ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها
افسران - مادر شهید مصطفی احمدی روشن :  حاصل تلاش های "احمدی روشن ها"در حال نابودی است/چرا مسئولان در خواب غفلت به سر میبرند؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مادر شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشورمان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه انقلاب نیوز در واکنش به روند مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت:من یقین دارم که اگر امروز پسرم و دیگر شهدای هسته ای کشورمان زنده بودند هرگز حاضر نمی شدند حاصل دسترنج خود و دوستانشان در نطنز و دیگر تاسیسات هسته ای کشور به این ارزانی فروخته شود.
مادر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد:پسر من در جهاد علمی به شهادت رسید و تلاش های فراوانی را به همراه دیگر همرزمان علمی اش برای دستآورد هایی که امروز ایران اسلامی به دست آورده است متحمل شدند که نباید به این ارزانی ها مورد معامله قرار بگیرد.
وی ادامه داد:صهیونیست ها و آمریکایی ها بشدت از اتفاقات رخ داده در طول ماههای اخیر بر سر برنامه هسته ای ایران خوشحال هستند و این خوشحالی را رسما نیز اعلام میکنند .
مادر شهید احمدی روشن در ادامه گفت: از موارد توافق شده در مذاکرات اخیر پروتکل الحاقی است که اجازه میدهد دشمنان نظام جمهوری اسلامی به راحتی به اسم بازرس و کارشناس به هرجایی از کشور که دلشان خواست سرک بکشند و بازرسی کنند کجای دنیا چنین اجازه هایی را میدهند که ایران باید متحمل چنین تحقیر هایی بشود چرا مسئولان در خواب غفلت به سر میبرند؟چرا عده ای میخواهند کشور را به عقب بازگردانند؟
مادر شهید احمدی روشن در پایان اظهار داشت:حاصل تلاش ها و مقاومت های امثال شهید احمدی روشن ها امروز ایران را در جایگاهی در دنیا قرار داده است که هر ایرانی به ایرانی بودن خودش افتخار میکند، نه خندیدن و ژست گرفتن و دست دادن با آمریکایی های خون خوار که در جهان مردم را به خاک و خون میکشند.
  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی