ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

چرا «من روحانی هستم» خبرساز شد؟+فیلم

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ

 

چرا «من روحانی هستم» خبرساز شد؟+فیلم

مستند «من روحانی هستم» شاید این روزها یکی از خبرسازترین ساخته های منتقدان دولت روحانی باشد. مستندی که توسط گروه چند رسانه‌ای شفق مدیا ساخته شده و موسسه سفیر فیلم نیز مسئولیت اکران در دانشگاه‌ها را به عهده گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، «من روحانی هستم» روایتی تاریخی از ۵۰ سال زندگی سیاسی حجت‌الاسلام حسن روحانی است؛ این مستند بهمن ماه سال گذشته در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران رونمایی و اکران آن در دانشگاه های مختلف آغاز شد. پس از این اکران، این فیلم در دو دانشگاه امیرکبیر و علامه طباطبایی نمایش داده نشده و روابط عمومی سفیرفیلم، از ممانعت مسئولان این دو دانشگاه برای اکران مستند «من روحانی هستم» خبر داده بود؛ خبری که البته مسئولان این دو دانشگاه در گفتگو با «ایسنا» آن را رد کرده بودند.
با این حال، «من روحانی هستم» بخش‌هایی دارد که خبرساز و جنجال برانگیز شده‌اند و احتمالا همین بخش‌هاست که یک مقام آگاه در دفتر رئیس‌جمهور، در گفت‌وگویی اطلاعات آن‌ها را «ناصحیح » دانسته است؛ البته وی توضیحی درباره این بخش‌های غیرصحیح نداده است:

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی