ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

شماره سوم خط حزب‌الله منتشر شد

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ
سومین شماره هفته‌نامه «خط حزب‌الله» منتشر شد؛

خون شهید همدانی در محور مقاومت

سومین شماره‌ی «خط حزب‌الله» با گزارش ویژه‌ای درباره اهمیت استراتژیک سوریه در محور مقاومت و غفلت سهل‌‌انگاران از نقشه‌ی نظام سلطه در این باره منتشر شد. سخن هفته‌ای با عنوان «بازشناسی عبرت‌های عاشورا برای امروز»، انتشار خبر نارضایتی رهبر معظم انقلاب از تحصن در مقابل مجلس، روایتی از آخرین دیدار شهید همدانی با رهبر نقلاب و معرفی کتاب عبرت‌های عاشورا از بخش‌های مهم شماره سوم است.
همچنین، نشریه‌ی «خط حزب‌الله» در دهه‌ی اول محرم، اقدام به انتشار ویژه‌نامه مخصوص این ایام میکند. مطالب این ویژه‌نامه برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی نهضت حسینی و قیام عاشوراست. این ویژه‌نامه با بخش‌هایی چون احکام شرعی عزاداری، هیات، منبر، یاران امام حسین در بیان رهبر انقلاب، محصولات عاشورایی و تحلیل قیام عاشورا در دسترس مخاطبان و همراهان «خط حزب‌الله» خواهد بود. ویژه‌نامه در پنج شماره و در روزهای ۲۳، ۲۵، ۲۷ و ۲۹ مهرماه و شماره‌ی پنجم نشریه در روز اول آبان منتشر خواهد شد.
هفته‌نامه «خط حزب‌الله» از مخاطبان عزیز به دلیل تاخیر در انتشار این شماره پوزش می‌طلبد.
نسخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی