ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

دادگاه حقوق بشر | جنایت در غزه

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:
امروز آمریکا و غرب در قضیه‌ی فلسطین و در بسیاری از قضایای دیگر صریحاً دارند دروغ میگویند؛ صریحاً دروغ میگویند. فاجعه‌ی عظیمی مثل فاجعه‌ی غزه را در جنگ ۲۲ روزه وارونه وانمود میکنند. باید به این توجه کنیم. این را میخواهم یادآوری کنم. امروز غزه و فلسطین عرصه‌ی رسوائی غرب است. غرب با ادعای حقوق بشر بزرگ‌ترین و فجیع‌ترین نقض حقوق بشر را در غزه ندیده گرفته. تا روزهای متمادی غربی‌ها در سال گذشته یک کلمه حرف به نفع مردم غزه و در دفاع از آنها نزدند. روزهای متمادی پشت سر هم میگذشت، ما هی گوشمان بود ببینیم آیا از اروپا - از آمریکا که هیچ - از سازمانهای حقوق بشر، از سازمانهای به اصطلاح مدافع آزادی، یک کلمه حرف به نفع مردم غزه صادر میشود؟ نمیشد. بعد از آنی که سر و صدای مردم بلند شد، مردم در کشورهای مختلف سر و صدا کردند، راهپیمائی کردند، تظاهرات کردند، حرف زدند، رسوائی بالا گرفت، شروع کردند به حرف زدن؛ فقط حرف! غرب هیچ گونه حمایتی از مردم غزه نکرد؛ در مقابل یک چنین فاجعه‌ی عظیمی که جلوی چشم همه داشت اتفاق می‌افتاد. تا امروز هم باز غرب در همان مواضع است. سازمان ملل خودش را رسوا کرد. آمریکا رسوا بود و رسواتر شد. با اینکه این گزارش گلدستون در آمده است و همه از او مطلع شدند. امروز بایستی سران جانی و مجرم رژیم صهیونیستی بیایند پای محاکمه و باید مجازات بشوند؛ ولی هیچ خبری نیست، هیچ اقدامی انجام نمیگیرد؛ بلکه حمایتها از دولت غاصب و دولت جعلی صهیونیستی باز هم بیشتر میشود! اینها غرب را رسوا کرد.
دیدار شرکت‌کنندگان در افتتاحیه همایش غزه ۱۳۸۸/۰۸/۱۳

یکی هم محاصره‌‌ی ظالمانه‌‌ی غزه است که این محاصره سه سال شد؛ یک حرکت بسیار سبعانه، قساوت‌‌آمیز، وحشیانه، و با شگفتی فراوان مورد تأیید و تصدیق و حمایت آمریکا و انگلیس و قدرتهای غربی که داعیه‌‌ی دفاع از حقوق بشر را هم دائم تکرار می‌کنند. سه سال است که یک و نیم میلیون جمعیت را محاصره کرده‌‌اند؛ نه می‌گذارند دارو برود، نه می‌گذارند غذا برود، در آب آشامیدنی‌‌شان اخلال می‌کنند، در نیروی برقشان اخلال می‌کنند، در رسیدن سیمان و مصالح ساختمانی برای اینکه ویرانی‌های جنگ را از بین ببرند، اخلال می‌کنند- این کاروانی که می‌رفت، بخش عمده‌ای از محموله‌‌ی آن سیمان بود، برای اینکه مردم بتوانند خانه‌‌های خراب خودشان را تعمیر کنند- علاوه‌‌ی بر این‌ها به طور متناوب گلوله‌‌باران هم می‌کنند، آدم‌کشی هم می‌کنند، کودکان مظلوم و زن و مرد را به قتل هم می‌رسانند. این، حرکت رژیم صهیونیستی است.

سازمانهای مدعی حقوق بشر ایستاده‌اند تماشا می‌کنند. قدرتهای غربی نه فقط تماشا، بلکه حمایت می‌کنند. متأسفانه بسیاری از کشورهائی که باید دفاع کنند- یعنی برخی کشورهای عربی، برخی کشورهای اسلامی- سکوت محض کرده‌اند؛ اگر نگوئیم حتّی رفتارهای خائنانه در پشت سر. خیلی وضع عجیبی است.
نماز جمعه تهران در حرم امام خمینی(ره) ۱۳۸۹/۰۳/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی