ایثار

شهادت هنر مردان خداست

ایثار

شهادت هنر مردان خداست

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۰۹:۵۹ - solmaz
    :(
پیوندها

روایت جالب فریدون عباسی از «کلاسور سعید جلیلی»

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ق.ظ



فریدون عباسی

 

دکتر فریدون عباسی دانشمند هسته ای به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای در دانشگاه شهید چمران اهواز سخنان جالبی را بیان کرده است:

– اینکه می گویند رشته آقای جلیلی فقه و الهیات بوده است و در مذاکرات بیانیه می خوانده است اصلا اینگونه نیست. آقای جلیلی دکترای علوم سیاسی دارد و قبل از مذاکرات در زمینه های گوناگون از متخصصین دعوت می کرد، جلسه می گذاشت و نیازهای آنها را می گرفت و با دست پر برای مذاکره می رفت.

– توافقنامه های سعدآباد وبروکسل در سال ۸۲ و ۸۳ را بررسی کنید. هر چه که ما آنجا کوتاه آمدیم آنها علیه ما قطعنامه صادر کردند و می خواستند پرونده ما را به شورای امنیت بفرستند.

– تیم مذاکره کننده فعلی اگر کلاسور اقای جلیلی را می گرفت و مطالعه می کرد برای هر بندی چند گزینه می دید و می توانست با دست پر تری به مذاکره برود و دستاورد بهتری نصیبمان می شد اما بدون توجه به گزارش آمانو در سال ۲۰۱۱ رفته مذاکرات کرده اند و تمام دستاوردها را یکجا داده و آمده اند و دیگر چیزی ندارند که بروند چانه زنی کنند.

– فردو اساسا برای تحقیق و توسعه نیست کدام عاقلی ۱۰۰ متر زیر زمین تونل بکند بعد برود آنجا تحقیق فیزیک هسته ای کند فیزیک هسته ای اصلاً ربطی به صنعت هسته ای ندارد. شرایط فعلی در صنعت هسته ای باعث می شود جوانان دانشمندمان به خارج بروند تا ارضا علمی شوند و وقتی فرصت ها را در داخل از بین رفت، مهاجرت فکر یا ژن هوشمند اتفاق می افتد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی