ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه که در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام برگزار شد با اشاره به موضع وزارت امور خارجه و دولت در برابر این توهین گفت: در این ایام که آمریکا می‌خواهد به قلب باور اسلام حمله کند چه جای دم زدن از صلح حدیبیه است؟

وی با بیان اینکه صلح حدیبیه یک استثنا در اسلام بود، اظهار داشت: اصل در دین جنگ با مستکبران است و صلح جزء استثنا‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مذاکرات وزیر امور خارجه کشورمان با جان‌کری وزیر امور خارجه آمریکا در ژنو تصریح کرد: ما شرمنده‌ایم که وزیر خارجه ما در کوران فتنه‌های دشمنان هوس کرده با وزیر امور خارجه آمریکا قدم بزند.

این استاد حوزه و دانشگاه اقدامات فرانسه، دانمارک و انگلستان و توهین به ساحت پیامبر را اقدامی نفرت‌انگیز خواند و افزود: این کشورها مانند سگ قلاده‌ به گردن مهار خود را به دست آمریکا سپرده‌اند.

وی جنایات دولت فرانسه در ایام جنگ تحمیلی علیه ایران و حمایت از رژیم صدام را یادآور شد و افزود: ما هنوز خون شهیدان‌مان را که با بمب‌های فرانسوی به زمین ریخت فراموش نکرده‌ایم.

پناهیان اینگونه اقدامات و توهین‌ها را باعث افزایش خشم انقلابی مسلمانان دانست و اظهار داشت: آمریکا اگر خود را در معرض نابودی نمی‌دید هرگز دست به چنین جنایاتی نمی‌زد و ما از این پس تا مرگ آمریکا را نبینیم لحظه‌ای دست از مبارزه برنمی‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه ما تا نابودی کامل استکبار جهانی از پای نمی‌نشینیم، افزود: پیامبر ما رسول رحمت است اما نه برای کفار و همراهان استکبار.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اسلام توانسته کمر دیپلمات‌های غربی را شکسته و همه آنها را ذلیل کند، اظهار داشت: هم‌اکنون غیرمسلمانان نیز در تجمع‌های اعتراضی خود می‌گویند که از اسلام الگو گرفته‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی