ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

سال های دولـت دهـم و شخص دکتـر احمـدی نژاد برای عده ای از افرادی که اخـبار و تـحلیل های خود را از کانال هایی غیر از فرمایشات رهـبری معظم انـقلاب دریافت می نمـودند و به نوعی سخن “عمارها” و “بولتن ها” و “منبع آگاه” را فصل الخطاب می دانستـند ، از دست رفته و آلوده به انحراف و خطرناک به نظر می رسید! آنان از طرفی هر روز خبرهای نگران کننده ای از سازش شخص رئیس جمهور یا اطرافیان وی با دشمنان ملت ایران ، یا وجود فسـادهای گسترده مالی و اخلاقی را از رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب و حتی ضد انقلاب دریافت می نمودند و همه این مصائب را به پای موجودی خلق الساعه به نام “جریان انحرافی” و لیدر آن  می گذاشتند!

اما از آن سو قاطبـه ملـت بزرگ ایران که تنـها خـود را ملزم به اطاعت از اوامـر و دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانستنـد در دام این تحلیل های پیـش پا افتاده و بعضا مضحک نیفـتادند و همچنان بر اساس حمایت های مستحکم و اصولی ولی فقیه خویش از دولت دهم و رئیس جمهور آن ، مستحکم و استوار ایستاند.

 

اما واقعا چه شـد که عـده ای اینگونه نسبت به دکتر احمدی نژاد با آن صفات برجسته و منحصر به فرد خویش و به دولتهای پرکـار و انقلابی و شجاع وی ، بد بین شـده و بعضا او را به بنی صدر و منافق و جاسوس و بهایی و… تشبیه می نمودند؟! آیا واقها توطئه ای در کار بود که یا واقعا احمدی نژاد در دام جریان های احرافی افتاده بود؟ آیا واقعا عده ای برای دلسوزی به دامن زدن به این مباحث می پرداختند یا هدف آنان منحرف کردن حواسملت از مسائل مهمتر بود؟ و….

در اینـجا بنا داریم با ارائه اصولی دلایلی همراه با اسناد و مدارک این سوال را مطرح نمائیم که جریان انحرافی و نسبت دادن آن به دولت دهم و شخص دکتر احمدی نژاد از کجا نشات گرفته است؟ آیا ابتدا از جانب دلسوزان و بزرگان انقلاب و فارق از دعواهای سیاسی مطرح شده است یا از جانب شخص یا اشخاصی که جز برخورد جناحی و سیاسی در سال های اخیر اقدامی از خود ثبت نکرده اند!؟

 

مخترع لفظ جریان انحرافی چه کسی بود؟

در ابتدا باید پی گیر این نکته باشیم که این لغت را چه کسی وارد ادبیات سیاسی ایران نمود و چه اهدافی از مطرح کردن آن داشته است. 

پاسخ این سوال را تنها شخص “اکبر هاشمی رفسنجانی” رقیب مستقیم محمود احمدی نژاد در انتخابات سال ۸۴ و رقیب غیرمستقیم وی در سال ۸۸ دانست ؛ کسی که در طول سال های دولت نهم و دهم و حتی در زمان حال و در ایام دولت یازدهم همچنان شدیدترین حملات و سیاه نمایی ها را بر علیه دکتر احمدی نژاد و دولت های وی مطرح نموده است.

همگان سخن مهم و تاریخی دکتر احمدی نژاد در منتاظره تاریخی خود با میرحسین موسوی در ۱۳ خرداد سال ۸۸ مبنی بر ورود وی به منقه ممنوعه قدرت از یاد نبرده اند ؛ سخنانی که این نکته را بیان می نمود که اکثر مخالفت ها و سیاهنمایی ها و کارشکنی ها در دوران دولت وی با محوریت آقای هاشمی برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

اما لفظ جریان انحرافی نیز اولین بار در “نامه بدون سلام و السلام” وی خطالب به رهبر انقلاب مطرح شد. آنجا که هاشمی خطاب به رهبری گفته بود : در موقع مناسب انحرافات دولت نهم بر مردم و تاریخ روشن خواهد شد.

این سخن زمانی جدی تر می شود که آقای هاشمی رفسنجانی در مصاحبه نوروزی خود با سالنامه شرق به صراحت به این نکته اشاه می نماید : شرایطی راکه ۸ سال پیش وجود داشت را قبول نداشتم و تمام این هشت سال را مسیر انحرافی می دانستم که یادگاری من مانده است. اینها هنوز هم در جلسات خصوصی شان می گویند که فلانی این لقب را به ما داده است….

با بررسی عملکرد آقای هاشمی و سایت شخصی وی به خوبی می توانیم حرکت “آرام” و” پیوسته” ایشان را در برخورد با دولت های نهم و دهم و رئیـس جمهور آن مشـاهده نمود که در ذیل این مطلب بصورت تخصصی و با اسناد متقن به بررسی آن خواهیم پرداخت ؛ ولی در این بین نکته عجیبی که ذهن هر انسان دلسوز و آگاهی را به خود مشغول می سازد همراهی بی نظیر افراد منتسب به جبهه انقلاب و مدعی انقلابی گری و اسلام خواهی و البته منتقد شدید سیاست های آقای هاشمی رفسنجانی است که در این پروژه به خوبی در زمین تعبیه شده توسط وی بازی می کنند و به نیابت از وی محمود احمدی نژاد ، دولت و یاران وی را مورد شدیدترین حملات قرار میدهند.

چرا عده ای درصـدد جدا کردن ملت انقلابی از دولت انقلابی خویش بر می آمدند؟

اگر به سخنرانی های مقام معظم رهبری در ۵ سال گذشته توجه داشته باشیم در می یابیم که معظم له تقریبا در هر ۲ سخنرانی خویش ، یکبار نام فتنه ۸۸ و یادآوری مصائب و عبرت گیری های آن راگوشزد می نمایند. حال اگر توجه نماییم در ۵ سال گذشته رویکرد اصلی سایت ها و رسانه های داخلی و خارجی (انقلابی یا ضدانقلابی ، ساده لوحانه یا عامدانه) به سمت آن پیش رفت که مساله فتنه و سران و مسببان آن فراموش گردد و به جای آن اسم انحراف و جریان انحرافی به سکه رایج سیاست داخلی کشور تبدیل گردد ؛ ذکر این نکته نیز ضروری بود که رهبری انقلاب هیچ گاه در طول دوران دولت دهم از لفظ جریان انحرافی و هشدار پیرامون آن تذکر نفرموده اند ، این درحالی است که در آن زمان رسانه ها و اشخاص از انحرافات گسترده سیاسی ، اقتصادی ، اخلاقی و عقیدتی این جریان و نفوذ غیرقابل انکار آن بر بدنه مدیرت اجریایی کشور سخن می راندند ؛ در مقابل رهبری اتقلاب به صراحت در دیدار با دانشجویان در روز ۳۱ مرداد ۸۹ این موضوعات را جـزو مسائل تعییـن کننـده و اصـــلى نمی دانند. ایشان فرمودند:

یکى از دوستـان گفتند ما ازدست چپ و راست رئیس جمهـور دلمـان خـوناست. خوب، حالا دل شما خون – که خدا نکنـد خـون باشد -  اما بهش ما عرض بکنم ؛ اینها جـزو مسائل تعییـن کننـده و اصـــلى نیسـت. ممکـــن است ایـراد و اشـکال واردب اشـد مـن در اینمـورد هیچ قضـاوتى  نمیخواهم بکنم – ممکن است کسى به یک شخـصى یا به یک کـارى ایـرادداشته باشـد ؛ منتها باید توجـه کنیم که مسائل را اصلى- فرعى کنیم. مسـائل درجه‌ى دوم جـاى مسائل اصلى را در انگیزه‌هاى ما ، درهمـت ما، در صرف انـرژى‌اى که میشود، نگیـرد. من عرضم فقط این است ؛ والّا من نه اعتراض میکنم به اینکه شما چرا از زید یا عمرو خوشتان مى‌آید یا بدتانمى‌آید؛ نه، ممکن استخوشتان بیاید ، ممکناست بدتان بیاید – ایرادى ندارد- و نه اعتراض میکنمکه چرا آن ایراد را یک وقت به شکلى که یک مفسده‌اى نداشت هباشد ، بر زبان آوردید ؛ آن هم به نظرم اشکالى ندارد. فقط توجه کنید که این جاى مسائل اصلى را نگیرد.مسائل اصلى ما چیزهاى دیگرى است.

پس از مقدمه بالا و پیش از ارائه جدول عملکرد پیچیده و حساب شده آقای هاشمی در این پروژه، توجه شما را به سخنان مهم آیت الله سید محمد خامنه ای در مصاحبه با سایت فارس جلب می نماییم  : یکی از گام های دیگر این پروژه، ایجاد یک قطب دیگر انحرافی برای ایجاد تمایل افراد انقلابی مخالف آقای هاشمی به سمت او و سوق مردم به منطق «بد و بدتر» است، تا این افراد برای فرار از خطر جریان انحرافی و طرد او، جانب هاشمی را انتخاب کنند….  این جزء سناریو هم به جای خود تأثیری در گزینش مردم می‌گذارد چون ایجاد یک «لولوی» انتخاباتی و سیاسی در مردم خیلی مؤثر است. به علاوه باعث انصراف ذهن مردم از طرف مقابل می‌شود و مانع تمرکز بر فعالیت‌های پنهانی و آشکار این جریان می‌شود. برخی مدعی شده‌اند که در پشت پرده، مثل قضیه شرکت مشترک دکتر معین و آقای هاشمی، این بار هم جریان معروف به اشرافیت با گروه معروف به جریان انحرافی نوعی تقسیم کار کرده‌‌اند تا عامه مردم که چند سال است از این جریان گریزانند، از ترس توفیق جریان انحرافی، جبراً به هاشمی رأی دهند و باصطلاح دفع «بدتر» به «بد» کنند!

آرشیو پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی در حدفاصل خرداد 88 تا حوالی خرداد 89 از دسترس خارج است؛ با این وجود، آرشیو در دسترس بیانگر این موضوع است که  در بازه زمانی 24 تیر ماه سال 89 تا پایان فروردین ماه 1393 ، پایگاه مذکور به میزان 156 بار( به طور متوسط بیش از سه با در هر ماه)از طریق انتشار یاداشت، خبر و نظرات و سخنرانی های آقای هاشمی، رفسنجانی ، محمود احمدی نژاد را متهم به انحراف کرده است. "انحراف از مهدویت"، "انحراف از رهبری"، "انحراف از قانون"، "انحراف از اخلاق"، "انحراف از عدالت"، "انحراف از روحانیت و مرجعیت"، "انحراف هدفمندی یارانه ها"، "انحراف در ارائه آمار" و ... بخشی از موضوعاتی است که مورد توجه آقای هاشمی قرار گرفته است.

پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی با افتخار و در دفعات متعدد تاکید کرده است که گزاره انحراف دکتر احمدی نژاد را شخص هاشمی رفسنجانی ابداع کرده و بذر آن را در نامه بدون سلام والسلام وی به رهبر انقلاب پاشیده است.

مواضع آقای هاشمی درباره انحراف دکتر احمدی نژاد در جدولی که در ادامه می آید، قابل مشاهده است. بدیهی است که برخی از مخاطبان با منظومه ای از شبهات پیرامون جریان موسوم به انحرافی مواجه هستند. این گزارش و جدول پیش رو پاسخگوی هیچ یک از شبهات پیرامون اطرافیان رئیس جمهور نیست بلکه تنها کوششی است در جهت یادآوری مرزبندی های سیاسی. می توان با محمود احمدی نژاد مخالف بود اما مرزبندی خود با اکبرهاشمی رفسنجانی را حفظ کرد و در عین حال به ترمینولوژی رهبر انقلاب وفادار ماند. بسیاری از گروه های انقلابی و نخبگان ولایتمدار به دلیل عدم توجه به این مهم در پروژه آقای هاشمی غلتیده اند. امروز تا حدود زیادی کار از کار گذشته و بخش عمده ای از نیروهای انقلابی در منازعه ترمینولوژیک با هاشمی رفسنجانی دچار شکست شده و دست ها را به علامت تسلیم بالا آورده اند. زین پس فقط باید در انتظار تبعات شکست در منازعه ترمینولوژیک نشست.

..

نکته جالب توجه اینجاست که در اثنای ترویج انتصاب انحراف به احمدی نژاد و دولت وی، پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در راستای اعمال سیاست «تکرار زیاد یک دروغ، برابر است با عادی سازی و باور تدریجی آن دروغ» و در رویه ای شبیه به  بنگاه خبرپراکنی بی بی سی، با تکرار انتشار چندین باره یاداشت ها و سخنرانی های مطروحة دربردارنده مفهوم انتسابی فوق در فواصل زمانی مختلف و با عناوین و خلاصه خبرهای متفاوت با یکدیگر، سعی در القا و عادی سازی دروغ انتسابی خود و تحقق پذیرش عمومی جامعه پیرامون وجود جریان انحرافی در دولت می نماید که به عنوان نمونه می توان به تکرار خبر« متن مصاحبه رئیس مجمع تشخیص مصلحت با برنامه به سوی ظهور شبکه 2 سیما در آبان 87 » با موضوع تذکر فتنه اسلام ایرانی و انتساب آن به جران انحرافی اشاره نمود که این خبر  در فاصله 4 اسفند 1389 تا 29 فروردین 1390 است با 17 تیتر و خلاصه خبر متفاوت(از ردیف 34 تا 51، غیر از ردیف 43) در آن پایگاه منتشر می شود.

شایان ذکر است به جهت جلوگیری از تکرار و اطاله کلام، در جدول ذیل موارد مربوط به تکرار یک متن و خبر منتشره در قالب خبرهای متعدد دارای عنوان و خلاصه متفاوت(جز در مورد مثال فوق الذکر)، و عناوین خبری حاوی ترویج مضمون انحراف دولت احمدی نژاد که به نقل از سایر سایت ها در پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی به عنوان نتایج جستجو برای «جریان انحرافی» احصا شده، لیکن فاقد متن می باشد، خودداری گردیده است.

پیش از ارائه این جدول ذکر این نکته را ضروری است که در اوایل سال گذشته سخنی از قـول یکی از روحانیون نزدیک به هاشمی رفسنجانی منتشر شد خیلی زود نیز توسط دفتر وی تکذیب شد ولی با توجه تحرکات ، مواضع و اقدامات آقای هاشمی رفسنجانی در سال های دولت نهم و دهم می توان بر این باور بود که این سخن تکذیب شده آنچنان نیز دور از ذهن نیست!

در این سخن که در روزنامه ایران ، مورخ ۱۳۹۲/۱/۲۷ منتشر شد آمده بوداگر یک روز هم از عمر دولـت احمـدی‌نژاد باقی مانـده باشـد ، باید حتمـاً زمیـن بخورد تا به ” ایشـان ” ثابت شود که قدرت تشخیص درست نداشته است

ردیف

تاریخ انتشار

عناوین حاوی ترمینولوژی انحراف در سایت هاشمی رفسنجانی

۱

۱۰تیر ۱۳۸۹

یادآورد گذشته * (سال۱۳۶۲) بعد از رفع فتنه ریاست جمهوری بنی صدر نوبت رفع انحرافات اسلامی شد/بنیانگذار جمهوری اسلامی:

امام زمان،امام زمان گویان برای گسترش فقر و بدبختی«مردم» تلاش می کنند!/ بردارید این انحراف به ظاهر امام زمانی!

۲

۲۴تیر ۱۳۸۹

یادآورد گذشته * (سال ۱۳۶۱) مصاحبه هاشمی‌رفسنجانی با واحد مرکزی خبر:

راز شفای زخم حضور «رئیس‌جمهورمنحرف» صبوری و ایستادگی نیروهای خط امام بود! تکلیف شرعی نخست وزیر امام برای مقابله با رئیس‌جمهور منحرف!

۳

۲۹تیر ۱۳۸۹

اول مرداد سال ۱۳۶۲انجمن حجتیه مهدویه به تبعیت از انذار تاریخی امام خمینی (ره) تعطیل شد /

۲۹سال از فرمان توقف امام به فعالیتهای انحرافی اسلامی گذشت! /

بردارید این انحراف به ظاهر امام زمانی را ؟

۴

۳مرداد ۱۳۸۹

یادآورد گذشته/ هاشمی‌رفسنجانی در سال ۶۱

بازار برائت از رئیس جمهور منحرف هر روز داغ تر می شد! / از ترس تنفر مردم دیگر کسی حاضر به حمایت از تصمیمات غلط رئیس جمهور نبود!

۵

۶مرداد ۱۳۸۹

یادآورد گذشته/ هاشمی‌رفسنجانی در سال ۶۱

براری رئیس جمهور منحرف آمار محبوبیت معنی نداشت نرخ رشد تنفر مردم رصد می کرد! قحطی حمایت علنی از رئیس جمهو آمد از ترس قهر مردم!

۶

۱۳مرداد ۱۳۸۹

یادآورد گذشته / مصاحبه هاشمی‌رفسنجانی در سال ۶۱

چشم امید تحریم های آمریکا به تندروی های اختلاف افکن و ماجراجویانه رئیس جمهور منحرف در داخل کشور بود

۷

۱۶مرداد ۱۳۸۹

یادآوردگذشته / ‌ هاشمی‌رفسنجانی در سال ۱۳۶۱ :

«خود کرده ها» را در برابر رئیس جمهور منحرف تدبیر نبود! / « پرچم دروغ» تبعیت مطلق از رهبری خیلی ها را فریب داد که بعدها نادم شدند!

۸

۱۷مرداد ۱۳۸۹

هشدار تاریخی هاشمی رفسنجانی به انحرافات اسلامی در سال ۱۳۴۹ /

فتنه گرانی با دعای عهد و فرج ظهور بر زبان و نیت اجابت دعای اسرائیل و دشمنان اسلام در دل!

۹

۲۴مرداد ۱۳۸۹

هاشمی‌رفسنجانی در سال ۱۳۶۳ :

«قانون»یعنی۱۱/۰۰۰/۰۰۰رای رئیس‌جمهور نه مجلس و وکلایی با۱۰/۰۰۰رای!/ روایتی از آغاز کودتای رئیس جمهور منحرف علیه قانون اساسی کشور!

۱۰

۲۵مرداد ۱۳۸۹

هاشمی رفسنجانی در سال ۶۴:

باید گذاشت رئیس جمهور منحرف باز هم دروغ بگوید و داد بزند حتی بالای برج ایفل! / هیچ تبلیغی بر ضد رئیس جمهور منحرف بهتر از دروغهای خودش نیست!

۱۱

۴شهریور ۱۳۸۹

هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۶۱ :

صدا و سیما شعبه دوم نهاد ریاست جمهوری ! / اخبار یکطرفه ، تخریب مجلس و بایکوت بزرگان انقلاب در رادیو و تلویزیونی به رنگ رئیس جمهور منحرف!

۱۲

۹شهریور ۱۳۸۹

قلب مراجع از اعمال و گفتار این رئیس جمهور خون است! /

هاشمی رفسنجانی درسال ۱۳۵۹: چشم رئیس جمهور در انتظار کدام آشوب خیره مانده ؟ / ایام تعیین تکلیف زیر دستان منحرف و قانون شکنی ها در راه است!

۱۳

۲۳شهریور ۱۳۸۹

روایت هاشمی رفسنجانی از تمام دروغهای بنی صدر رئیس جمهور

رئیس جمهورمنحرف با شعار «عدالت» انقلابیون زیادی را راحت گول زد!

۱۴

۳۰شهریور ۱۳۸۹

یادآورد گذشته * (سال ۱۳۶۱) مصاحبه هاشمی‌رفسنجانی با واحد مرکزی خبر:

فریب خوردگان رئیس جمهور منحرف شجاعانه خطای خود را بپذیرند !

۱۵

۴مهر ۱۳۸۹

یادآورد گذشته/مصاحبه سال ۱۳۶۱با واحد مرکزی خبر:

راز شفای زخم حضور ! فریبکاری رئیس جمهور دوستان زیادی را به جان هم انداخت،امروز روز جبران است!  «رئیس‌جمهورمنحرف» صبوری و ایستادگی نیروهای خط امام بود!

۱۶

۷مهر ۱۳۸۹

بازخوانی ۵۰سال مجاهدت (۱۰۷) / هشدار هاشمی در سال ۱۳۴۹ :

منحرفانی با نام امام زمان بر لب؛عشق آمریکا در دل و منشور کوروش در دست!

۱۷

۸مهر ۱۳۸۹

یادآورد گذشته * مصاحبه سال ۱۳۶۱با واحد مرکزی خبر /

هاشمی : کشور یک روز بدون اختلاف به خود ندید با حضور رئیس جمهور منحرف!

۱۸

۱۳مهر ۱۳۸۹

هاشمی سال ۶۴ : جنگ روانی بالاخره بلای جان رئیس جمهور متخصص اجرای آن شد! / بگذارید رئیس جمهور منحرف باز هم دروغ بگوید حتی بالای برج ایفل!

۱۹

۱۰آبان ۱۳۸۹

نامه تاریخی به محضر امام خمینی(ره) * سال ۱۳۵۹ /

هاشمی: امروز امثال رجایی و موسوی مقابل انحراف رئیس جمهور ایستاده اند

۲۰

۱۶آبان ۱۳۸۹

یادآورد گذشته / اسفندماه سال ۱۳۵۸ /

درخواست خواص انقلاب از رهبری : برابرانحرافات رئیس جمهور سکوت نفرمایید!

۲۱

۲۲آبان ۱۳۸۹

تکرار / آمریکایی ها تاثیر تحریم ها را در تدام اختلاف افکنی های رئیس جمهور منحرف دنبال می کردند /هاشمی : پای ثابت تمام اختلافات کشور رئیس جمهور بود

۲۲

۲۹آذر ۱۳۸۹

هاشمی :خودمحوری رئیس جمهور منحرف علنی شد تا برخی دوستان به هوش آمدند!

۲۳

۵دی ۱۳۸۹

روایت هاشمی از نامه ۸۸به رهبری :

آنسوی هیاهوی تخریبها صدای پای جریان انحرافی می آمد!

۲۴

۶دی ۱۳۸۹

یادآورد گذشته *سال ۱۳۶۲ /

هاشمی: درد دروغگویی رئیس جمهور منحرف درمان نداشت!

۲۵

۷دی ۱۳۸۹

یادآوردگذشته * اسفند ماه ۵۸ /

نامه یاران امام : نگرانیم مردم سکوت امام را تایید انحراف رئیس جمهور تلقی کنند!

۲۶

۱۲دی ۱۳۸۹

جریان ضد روحانیت در آینده چهره متفاوتی رو می کند! /

روایت هاشمی از نامه ۸۸:خواب جریان انحرافی در رابطه من و رهبری تعبیر نمی شود!

۲۷

۲۱دی ۱۳۸۹

هاشمی: در دروغگویی فتنه مهدویت ملتی حیران می ماند!/فتنه مهدویت مقابل امام ایستاد مقابل رهبری هم می ایستد/راه فتنه مهدویت در حیران کردن و پریشانی جامعه بی پروایی آشکار در دروغگویی است/اینها معتقدند هر دروغی که باعث پریشانی و اختلاف مردم شود نه تنها معصیت نیست بلکه عین صواب است این جریان بعد از سالها خاموشی دوباره فعال شده تا همان حرف 50 سال قبل خود را به کرسی بنشاند که پرچمدار عدالت نباید ولایت فقیه باشد و در این راه تمام مساعی خود را بکار گرفته تا القاء کند مسیر 30 سال گذشته نظام در مسیر عدالت نبوده ؟ و مدیریت روحانیت برای ایجاد عدالت در نظام جمهوری اسلامی کارآیی ندارد!

۲۸

۲بهمن ۱۳۸۹

دوای درد بی بصیرتی تاریخی قلب و وارونگی تاریخ انقلاب نیست /

هاشمی مقابل انحرافات از بنی صدر و گنجی تا کیهان و مکتب ایران!

۲۹

۳بهمن ۱۳۸۹

رهبری کاملا از وضع جامعه مطلع اند /

هاشمی: جریان انحرافی مقابل قانون تمکین نکرده و نخواهد کرد!

۳۰

۳بهمن ۱۳۸۹

رهبری کاملا از وضع جامعه مطلع اند /

هاشمی: جریان انحرافی مقابل قانون تمکین نکرده و نخواهد کرد!

۳۱

۹بهمن ۱۳۸۹

واکاوی رابطه چهره متفاوت «قبل و بعد از انتخابات» احمدی نژاد با نامه هاشمی ؟ / اگر نامه هاشمی نبود! قطعاً آقای احمدی‌نژاد از طرح موضوع انحرافی «مکتب ایران» که به هیچ عنوان در تبلیغات انتخاباتی خود به آن اشاره نکرده بود خودداری می‌کرد و این موضوع را اگر بدان هم اعتقاد داشت به دلیل عدم طرح در شعارهای انتخاباتی سال 1388 همچون 4 سال گذشته فقط در دل نگاه می‌داشت

۳۲

۲۷بهمن ۱۳۸۹

در صداو سیما شکستن حرمت امام و رهبری و هاشمی رواست اما احمدی نژاد هرگز ! /

اجابت دعای بنی صدر در صداوسیمای جمهوری اسلامی

۳۳

۴اسفند ۱۳۸۹

هاشمی : اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است/به هوش نباشیم فتنه مهدویت نظام و مردم را در اختلاف و کینه های اجتماعی غرق می کند/جریان انحرافی مهدویت برای امام زمان (عج) حتی حجیتی بالاتر از قرآن ؛ پیامبر خدا(ص) ، مکتب اهل بیت (ع) و شرع مقدس اسلام قائل اند !

۳۴

۳اسفند ۱۳۸۹

بغض اسلام ایرانی به خطبه جمهوری اسلامی محور نماز جمعه تهران/در مکتب اسلام ایرانی اجرای قانون فقط منوط به تفسیر و تعاریف اینهاست و مردم و مجلس و مجمع و قوه قضائیه و مراجع عظام و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری و شهرداری ، امامان جمعه و ... فقط وقتی قانونمدارند که به قانون اسلام ایرانی تمکین کنند!/بازخوانی 7 محور تاکیدی آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه 26 تیرماه 1388 امروز بیش از همیشه مبین همسویی دیدگاههای کلان ایشان و مقام معظم رهبری در تعارض با دیدگاه جریان انحرافی است .

۳۵

۹اسفند ۱۳۸۹

عرض اندام اسلام ایرانی با نه احمدی‌نژاد به رهبری و رئیس خبرگان !/عرض اندام اسلام ایرانی با نه احمدی‌نژاد به رهبری و رئیس خبرگان !

۳۶

۱۱اسفند ۱۳۸۹

اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است / اسلام ایرانی هم امام زمانش دروغ است هم کوروش کبیرش/اسلام ایرانی مقدمه ظهور امام زمان ایرانی است! اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است چرا جریانی که با نام مبارک امام عصر (عج) خود را معرفی کرده اینگونه به اصول اخلاقی مصرح قرآن و شرع بی قید عمل کرده و مردم و کشور و نظام را غرق کینه و اختلاف و تفرقه می کند؟»

۳۷

۱۲اسفند ۱۳۸۹

ظهور ولایت اسلام ایرانی با نه احمدی‌نژاد به رهبری !/  اگر نه به هاشمی انتخاباتی بود آیا نه احمدی نژاد به رهبری هم انتخاباتی بود ؟/....حکایت از آن دارد که آن دو نه مشابه نه تنها ماهیت متفاوتی نداشت بلکه آغاز عصرظهور یک جریان انحرافی بود که آیت‌الله هاشمی‌ اهداف و برنامه‌های آنان را پیش‌بینی کرده‌بود.

۳۸

۱۴اسفند ۱۳۸۹

رئیس خبرگان : در فتنه مهدویت امام زمان را از قرآن هم بالاتر می دانند!

۳۹

۱۴اسفند ۱۳۸۹

پیش بینی هاشمی از ولایت ایرانی احمدی نژاد/ احمدی نژاد شهریور 89 : من این اسلام را قبول ندارم من زبان مردمم

۴۰

۱۶اسفند ۱۳۸۹

اسلام و ولایت» ایرانی مقدمه امام زمان ایرانی است/اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است در فتنه مهدویت امام زمان را از قرآن هم بالاتر می دانند! ازنظر عقلی اداره امورمردم را نمی‌توان به صرف ادعای یک نفر مبنی بر رضایت یا عدم رضایت امام زمان (عج) واگذار کرد چنین ادعایی باید با قرآن تطبیق شود

۴۱

18 اسفند 1389

هدف فتنه مهدویت غرق مردم و نظام در کینه و دروغ است!/اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است * فتنه مهدویت از امام تبعیت نکرد از رهبری هم نمی کند

۴۲

۲۴اسفند ۱۳۸۹

اسلام ایرانی از تقیه احمدی نژاد تا تشخیص هاشمی/هاشمی : پنهان کاری جریان ستیز با روحانیت با بیان اهداف واقعی تمام می شود

۴۳

۲۵اسفند ۱۳۸۹

پیش بینی هاشمی در آبان 87 : فتنه اسلام ایرانی در راه است/فتنه مهدویت تابع امام نبود تابع رهبری هم نیست «اسلام جغرافیایی و ملی شده» از روشهای شاگردان شیخ احمد احسایی است و اسلام ایرانی ؛ عربی ؛ ترکی و ... از مظاهر ان است

۴۴

۲۶اسفند ۱۳۸۹

جریان انحرافی چرا همچون خاری در چشم تحمل دیدن این مجتهد سیاسی را ندارند و چگونه تمام قوای رسانه ای و مالی و امکاناتی خود را بسیج می کنند تا او را در راس مجلس خبرگان رهبری و در کنار نظام و مردم نبینند تا یکی از مهم ترین سدهای رسیدن به اهداف خود را از میان بردارند .

۴۵

۱۶فروردین ۱۳۹۰

هاشمی : دست بهایی ها پشت فتنه مهدویت / اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت/  در عراق می خواستند حوزه نجف را خراب کنند در ایران هم بتوانند می کنند

۴۶

۱۷فروردین ۱۳۹۰

پیش بینی هاشمی در آبان 87 از اسلام ایرانی 88 /  بهایی ها حامی فتنه مهدویت / فتنه مهدویت حامی اسلام ایرانی

۴۷

۱۸فروردین ۱۳۹۰

هشدار سال 87 هاشمی: تا دیر نشده بیدار شویم / اسلام ایرانی در راه است/  بهائیت فتنه مهدویت را در جمهوری اسلامی تدارک دیده است

۴۸

۲۱فروردین ۱۳۹۰

متن مصاحبه رئیس مجمع تشخیص مصلحت با برنامه به سوی ظهور شبکه 2 سیما/هاشمی آبان 87 : بهائیت با نقاب مهدویت دنبال فتنه اسلام ایرانی است

۴۹

۲5 فروردین ۱۳۹۰

پیر در خشت خام دید .../ هاشمی آبان 87 : بهائیت دنبال طرح اسلام ایرانی است/ تا دیر نشده باید بیدار شویم

۵۰

۲۹فروردین ۱۳۹۰

پیر در خشت خام دید .../ هاشمی آبان 87 : بهائیت دنبال طرح اسلام ایرانی است/ تا دیر نشده باید بیدار شویم

۵۱

۳اردیبهشت ۱۳۹۰

/ متن کامل دو نامه آیت الله هاشمی در سالهای ۵۹و ۸۸ /

کار جریان ضد روحانیت به تحریف کلام رهبری و قانون گریزی می انجامد

۵۲

۶اردیبهشت ۱۳۹۰

تکرار / روشنگری صریح ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ( شهریور ۸۹ ) /

هاشمی: هرگز در دولت دفاع مقدس نگران انحراف انقلاب نشدیم/ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای ثبات و استقامت برای روشنگری علیه جریان انحرافی اخیر انقلاب سخنان بسیار مهمی را در جایگاه رئیس مجلس خبرگان رهبری در شهریور ماه 89 مطرح نمود

۵۳

۱۱اردیبهشت ۱۳۹۰

هاشمی آبان 87: امام فتنه مهدویت را بیرون کردند غافل شدیم بازآمدند/ فتنه مهدویت را دوباره در کشور فعال می بینم

۵۴

۱۲اردیبهشت ۱۳۹۰

هاشمی آبان 87: مدعیان مهدویت را در تدارک فتنه اسلام ایرانی می بینم/ به اینها فرصت بدهیم کشوری غرق در تفرقه و اختلافات داخلی همچون سودان و یمن می سازند

۵۵

۱۳اردیبهشت ۱۳۹۰

/ جریان انحرافی می خواهد نظام از داخل و خارج سیبل شود /

هاشمی: در دولت دفاع مقدس اختلاف بود انحراف نبود

۵۶

۲۱اردیبهشت ۱۳۹۰

سالهای دور از اعتدال/آدمهایی بودند که در اثر انگیزه‌های خاص، تفکرات یا انحرافی که داشتند با ایشان مخالفت می‌کردند. برخی نیز این امر را می‌دیدند که بالاخره ایشان یک فرد قوی، سیاستمدار، کارگزار، در جهت رفاه و سازندگی در کشور است. خوب دشمنان ما که دوست نداشتند چنین آدمی بتواند در کشور ایفای نقش کند، شروع کردند به حاشیهسازی. مسائلی که الان در مورد ثروت خانواده ما می‌گویند

۵۷

۲۱اردیبهشت ۱۳۹۰

/ از کمک ناآگاهان به اهداف جریان انحرافی متاسفم/

هاشمی اسفند ۸۸ : فتنه ای علیه انقلاب و روحانیت بپا شده که ذره ای کوتاه نخواهد آمد

۵۸

۲۲اردیبهشت ۱۳۹۰

هاشمی: از میدانداری فتنه مهدویت نگرانم / کشور را غرق اختلاف و کینه می کنند

۵۹

۲۴اردیبهشت ۱۳۹۰

/ از همراهی ناآگاهان با جریان انحرافی متاسفم /

پیش بینی سال ۸۸هاشمی : فتنه بزرگ علیه انقلاب و روحانیت ذره ای کوتاه نخواهد آمد

۶۰

۲۸اردیبهشت ۱۳۹۰

/ منشاء مبانی فکری انحراف اسلام ایرانی کجاست ؟ /

هاشمی : با حرفهای کیهان فردا بی ریشه ای منت عدالت بر ولایت فقیه نگذارد ؟

۶۱

۳۱اردیبهشت ۱۳۹۰

تکرار / اگر ما رسانه‌های خود را ببندیم و مردم اخبارشان را از بی بی سی و آمریکا بگیرند، خوب است؟ /هاشمی آذر ۸۸ : صدا و سیمای یکسویه خواست جریان انحرافی است

۶۲

۱خرداد ۱۳۹۰

ممکن است باندی در مقطعی بتواند انحرافی در مسیر انقلاب ایجاد و حتی طیف‌هایی را نیز همراه خود کند ولی قطعاً جریان‌های انحرافی، بی‌ریشه و سطحی بوده و قادر به ادامه مسیر خود نخواهند بود

۶۳

۲خرداد ۱۳۹۰

/ غصه می‌خورم از آنچه دولت و مبلغین خام می کنند و همه را به پای رهبری می‌گذارند/

هاشمی آذر ۸۸ : صدا و سیمای یکسویه خواست جریان انحرافی است

۶۴

۲خرداد ۱۳۹۰

/ ۳دهه ستیز با جریان ضد روحانیت از ۵۹تا ۸۸ /

روایت هاشمی از جریان انحرافی دو رئیس جمهور

۶۵

۳خرداد ۱۳۹۰

/ به بهانه صف کشی امروز جریان تحجر مقابل جریان انحرافی/

متحجرین و جریان انحرافی؛خصم یا خویش ؟

۶۶

۱۸خرداد ۱۳۹۰

/ پاسخهای هاشمی به حواشی نامه های ۵۸و ۸۸ + متن کامل دو نامه /

نامه ۱۹خرداد ۸۸؛ آتشی بر خرمن تحجر و انحراف

۶۷

۱۹خرداد ۱۳۹۰

/ نامه ۱۹خرداد ۸۸؛ آتشی بر خرمن تحجر و انحراف /

هاشمی : کار فتنه گران به قانون شکنی و تحریف کلام رهبری می انجام

۶۸

۲۱خرداد ۱۳۹۰

/ آداب مناظره به روایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام/

هاشمی : مناظره یکطرفه و بی دفاع عامل انحراف است

۶۹

۲۲خرداد ۱۳۹۰

/ نو آوری های امام راحل (ره) متحجران را منکوب کرد /

پاسخ هاشمی به مجله حوزه قم : بذر انحراف در زمین تحجر می روید

۷۰

۲۳خرداد ۱۳۹۰

/ نامه ۸۸آتشی بر خرمن فتنه تحجر و انحراف /

هاشمی در نامه ۸۸از کدام فتنه خبر داد ؟

۷۱

۲۴خرداد ۱۳۹۰

/ از کمک ناآگاهان به منحرفان متاسفم /

هشدار هاشمی در سال ۸۸ : فتنه ضد روحانیت ذره ای کوتاه نخواهد آمد

۷۲

۲۵خرداد ۱۳۹۰

مصاحبه آبان ۸۷پیرامون ظهور « مهدویت انحرافی » در جمهوری اسلامی /

هشدار هاشمی که ۳سال بعد شنیده شد

۷۳

۳۰خرداد ۱۳۹۰

از میدانداری متحجران و مهدویت انحرافی نگرانم /تاسف بیشتر این است که افراد ناآگاه کمک می کنند که جریان انحرافی افکار امام را مطرود و مخدوش و کسانی که در زمان امام حرفی برای گفتن نداشتند الان میدان‌داری‌کنند

۷۴

۳۰خرداد ۱۳۹۰

/ از کمک ناآگاهان به اهداف جریان انحرافی متاسفم /

هاشمی : فتنه ای می بینم که ذره ای کوتاه نخواهد آمد

۷۵

۳۱خرداد ۱۳۹۰

/ انحراف صداوسیما زمینه انحراف انقلاب است /

هاشمی: نادرستی اخبار صداو سیما تمرین کجی با مردم است

۷۶

۴تیر ۱۳۹۰

/ مشارکت حداکثری صداو سیما در راستای منویات رئیس جمهور /

کارگردانی جریان انحرافی در صدا و سیما ؟

۷۷

۶تیر ۱۳۹۰

یادآورد گذشته (سال ۱۳۶۳) / انحراف صداو سیما موجب انحراف انقلاب می شود /

هاشمی : اخبار نادرست صداوسیما تمرین کجی با مردم است

۷۸

۷تیر ۱۳۹۰

/ خطای مناظرات یا تکیه گاه جریان انحرافی ؟ /

پر بیننده ترین اتهام زنی رسانه ای که هرگز جبران نشد

۷۹

۷تیر ۱۳۹۰

یادآورد گذشته (سال ۱۳۶۳) / انحراف صداو سیما موجب انحراف انقلاب می شود /

هاشمی : اخبار نادرست صداوسیما تمرین کجی با مردم است

۸۰

۷تیر ۱۳۹۰

/ پر بیننده ترین اتهام زنی رسانه ای که هرگز جبران نشد /

خطای مناظرات یا خط اصلی جریان انحرافی ؟

۸۱

۸تیر ۱۳۹۰

/ یادآورد گذشته ( سال ۱۳۶۰) /

هاشمی : مطهری هرگز نردبان ترقی جریان انحرافی نشد / مطهری فقط مطهری بود

۸۲

۸تیر ۱۳۹۰

/ از کمک ناآگاهان به اهداف جریان انحرافی متاسفم /

هاشمی : فتنه ای می بینم که ذره ای کوتاه نخواهد آمد

۸۳

۱۱تیر ۱۳۹۰

/ هدف جریانی انحرافی سیبل کردن نظام از داخل و خارج است /

هاشمی : هرگز در دولت دفاع مقدس نگران انحراف انقلاب نشدیم

۸۴

۱۱تیر ۱۳۹۰

/ پر بیننده ترین اتهام زنی رسانه ای که هرگز جبران نشد /

خطای مناظرات یا خط اصیل انحراف ؟

۷۷

۱۳تیر ۱۳۹۰

/ عواقب میدانداری مهدویت انحرافی از نگاه امام /

هاشمی : بدترین فتنه از نگاه امام، فتنه به نام امام زمان بود

۷۸

۱۴تیر ۱۳۹۰

/ چه کسانی در نیمه شعبان ۵۷خون به دل امام کردند ؟ /

ردپای مهدویت انحرافی از ۵۷تا ۹۰

۷۹

۱۵تیر ۱۳۹۰

/ جریان انحرافی می خواهد مردم از BBCخبر بگیرند /

هاشمی: منافع جریان انحرافی در صداو سیمای یکسویه است

۸۰

۱۵تیر ۱۳۹۰

/ یادآورد گذشته (سال ۱۳۶۳) /

هاشمی : انحراف صداوسیما زمینه انحراف انقلاب است

۸۱

۱۵تیر ۱۳۹۰

/ چه کسانی از رجوع مردم به اخبار BBCو صدای آمریکا نفع می برند؟ /

هاشمی: صداو سیمای یکسویه خواست جریان انحرافی است

۸۲

۲۰مرداد ۱۳۹۰

/ “مدعیان ظهور” ساکتین دوران مبارزه ، مطرودین زمان امام

هاشمی : مدعیان ظهور عامل اصلی انحراف انقلابند

۸۳

۳۰مرداد ۱۳۹۰

/ اجتهاد رسانه‌ای جریان انحرافی ؛ اجتهاد رسانه ای صداوسیما /

لالایی خرافه پرستان از کجا به گوش می رسد ؟

۸۴

۲شهریور ۱۳۹۰

/ اجتهاد رسانه‌ای جریان انحرافی در صداوسیما /

لالایی خرافه پرستان از کجا به گوش می رسد ؟

۸۵

۶شهریور ۱۳۹۰

روایت هاشمی از امام زمان گویان اسرائیلی ! // اسرائیلی ها معمولا از افراد ظاهر الصلاح چهره هایی را انتخاب می کنند و داخل جوامع اسلامی می کنند اینها ابتدا شعارهای افراطی اسلامی می دهند و به نام مقدسات شروع می کنند و سپس جانب مقدسات را رها می کنند و سراغ ملی گرایی می روند آنوقت شما را با اسلام جغرافیایی مثل اسلام ایرانی روبرو می کنند این دقیقا همان کاری است که اسرائیلی ها آرزوی آن را دارند

۸۶

۳شهریور ۱۳۹۰

بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی :

همه سلایق سیاسی در روز قدس بیایند / ملال جریان انحرافی از اتحاد مردم

۸۷

۱۲شهریور ۱۳۹۰

/ اجتهاد رسانه‌ای جریان انحرافی در صداوسیما /

صدای لالایی خرافه پرستان از رسانه ملی می آید ؟

۸۸

۱۴شهریور ۱۳۹۰

تاکید آیت الله هاشمی در نامه ۸۸ :

” احمدی نژاد و جریان انحرافی یکی هستند “

۸۹

۱۶شهریور ۱۳۹۰

تاکید آیت الله هاشمی در نامه ۸۸ :

” احمدی نژاد با جریان انحرافی یکی است “

۹۰

۲۲شهریور ۱۳۹۰

تاکید آیت الله هاشمی در نامه ۸۸ :

هدف احمدی نژاد با جریان انحرافی یکی است

۹۱

۲۳شهریور ۱۳۹۰

/ رئیس دولت “رهبری” را سپر حوادث انتخابات کرده است /

هاشمی : منافع جریان انحرافی در صداوسیمای یکسویه است

۹۲

۲۳شهریور ۱۳۹۰

/ ” احمدی نژاد با جریان انحرافی یکی است ” /

انحرافات دولت نهم بر مردم و تاریخ روشن خواهد شد

۹۳

۲۶شهریور ۱۳۹۰

/ هدف احمدی نژاد با جریان انحرافی یکی است /

وعده نامه ۸۸هاشمی : انحرافات دولت نهم روشن خواهد شد

۹۴

۱۰مهر ۱۳۹۰

هدف احمدی نژاد عین جریان انحرافی است

انحرافات دولت نهم بر مردم و تاریخ روشن خواهد شد

۹۵

۱۴مهر ۱۳۹۰

جریان انحرافی چگونه مقابل استقلال بانک مرکزی ایستاد؟

نامه سرگشاده احمدی نژاد علیه مجمع : می خواهند بانک مرکزی را از خادم ملت بگیرند!

۹۶

۹آبان ۱۳۹۰

نماز جمعه هاشمی اذان وحدت انقلاب بود/ امروز که چهره شاخص جریان انحرافی و عامل پشت صحنه درگیری‌ها اعلام نموده: «روحانیت مردم را به شریعت دعوت می‌نماید و ما مردم را به حقیقت دعوت می‌نماییم. . .؟!»، پرده نفاق جریان انحرافی دریده شده و حقایق مکشوف گردیده است

۹۷

۱۷آبان ۱۳۹۰

/ انحراف امروز نتیجه عملکرد متحجران است /

هاشمی : خواست متحجران از امام حکومت بی انتخابات بود

۹۸

۱۷آبان ۱۳۹۰

“تاکید هاشمی بر ممانعت از آسیب عمود خیمه انقلاب”

انحراف را باید بی واهمه اصلاح کرد

۹۹

۱۸آبان ۱۳۹۰

سال ۱۳۴۸ / مهم ترین انحرافات با لباس مقدسات جلو می آید /

هاشمی: به نام امام زمان هم می شود به اسرائیل خدمت کرد!

100

۱۸آبان ۱۳۹۰

/ خواست متحجران از امام حکومت بی انتخابات بود /

هاشمی : متحجران جاده صاف کن انحراف اند

101

۲۲آبان ۱۳۹۰

سال ۱۳۸۹ / برنامه جریان انحرافی سیبل کردن نظام از داخل و خارج کشور /

هاشمی : بالاترین خدمت به جریان انحرافی دفع حداکثری است

102

۲۳آبان ۱۳۹۰

/ انتقام متحجران از امام و جمهوری اسلامی با ایجاد انحراف /

هاشمی : خواست متحجران از امام حکومت بی انتخابات بود

103

۲۶آبان ۱۳۹۰

/ مهم ترین انحرافات در لباس مقدسات جلو می آیند /

سال ۱۳۴۸ / هاشمی : نفوذی ها به نام امام زمان به اسرائیل خدمت می کنند!

104

۲۸آبان ۱۳۹۰

سال ۱۳۶۳ / انحراف صداوسیما عامل انحراف انقلاب می شود /

هاشمی : شانتاژ خبری صداوسیما تمرین کجی با مردم است

105

۱آذر ۱۳۹۰

هشدار آیت الله هاشمی در سال ۸۹ :

” جریان انحرافی به قانون تمکین نخواهد کرد “

106

۷آذر ۱۳۹۰

سال ۱۳۵۸ / نامه بی سلام خواص انقلاب به امام؛

” سکوت رهبری در قبال انحراف رئیس جمهور جایز نیست “

متأسفانه این خطر به طور جدی وجود دارد که انتخابات مجلس تحت تأثیر همین جو ناسالم منجر به انتخاب شدن افرادی که تسلیم رئیس جمهورند بشود و از داشتن مجلسی مستقل و حافظ اسلام در مقابل انحراف احتمالی مجریان محروم گردیم

107

۲۸آذر ۱۳۹۰

/ قلم هاشمی ؛ قلم انقلاب است /

نامه ای که نقاب از جریان انحرافی گرفت

108

۳دی ۱۳۹۰

/ همه چیز تقصیر هاشمی است» از مناظرات ۸۸تا آذر ۹۰ /

پایان فرار جریان انحرافی از نامه هاشمی

109

۲۶دی ۱۳۹۰

پایان دیو و دلبر/ جریان انحرافی، فهمیده که اگر بخواهد مقابل آقا بایستد مردم اقبالی به آنها نخواهند کرد. از این به بعد دم از ولایت خواهند زد. دیو و دلبر هاشمی و احمدی نژاد درست می‌کنند.

110

۲۲خرداد ۱۳۹۱

/ تاکید بر حقوق مردم از مهم ترین اعتقادات قلبی امام (ره) بود /

افراط و انحراف موانع حاکمیت اسلام ناب است

111

۲۲خرداد ۱۳۹۱

ماجرای کودک و سعدی!/  علل واقعی قبل از پیدایش بحران 88 ، سعه صدر مدیران اسبق و بی توجهی در خور آنها به جریانهای نقاب دار درفرایند نفوذ تدریجی وبی سر وصدا به ارکان تصمیم گیری نظام اسلامی برای به حاشیه راندن یاران امام راحل بوده است که لاجرم حاصل این بی توجیها درسال 88 منتج به غوغایی گردید که درنهایت جریات انحرافی و معلوم الحال ازآن بیرون آمدند.

112

۲تیر ۱۳۹۱

از " دوباره هاشمی " روزنامه دولت تا.../این نامه یکی از اضلاع مثلث نامه‌های تاریخی سه‌گانه‌ای است که ضلع دومش در سال 1359 و ضلع سومش در سال 1388 نگاشته شد؛ مثلثی تاریخ‌ساز که روی در شناساندن جریان انحرافی انقلاب در ذیل تابلو دو رییس‌جمهور داشت.

113

۱۴تیر ۱۳۹۱

روایت هاشمی از مهدویت انحرافی/عده ای به بهانه مهدویت به وظایفشان عمل نمی‌کنند و با ادعای ارتباط با حضرت حجت می‌‌خواهند نانی برای خودشان بپزند!

114

۴مرداد ۱۳۹۲

رهبری ائمه(ع) با سلیقه شخصی نبود/تفکری خطرناک برای ایجاد شائبه‌هایی مبنی بر بدنام کردن روحانیت، علما و مراجع وجود داشت که حقیقتاً شرایط سختی را بوجود آورده بود ولی به لطف خدا و با هوشیاری مردم در انتخابات اخیر تمام آن‌ها رنگ باخته و نتیجه آن حاکمیت اصل اسلام عزیز در این دوران پیشرو است.

115

۵مرداد ۱۳۹۲

اعتدال یعنی انقلابی باش،کلّه شق نباش!/راه جریان انحرافی که با رأی مردم بسته شد، ولی نخ و ماسوره زادگاه جریان انحرافی در کارگاه دگم‌اندیشی متحجران همچنان پا برجاست ...

116

۲۴مرداد ۱۳۹۱

آیا کارت عربستان مختص هاشمی است؟/جریان موهوم انحرافی برخلاف سیاست‌های نظام به دنبال مذاکره با ایالات متحده امریکا می‌باشد.

117

۶مهر ۱۳۹۱

“شیاطین انقلابی نما از نگاه هاشمی “

منحرفان بی ریشه رسوا می شوند

118

۱۰آبان ۱۳۹۱

" آنها که دلسوز نظامند به اشتباهات پی برده اند"/عدم التزام به قانون و یا برخورد گزینشی و سلیقه‌ای با قانون موجب هرج و مرج، انحراف و خودمحوری می‌شود/خوشبختانه مردم و بسیاری از دلسوزان که دلشان برای انقلاب و نظام اسلامی می‌طپد به اشتباهات پی برده‌اند و همین امر می‌تواند مسیر بازگشت از خطا را هموار و اصلاح اشتباهات را تسهیل کند.

119

۱۶آبان ۱۳۹۱

امام مخالف انحصار جناحی انتخابات بودند/جریان انحرافی با دستاویز قرار دادن ارزش‌ها و اعتقادات مقدسی چون امام زمان(عج) اهداف انحرافی خود را به ضرر منافع کشور و نظام اجرا کردند

120

۲۱آبان ۱۳۹۱

” سخنرانی منتشر نشده هاشمی در سال ۶۸ “

چرا به شهید مطهری می گفتند؛ضد عدالت؟ / نتیجه عدالت انحرافی فروپاشی است

121

۲۸آبان ۱۳۹۱

گفتمان تفرقه چیست؟/هشدارهای مشفقانه هاشمی رفسنجانی در خصوص شناخت و پیگیری اهداف انحرافی در سایه مقدسات و ارزشها

122

۸آذر ۱۳۹۱

مددی که هاشمی از امام حسین(ع) طلبید!/شاید ظهور جریان انحرافی امروز در نظام اسلامی و همزمانی آن با حوادث غزه و لبنان و سوریه آنچنان هم تصادفی نباشد بالاخص آنکه در این سالها تا توانسته‌اند بر تنور اختلافات نظام با کشورهای اسلامی دمیده‌اند. شاید هم تصادفی باشد و تنها تصادف آن هم آبی باشد که از آن برای صهیونیست‌ها گرم می‌شود!

123

۱۴آذر ۱۳۹۱

روایت هاشمی از مصایب افراط و انحراف

پایان جنگ حرکتی ضد افراطی بود

124

۱۸آذر ۱۳۹۱

جستار اعتدال در فرهنگ قرآن / افراط و انحراف چگونه به کفر می رسد؟

125

۲۲آذر ۱۳۹۱

” مصاحبه متفاوت هاشمی درباره مهدویت انحرافی “/ اگر نتوانیم کارایی نظام را در حوزه زندگی و معاش مردم حفظ کنیم و یا اجازه دهیم عده ای آن را مخدوش کنند ،آیا می توانیم مدعی زمینه سازی ظهور باشیم؟

126

۲دی ۱۳۹۱

یک تبریک متفاوت به آقای هاشمی!/آیت‌الله در ادامه از نقش مکمل خودسری و تحجر با جریان انحرافی نیز می‌گویند. از اینکه برخی "نا پختگان سیاسی" چگونه نردبان جریان انحرافی شدند و از اینکه چگونه امروز رهبری را هم سپر "خودسری‌های" خود می‌کنند. از اینکه نمی‌دانند چه آبی تا امروز بر آسیاب جریان انحرافی ریخته و می‌ریزند. با خودم می‌گویم خدا کند ندانند!.

127

۵دی ۱۳۹۱

زخم شیرین متحجران!/آیت‌الله در ادامه از نقش مکمل خودسری و تحجر با جریان انحرافی نیز می‌گویند. از اینکه برخی "نا پختگان سیاسی" چگونه نردبان جریان انحرافی شدند و از اینکه چگونه امروز رهبری را هم سپر "خودسری‌های" خود می‌کنند. از اینکه نمی‌دانند چه آبی تا امروز بر آسیاب جریان انحرافی ریخته و می‌ریزند. با خودم می‌گویم خدا کند ندانند!.

128

۱۰دی ۱۳۹۱

گفتند شاهدش هم احمدی نژاد!/نقش آفرینی های تاریخی هاشمی به همان اندازه که منافع انقلاب و نظام و مردم را تامین کرده به همان میزان نیز بر برنامه های جریان های انحرافی و دشمنان انقلاب خط بطلان کشیده ./مضامین آن نامه نیز بخوبی روشن است و برنامه های وسیع و ضد منافع ملی جریان انحرافی بخوبی از پرده برون آمده است . از جریان انحرافی به عنوان مهم ترین جریان ضربه دیده از نامه 88 تعجبی در کوبیدن آن نیست/ بهتر نیست بجای توجیهاتی که خودمان را هم قانع نمی کند از فرصتی که برای اجرای برنامه های جریان انحرافی در راستای حراج تاریخ انقلاب در مناظرات 88 ایجاد کردیم عذر خواهی کنیم؟

129

۱۲دی ۱۳۹۱

آقای هاشمی! آماده اید؟

اگر از انحراف برگردیم …

130

١٢ دی ١٣٩١

منحرفان طلبکار نظام شده اند/ این جریان منحرف با وجود هشدارهای دلسوزان و وفاداران به نظام و انقلاب به گونهای مورد حمایت قرار گرفت که اکنون نه تنها پاسخگوی وضع به وجود آمده نیستند بلکه حامیان خود را نیز برنمی تابند و طلبکار نظام شده اند

131

۱۹دی ۱۳۹۱

هشدار متفاوت هاشمی در ۱۹دی/ امروز بقایای فکری دین‌زدایی و روحانیت‌ستیزی خاکریز به خاکریز جلو می‌آیند و شاهدیم که پس از توهین به سران روحانی نظام در 30 سال گذشته، به فضلا، علما و مراجع قم رسیده‌اند.

132

۲۴دی ۱۳۹۱

از هاشمی چه می خواهند؟/ این پروژه بخشی است از یک رویکرد سیاسی انحرافی که نسبت به بسیاری از اصول، مبانی، روش‌ها، سوابق، تجارب، دستاوردها، اهداف، داشته‌ها و سرمایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ابتنای بر حذف، تخریب، تضعیف، نفی و انکار دارد

133

۲۷دی ۱۳۹۱

شهید نواب صفوی در بازگشت از نجف اشرف مبارزاتش را علیه کسانی که قصد انحراف در مبانی اسلام را داشتند، شدت بخشید/ مظلومیت تشیّع از افراط و انحراف است

134

۳بهمن ۱۳۹۱

آقای هاشمی! سالی یکبارم نمیاین تلویزیون؟ /تجربه، غنمیت تاریخی روحانیت است و امروز جریان انحرافی ضد روحانیت به هزار خدعه و نیرنگ به تخریب آن نشسته است/ایشان از مظلومیت تشیّع به سبب افراط ها و انحرافات می گویند. از مظلومیت اعتدال شیعی!./ امروز البته بسیاری از دلسوزان نظام هم سکوت خود را مقابل گفتمان تفرقه و انحراف شکسته اند. شب سمور گذشت و لب تنور گذشت. مشت های بسته باز شد. از دعای فرج رسیدند به تکرار ترانه های لس آنجلسی. "کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه". از انکار هولوکاست هم رسیدند به دوستی مردم اسرائیل. عشق و آزادی و عدالت مطلق!. از اسلام هم دیگر خبری نیست.

135

۸بهمن ۱۳۹۱

وقتی در اداره معاش مردم ناتوانیم ،چگونه مدعی زمینه سازی ظهوریم؟ /ما اگر نتوانیم کارایی نظام را در حوزه زندگی و معاش مردم حفظ کنیم و یا اجازه دهیم عده ای آن را مخدوش کنند ،چگونه می توانیم مدعی زمینه سازی ظهور باشیم؟

136

۲۳بهمن ۱۳۹۱

از سنگلاخ ها نمی ترسم،به این مردم مدیونم /تشبیه دولت احمدی نژاد به اهل سقیفه در نمک نشناسی شان نسبت به رأفت نظام؛ آدم‌هایی که اصلاً مبارزه را قبول نداشتند و در زمان مبارزه با طاغوت می‌گفتند که چه کسی جواب این خون‌‌ها را می‌دهد و به امام اهانت می‌کردند، آنها رفته‌رفته آمدند و وارد شدند و کم‌کم زیاد هم شدند. آن تفکرات، تفکراتی نبود که این انقلاب را در مسیر خودش نگه دارد و همین شد که می‌بینید./ از دیدن برخی نابسامانی‌هایی که برای کشور و مردم پیش می‌آید متاثر می شوم، بی‌اخلاقی‌ها، هتاکی‌ها و رواج دروغ و تهمت را که می بینم متأثر می‌شوم. انقلاب اسلامی ایران بسیار عظیم و منحصر به فرد است و زحمات زیادی برای آن کشیده شد و خون‌های بسیاری برای آن ریخته شده و وقتی می‌بینم عده‌ای قدر آن را عمداً یا سهواً نمی‌دانند و به آن ضربه می‌زنند، متأثر می‌شوم/

137

۱اسفند ۱۳۹۱

هدفمندی یارانه ها دچار انحراف شد

مردم گرفتارند، عده ای دلخوش آمارند!

138

۷اسفند ۱۳۹۱

چه کسی رابطه ایران و عربستان را بهم زد؟/هاشمی رفسنجانی وضعیت نامطلوب فعلی را ناشی از عدم بهره گیری لازم از ظرفیت کارشناسی وزارت خارجه و تحمیل نقطه نظرات و موازی کاری های جریان انحرافی احاطه پیدا کرده بر دولت برشمرد و تاکید کرد: دیپلماسی شعارو تابوشکنی گفتاری نظیر"دوستی با مردم اسرائیل" یا نامه های بی جواب به اوباما نیست ، دیپلماسی ،"دانش و تجربه و زیرکی" می خواهد با محوریت منافع ملی .

139

۱۶اسفند ۱۳۹۱

در مسیر انتخابات سنگ اندازی نشود/حقایق و معارف دین مبین اسلام و مکتب تشیّع جدای از برخی عملکردها و افکار انحرافی و افراطی موجود در کشور است

140

۲۱اسفند ۱۳۹۱

"هشدار متفاوت هاشمی در اسفند ۸۸"/فتنه ای می بینم که ذرّه ای کوتاه نخواهد آمد/موج فتنه بزرگی علیه انقلاب، اسلام ، ولایت و روحانیت می بینم که ذره ای هم کوتاه نخواهد آمد،تاسف بیشتر این است که افراد ناآگاه کمک می کنند که این جریان انحرافی افکار امام را مطرود و مخدوش و کسانی را که در زمان امام حرفی برای گفتن نداشتند الان میدان‌دار ‌کنند

141

۲۲اسفند ۱۳۹۱

این همان "احمدی نژادِ نامۀ ۸۸" است/هشدار در مورد فتنه جریان انحرافی و احمدی‌نژاد است، هشدار از فتنه‌ای که پس از گذشت بیش از سه سال، امروز تنها بعضی از ابعاد آن آشکار شده و رهبر معظم، مراجع عظام تقلید، دل‌سوزان نظام و مردم را نگران نموده است.

142

۲۳اسفند ۱۳۹۱

"خام شدگان" رویِ پذیرش اشتباه را ندارند/جریانی انحرافی تلاش دارد علیرغم معضلات و ناکارآمدی‌هایی را که خود باعث و علت آن بوده ، موذیانه از پذیرش مسئولیت تخریب‌ها و ضایع شدن اعتماد مردم شانه خالی کند و جاخالی بدهد.

143

۲۸اسفند ۱۳۹۱

خواب ماندگان مدعی هاشمی نشوند!/ آن روزی که آقایان خام جریان انحرافی شده بودند، آقای هاشمی بیدار بود و هشدار می داد/ این دولت از اول همین بود اما متاسفانه اکثر عوام مردم باور کردند که آنها می‌آیند و مشکلات بیکاری را حل و فقر را از بین می‌برند

144

۱۷فروردین ۱۳۹۲

چرا فقط در مشکلات یاد هاشمی می افتیم؟ /  اگر آقای هاشمی نیایید چه کسی می‌تواند ترمز قطار بی‌ترمز انحراف را بکشد؟ چرا با بحران‌سازی‌ها مکرر جریان انحرافی برخورد نمی‌شود؟

145

۲۱فروردین ۱۳۹۲

به منِ آخوند بگید،جواب مردم را چه بدهم؟/چقدر امام زمان(عج) این روزها مظلومند. از خام شدن روحانی و غیرروحانی می‌گویند در مقابل یک گروه کوچک انحرافی/ از فتنه شطرنج‌گونه جریان انحرافی می‌گویند/ با ناپختگی سیاسی خود، اسب جریان انحرافی را چنان زین کردند و خام شدند که امروز حتی روی پذیرش اشتباه خود را هم ندارند!

146

۲۸فروردین ۱۳۹۲

"اساتید اخلاق دولت" چه درسی دادند؟/حرف هایی که ما از جریان انحرافی خوانده ایم و می خوانیم مطالبی است که مورد اشکال مراجع و علما است.

147

۱۶اردیبهشت ۱۳۹۲

حماسه ای دیگر با هاشمی در راه است؟/در سال‌های اخیر و پس از مناظرات تلویزیونی و رفتارهای مخرب و انحرافی برخی، ایشان بارها دل‌سوزانه گفته‌اند: «درگیری و ایجاد انزجار در میان مردم به‌نام دین، خطایی نابخشودنی است!»

148

۱۸اردیبهشت ۱۳۹۲

"موقعیت قیچی" چگونه طراحی شد؟/«انجمن حجتیه نوین» تعبیر تکان دهنده ای بود که هاشمی رفسنجانی برای توصیف مهدویت گرایی محمود احمدی نژاد برگزید و بارها و بارها انحراف در اعتقاد به امام عصر (عج) را به او نسبت داد. این چنین بود که «باب»ی مهم گشوده شد.

149

۳۰اردیبهشت ۱۳۹۲

برای مأموریت سخت آماده ام،مثل سال ۶۸/نباید سوءمدیریت برخی افراد و جریان‌ها، به پای روحانیت و رهبری انقلاب نوشته شود و باید بتوانیم بار دیگر توان مدیریت حاکمیت دینی را با تکیه بر اسلام و پرهیز از پیرایه‌های انحرافی، با جلب اعتماد و اطمینان مردم به جهانیان نشان دهیم

150

۱۳شهریور ۱۳۹۲

اتمام حجّت هاشمی با خبرگان رهبری/روحانیت،حق النّاس را از یاد نبرند/جریان انحرافی امروز از کجا پیدا شد؟!

151

۲۹مهر ۱۳۹۲

"احمدی نژاد با جریان انحرافی یکی است"/در موقع مناسب، انحرافات دولت نهم بر مردم و تاریخ روشن خواهد شد؛ زیر سؤال بردن مدیریت ولایت فقیه ، هدف اصلی این جریان است؛ از این بدتر نمی شد تاریخ انقلاب و تصمیمات امام راحل را زیر سؤال برد.

152

۲۱دی ۱۳۹۲

"عده ای بنام امام زمان، نان خود را می پزند"/هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای صریح و خواندنی در سال 87 ضمن هشدار به بهره گیری افراطی متحجران و جریانی انحرافی از نام مبارک امام زمان(عج) در جهت اهداف پشت پرده خود، تاکید کرد: برخی بنام مهدویت هم فتنه می کنند، هم کاسبی!

153

۲۸بهمن ۱۳۹۲

انتخابات ۹۲، انقلاب حق النّاس بود/انتخابات 92 فقط یک انتخابات ساده نبود . شبیه یک انقلاب بود در انقلاب. انقلابی علیه جمود تحجّر و انحراف. انتخابات 92 فقط جابجایی دولتی با دولتی دیگر نبود. فریاد بلند مردمی بود که می خواستند دوباره ثابت کنند: «میزان رأی ملّت است». انتخابات 92 انقلاب دوباره «حق النّاس» بود. انتخاباتی که تاریخ درباره اش بیشتر خواهد گفت.

154

۱۴اسفند ۱۳۹۲

ناگفته های هاشمی از انتخابات ۸۴/دو سه نفر تندرو بودند بین داوطلب های به اصطلاح اصول گرا که خطرناک بودند. آدم های بدی نیستند و نبودند ولی برای حکومت، برای اداره کشور کافی نبودند. به رهبری هم گفتم از این چند نفر هر کدامشان بیایند ما یک سقوط می کنیم/ اگر مشکلی پیش آمد برای جامعه و انحرافی رفت، باید همه با هم باشیم تا انحراف را برگردانیم . این فهم است. من حرفم همین است. اعتدال را یک معنای عقلانی برایش باید داشته باشیم..

155

۲۸اسفند ۱۳۹۲

"منشاء فتنه از نگاه هاشمی"/دوقطبی ملّت - حکومت" خیلی خطرناک است، آنچه فضای انتخابات را از حالت رقابتی خارج و جنبه ناعادلانه به آن می‌بخشد، سوءاستفاده محافل قدرت از امکانات حکومتی برای تأثیرگذاری در انتخابات است که زمینه ابجاد فتنه و انحراف را ایجاد می کند

156

۲۷فروردین ۱۳۹۳

"جریان انحرافی، یادگاری من شد"/شرایطی راکه 8 سال پیش وجود داشت را قبول نداشتم و تمام این هشت سال را مسیر انحرافی می دانستم که یادگاری من مانده است. اینها هنوز هم در جلسات خصوصی شان می گویند که فلانی این لقب را به ما داده است

 

چرایی ادامه پروژه تخریب دکتر احمدی نژاد و یارانش تاکنون را که بی شک مصداق نزاع تفکر اصیل "برپایی حکومت اسلامی با محوریت ولایت ، آرمان گرایی انقلابی و با تکیه بر مردم" و  "برپایی حکومت اسلامی با حمایت ولایت و آرمان گرایی غربی و با تکیه بر بازار" بوده و تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت، را باید در ترس جبهه ریا و تزویر و و پایبندان به حبّ الدنیا از عرصه تقابل قریب الوقوع این دو تفکر در عرصه تصمیم آحاد مردم دانست که در این زمینه رجوعی به مطالب ذیل خالی از لطف نمی باشد:

ـ چپ، راست، کارگزار: آقای احمدی نژاد لطفا به سیاست بازنگرد!

ـ شروطی برای بازگشت احمدی نژاد

 

 

در همین زمینه بخوانید:

ـ مهم: تکفیر مالک، انتقام از علی(ع)

ـ نبرد ترمینولوژیک/مخالفان احمدی نژاد چگونه در دام هاشمی افتادند؟(مهم) - منتشر شده در 22 اسفندماه 1391

ـ سناریوی بازگشت گام به گام

ـ مهم: پیچیدگی های نقش آفرینی هاشمی در انتخابات پیش رو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

نظرات  (۱)

سلام.
با دو کلیپ زیبا و جالب به روزیم...
منتظر شما و نظراتتون

التماس دعا
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی