ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها
روحانیون خراسان جنوبی در تحصن اعتراضی به سخنان سخیف استاندار/ 46
نباید بگذاریم حرامی در جامعه گسترش یابد
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور شما در این تحصن به خاطر عشق شما به اهل بیت است، به خاط دنیا نیست.کسی اینجا به شما امتیاز نمیدهد بلکه تهدید میکنند.

به گزارش خبرنگار خاورستان،  حجت السلام عارفی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع متحصنین حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند اظهار داشت: هر کس غافل شود از دشمن و در زمانی که دین او و امامش به او احتیاج دارد به خواب غفلت برود، با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد.

 

وی  افزود: در زمان جنگ هم هر بار نگهبان میخوابید با لگد دشمن از خواب بیدار میشد، زیرا فرصت عکس العملی و جود نداشت.

 

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: دشمن شما را در این چند روز امتحان کرد و با بصیرتی که داشتید دشمن را عقب زدید.

 

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: اگر دشمن بخواهد از افراد نادان و کج فکر استفاده کند این ضربه ای است که از امت حزب الله می خورد.

 

وی افزود: دشمن غافل نمی شود و احتمالا این دفعه از افرادی که مقداری هوشیاری داشته باشند استفاده می کند؛ شما نباید غفلت کنید و نخواهید کرد.

 

رئیس  دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  خطاب به روحانیون متحصن در حوزه علمیه سفیران گفت: آیت الله عبادی هم از اینکه شما درد دین دارید از شما ممنون هستند.

 

حجت الاسلام عارفی با اشاره به حضور حداکثری مردم و روحانیون در تحصن، تصریح کرد: حضور شما در این تحصن به خاطر عشق شما به اهل بیت علیه السلام است، به خاط دنیا نیست؛ کسی اینجا به شما امتیاز نمی دهد بلکه تهدید می کنند.

 

وی افزود: حضور شما به خاطر این است که حرامی دارد ترویج می شود و حلالی زیر پا گذاشته شود.

 

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با استناد به روایتی از امام سجاد(ع) فرمود: شما که به خاطر حلال کردن حرامی بلند شده اید اگر در دنیا بمانید چشمتان به جمال امام زمان (عج) روشن خواهد شد و اگر بمیرید با پیامبر (ص) و امامان محشور خواهید شد.

  • یاران دولت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی