ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

فضای مجازی مجاهد می طلبد

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ
افسران - فضای مجازی مجاهد می طلبد

ahsabzianشناسایی محیط فعالیت

مجموعه اموزش زبان "duolingo" پر کاربر ترین و زیباترین سایت اموزش زبان های بین المللی است.


بخاطر رایگان بودن و همچنین رابط کاربری اسان تا به حال موفق به جذب 120 میلیون حساب کاربری در سراسر دنیا (به گفته مسئولان سایت) و همچنین جوایز متعدد در اروپا و همچنین 856 امین سایت در رتبه بندی الکسا است.
فضایی علمی که افراد بصورت جدی و نیمه جدی با تمامی گروه های سنی در ان به بحث و گفتگو می پردازند.

شما در این سایت میتوانید هم خود بیشتیرین بهره را از مهارت های زبان اموزی رایگان ببرید و همچنین ایران و اسام را به دنیا بشناسانید.


لازم به ذکر است که تا اندک مدتی پیش از این این سایت بر روی کاربران ایرانی که با منطقه زمانی تهران (time zone : 3:30+) وارد سایت سایت می شدند بسته بوده و به تازگی باز شده است.

دراین سایت ایرانی و مسلمان زیاد است. اما به دلیل کمبود نیروی انقلابی و مجاهدا فضای سایت کاملا سکولار است اما از لحاظ تصاویر غیر اخلاقی غالب فضای سایت ایمن و پاک است.

لطف بفرمایید افرادی که در این سایت مشغول فعالیت می شوند از ایجاد اشوب و اغتشاش جلوگیری شود چراکه شما در ان زمان مبلغان اسلام ناب محمدی (ص) و همچنین نمایندگان مکتب هل بیت و جمهوری اسلامی ایران هستید. و خدایی ناکرده انحراف شما موجب بد نمایی از ایران و اسلام خواهد شد.

طی فعالیت و شناسایی که توسط بنده و در طی مدت 3 ماه از این سایت انجام شده است. افراد حاضر در سایت کاملا مستعد دریافت نور حق و کلام الهی اند.

راههای ارتباطی
در سایت دولینگو باهمین اواتار
sunawaiter

این حساب کاربری در افسران
ahsabzian

  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی