ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

کف گرگی علی مطهری به نماینده معترض!!!

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

به گزارش رجانیوز، مطهری که طی چند سال اخیر بارها و بارها ثابت کرده ید طولایی در «شیرین بازی سیاسی» دارد و معمولا از هیچ تلاشی نیز برای مطرح شدن در عرصه رسانه ها غافل نیست، این بار نه تنها در روز یکشنبه به هل دادن و زدن کف گرگی به برخی نمایندگان منتقدش در مجلس پرداخته است بلکه امروز با فرار به جلو و قرار دادن خود در جایگاه امام حسین علیه السلام، نمایندگانی را که به نطق وی اعتراض کرده اند را در صف عمر سعد دانسته است!

مطهری در حالی این مواضع مضحک را اتخاذ کرده است که تاکنون حاضر نشده چنین تعبیری را برای اراذل و اوباش روز عاشورای 88 بکار گیرد و بر اساس منطق این نماینده بصیر! حمله کنندگان به مقدسات در عاشورای 88 در سپاه امام حسین و عزاداران حسینی در صف یزید تعریف می شوالبته این اظهارات از شخصیتی مانند علی مطهری که بارها ثابت کرده از درک و فهم بسیاری از بدیهیات ناتوان است عجیب نیست اما در ادامه مخاطبان گرامی می توانند با مشاهده فیلمی که از نطق وی در مجلس منتشر شده، به راحتی قضاوت کنند عامل اصلی درگیری های روز یکشنبه بهارستان چه کسی بوده است؟ و آیا اساسا نماینده ای که برای برخورد با دیگر نمایندگان منتقد خود اقدام به هل دادن و زدن «کف گرگی» می کند، حداقل معیارهای حضور در مجلس را که روزگاری بزرگانی چون مدرس در آن بودند را دارد یا خیر؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی