ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها
افسران - آیت الله جنتی : دشمن سعی می‌کند نفوذ‌ی‌های خود را به مجلس بفرستد
 
آیت‌الله جنتی در خطبه‌‌های نمازجمعه تهران: دشمن سعی می‌کند نفوذ‌ی‌های خود را به مجلس بفرستد . وی به آمریکایی‌ها در داخل کشور پس از اجرای برجام اشاره کرد و گفت: آنها می‌خواهند در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری نفوذ کنند، یکی از مراکز تصمیم سازی مجلس است، اینها سعی می‌کنند تا جایی که می‌توانند عوامل و نفوذی‌های خودشان را به مجلس بفرستند و این طوری باشد که کسی نفهمد و متوجه نشود. در دولت مراکزی تصمیم ساز است که این غیر از هیئت دولت که تصمیم می‌گیرد است، زیر مجموعه‌ها تصمیم ساز هستند و آنها چیزهای را آماده کرده و می‌پزند و برای تصمیم به دولت می‌دهند که در آنجا هم می‌خواهند نفوذ کنند و در تصمیم سازی نفوذ داشته باشند. می‌خواهند درباره فرهنگ، فرهنگ غربی را حاکم کنند و این فرهنگ اسلامی را از ما بگیرند، این سیاست‌هایی است که آنها به دنبال آن هستند و پس از برجام به دنبال آن می‌آیند.

آیت‌الله جنتی در پایان به موضوع مسئله انتفاضه فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: انتفاضه سوم دوباره شروع شده است. عزیزان فلسطینی با حرکت‌های انتحاری که تعدادی از آنها را کشتند، اقداماتی انجام دادند. انشاءالله امیدواریم که این حرکت هم طوری باشد که مسجد الاقصی را از تعرض این قاصبین سرزمین فلسطین آزاد کند.
به گزارش تسنیم، دبیر شورای نگهبان در خطبه‌ اول نمازجمعه این هفته تهران ضمن دعوت خودش و نمازگزاران به پرهیزکاری و تقوای الهی، گفت: لازم است در اینجا به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) و شهادت 72 تن از یاران باوفایش به شما نمازگزاران و همه مردم تسلیت بگویم.
آیت‌الله جنتی افزود: این ایام، ایامی است که همه عزادار و سیاه پوش، نوحه خوان هستند و نوحه سراها به پاست. هرچه انسان درباره قیام کربلا و عاشورا حرف بزند باز هم کم گفته است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ اول نمازجمعه تهران به موضوع غدیر و نقش ولایت‌پذیری شیعیان و رهروان حضرت علی(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: اینکه در آیات متعدد قرآن به موضوع ولایت تأکید شده مسئله این است که ولایت شهادت بهترین بندگان خدا را به وجود می‌آورد.
متن کامل خبر در وبلاگ دانشجو ایران : daneshjooiran.blog.i
  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی