ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

به گزارش فرهنگ نیوز ،‌ حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی امروز(چهارشنبه) مجلس گفت: از نمایندگان مجلس، ‌رسانه‌ها،‌ تشکل‌های دانشجویی تشکر می‌کنم که علی‌رغم نامهربانی و توهین‌ها مردانه ایستادند و توافقنامه را نقد کردند و علی‌رغم منع حضور در سازمان صدا و سیما توانستند افکار عمومی را نسبت به این موضوع حساس و بدنه اجتماعی را باخود همراه کنند و موجب تغییر روش مذاکره تیم مذاکره کننده شوند.

فارس-وی افزود: همچنین از تیم مذاکره کننده تشکر می‌کنم که در دور جدید مذکرات حقوقی با دقت و بدون خوشبینی به دولت‌های استکباری پای میز مذاکره حاضر شدند و برخلاف دوره قبل در نقطه‌ها و ویرگول‌ها دقت ‌کردند و از حقوق ملت کوتاه نیامدند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: امیدوارم که همیشه مانند این دور از مذاکرات دلاور باشید و نه مانند دوره‌های قبل که دل‌آور بودید البته بدانید چون از حقوق ملت دفاع کردید و مانند مرحله قبل به ثمن بخس این حقوق را واگذار نکردید حتما آنها شما را به خاطر این ایستادگی در فشار خواهند گذاشت ولی بدانید ملت پشت سر شماست اگر اینگونه مذاکره کنید که این بار کردید.

رسایی خاطرنشان کرد: البته ما شما را به خاطر این ایستادگی مزمت نمی‌کنیم ما به شما تهمت نمی‌زنیم. ما مانند آقای روحانی نمی‌گوییم که عده‌ای به نام ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند.

وی خطاب به رییس‌جمهور اظهار داشت: آیا ایستادگی این بار دولت و تیم مذاکره کننده در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب برای زدن جیب مردم است این جه نوع سخن گفتن است. آقای مردم جیب مردم را آنهایی زدند که نه تنها ایستادگی نکردند بلکه سه سال به انگلیس پناهنده شدند و سر در پرونده‌هایی مثل کرسنت و استات اویل داشتند و در مکالمات تلفنی‌شان با یک ضد انقلاب اقرار می‌کنند که با بابا تقسیم کار کرده‌اند تا به نظام فشار بیاورند.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: انتظار از دادستان کشور این بود تا در مورد پرونده آقازاده صحبت کند و تکلیف را مشخص کند که مردم منتظر آن هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی