می‌خواهند فقط دل یک اقلیت بی‌دین را در کشور به دست بیاورند، اما همان برجام که برای راضی کردن دشمنان خدا بود، برای ما بس است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: رئیس‌ جمهور آمریکا در سالگرد تصویب برجام سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور ایران تصویب کرد و ایران را از معاملات دلار حذف کرد. دنبال دشمنان خدا رفتن عاقبتش این است؛ حالا شما می‌خواهید یک مشت اقلیت لاییک بی‌دین را راضی و قاطبه علما، بزرگان و متدینین را ناراضی کنید؟ آقایان! این دولت تدبیر و امید است اما امید چه کسانی؟ امید بی‌دین‌ها؟

.

.

.

تشیع انگلیسی - کلیک کنید!
  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی